Helllööö!! Normalde bölümü cuma yayınlayacaktım ama bugün Lgs vardı ve belki morali bozuk olan, kötü geçen olmuştur diye moral olsun istedim. İyi geçen arkadaşları tebrik ederim ama eğer kötü geçtiyse de çok kafaya takilacak bir durum değil. 2 sene önce girip 400 puan ile niteliksiz okula yerleştim. Şimdi ise çok iyi bir eğitim görüyorum ve çok iyi arkadaşlıklar edindim yani moral bozmak yok. Asıl hikayeniz şimdi başlıyor. Hemen kafadaki kötü dusunceleri atıp bölümü okuyoruzzzz🖤🖤
İçtiğim su boğazımda kalırken sessizce öksürdüm. Annem ve Eda teyze ise kenarda kıkırdıyordu. Babam ise bana bakmakla meşguldü.
"Benim kafama topu o attı ya ondan yazdı baba. Yoksa tanımam etmem biliyorsun."
Usulca kafasını sallarken nihayet yemeğime devam etmiştim. Masanın diğer ucunda oturan Nisa ile göz göze geldiğimizde o da halime gülüyordu. Nihayet yemekler bittiğinde tabakları makinaya atıp ortalığı toparladık. Babam hocalar ile maç için görüşme yapması gerektiğini söyleyip evden çıktı. Masa toplama fasılı devam ederken arkamdan duyduğum yalancı öksürük sesi ile arkamı döndüm. İşte başlıyorduk.
Eda Teyze,Annem ve Nisa elleri belinde bana bakıyordu. Hani bu olayda bu kadar abartılacak bir yer yoktu bence. Çocuk kafama top atmış ve yumruk yememe neden olmuş, sonra ise iyi olup olmadığımı merak etmişti. Gören de evlilik teklifi etti sanırdı.
"Göster bakalım şu çocuğun resmini. Bide mesajına cevap ver artık."
Anneme göz devirip telefonumu çıkarttım. Atakan'ın Instagram hesabina girip anneme verdim.
152.353 beğenme 6364 yorum
@atakansayar: %100 cat person
Annemler telefona bakıp gülerken geri alıp cebime koydum. Gerçekten şu sıralar bu gibi şeylerle uğraşacak halim ve enerjim yoktu. Yarın takımla ilk deplasmanıma gidecektim. 2 gün sonra olan maç için de içimde heyecan vardı. Şimdi daha iyi anlıyordum babamın durumunu. Salona geçen annemlere kahve yapıp kendimi lavaboya attım. Mesaja cevap vermenin tek yolu buydu.
Atakan Sayar: İyi akşamlar melodi. Numaranı takımın grubundan buldum. Umarım rahatsız etmiyorum. Daha iyi misin? (20.16)
Melodi: Evet biraz daha iyiyim. Merak ettiğin için teşekkürler ama merak edecek bir durum yok. İyiyim yani. (21.47)
Atakan Sayar: İyi olmana sevindim. Neyse ben seni daha fazla meşgul etmeyeyim. Yarın sabah erken zaten uçak. İyi akşamlar. (21.48)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN NUMARAN? |Beşiktaş
Genel KurguAnnesi ve babası Beşiktaş kulübünün efsanelerinden olan Melodi onların izinden Beşiktaş'a gönül verir ama bu kez sahada değil. Tercüman olarak çıktığı antrenmanda kafasına yediği yumrukla başlayan bu macerada bizimle misiniz? "Sende farklı bir şeyl...