'Herkes katildir, sadece bazıları silah tutar."
~"Kendi evinde ölü bulunan Esra Özyurt'un bir cinayete kurban gittiği düşünülmektedir. Son bir aydır bulunan ceset sayıları artıyor, yirmi yedi kişinin de ölüm nedeni boynuna bağlanılan ince tel ile boğulması. Seri katil olduğu düşünülse de hala bir kanıt bulunamamıştır." Elimi kumandaya uzatıp kanalı değiştirdim. Spikerin her kelimesinde içime ufaktan korku işleniyordu.
"Cennet kızım sende bizimle gel. Gözüm arkada kalmasın."
Kayseri'yi seviyordum, güzel şehirdi ancak orada olan kuzenlerimi sevmiyordum. Sürekli laf sokma çabasında olan, insanları küçük düşürmeye çalışan varlıklardan başka bir şey değillerdi.
"Annem biliyorsun oradaki kişileri sevmiyorum. Bende sevmediğim bir yerde duracak insan değilim." Net konuşmam annemin yüzünü düşürse de baba tarafındaki akrabalarımdan hiç haz etmiyordum.
"Söylediğim gibi o zaman gece dışarı sakın çıkayım deme. Uyuyacağın zaman kapıları pencereleri iyice kilitle. Kimseye de açma kapıyı." Kafamı sallayıp ikisinin yanağına da öpücük kondurdum.
"İyi geceler güzel kızım,"
"İyi geceler babam."
Odama çıkıp direk yatağıma girdim. Kafamda kurduğum senaryolarla uykuya dalmıştım.
...
(Yazardan)
Cennet yatağında mışıl mışıl uyurken, camının gıcırtı ile açılmasını duymamıştı, her zamanki gibi. Adam içeriye adımını atıp camı hafifçe kapatmıştı. Anlına doğru dökülen asi saçlarını, yüzüklü parmaklarıyla geriye doğru ittirmişti. Ayağındaki postallarından çıkan ses tüm odada yankılanıyordu. Bakışlarını yatakta sere serpe yatan kıza çevirmişti.
Kalbinin sesi hızlanıp kulaklarına vuruyordu. Bakışları yavaşça Cennetin boynuna kaymıştı. Camdan gelen ayın ışığı tam da Kızın üzerine vuruyordu. Boynunun pürüsüzlüğü, adamın öldürme isteğini tetiklemişti.
O güzel ve beyaz tenine ilk bıçağını saplamak sonra da tel ile kesmek istemişti. Ama, onu durduran tek şey, bu kıza olan saplantısıydı. Beş kere öldürmeye çalışmıştı ama hepsinde de son dakika vazgeçmişti.
Cennete her baktığında kaybettiği hayatını, küçükken kurduğu hayalleri hatırlıyordu. Bir yandan öldürmek için can attığı diğer yandan bir cam kutunun içinde sonsuza kadar onu kendisine saklamak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANHIRAŞ KATİLİM |18
Genç Kız Edebiyatı(CAMDAN KATİL, adlı kitabımın adı değişmiştir!) "Daha ne kadar tutacaksın beni bu camın içinde?" "Sonsuza kadar."