Dream szemszöge:Reggeli rutinomat elvégezve lépek ki a zuhanyzóból és nézem meg magam a kissé már párás tükörben. Egy óra múlva streamelünk a többiekkel és bár arcomat nem látják azért jó lenne magam összeszedni. Gyorsan felveszek magamra egy elnyűtt zöld pólót és egy szürke mackóalsót. Fogat mostam majd bekapcsoltam a gépemet közben összeütöttem magamnak egy rántottát reggelire. Leültem a gépem elé és ellenőriztem az üzeneteimet. Drága barátom, Tommy hagyott is pár sort nekem hogy mindenképpen készüljek el a streamre és lehetőleg most időben kezdjem el.. Mostanában mindig figyelmeztet mert nemrég volt egy órás késésem.. Elaludtam egy kicsit na..
A Twitter és az Instagram fiókomat is leellenőriztem illeve visszaírtam néhány rajongómnak. Quackity is írt hogy szedjem össze magam az adás kezdetéig.. Szuper most már mindenki ezzel fog zaklatni?
Nézelődtem még egy kicsit majd kezdődött is a stream. Játszottunk a Dream smp-n közben minden féléről beszélgettünk. Éppen egy achivmentet csináltam, próbáltak segíteni a többiek de inkább az aktuális témával voltak elfoglalva. Nem nagyon figyeltem de megütötte a fülem hogy egy magazinról beszéltek, már csak azért is mert mi fiúk ilyenekről nem szoktunk szót váltani. Meg is álltam az ügyeskedésemben és beszálltam a társalgásba.-Milyen magazinról dumáltok itt?-Kérdeztem.
-Odanézz, talán felfigyeltél valamire?-Csipkedett Quackity.
-Kuss legyen inkább avassatok be.
-Csak Twitteren láttam egy fotózást egy csajról. Utána néztem és ahhoz képest hogy egyszer nem hallottam a cégről, elég híres és jó kis modellük van.- ecsetelte nekem Tommy.
-Hmm. Érdekes. Mi a cég neve?
-𝐷𝑎𝑣𝑖𝑑𝑠𝑜𝑛'𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑛𝑦. -vágta rá Quackity
-Húha.. Nem hallottam még róla.. Amerikai cég?
-Honnét tudjam annyira nem néztem utána de olvasd el az ismertetőjüket a neten ha annyira érdekel.
-Rendben majd megnézem.-Válaszoltam majd azzal a lendülettel vissza is estem a játékba.
Játszottunk még pár órát aztán elköszöntünk egymástól. Mégcsak délután 2 óra volt, hiszen reggel kezdtük a streamet. Volt még egy kis szabadidőm ameddig be nem mentem a városba, úgyhogy felmentem ennek a bizonyos Davidson's companynak a weboldalára.
Kiderült hogy ez Brightoni cég volt csak átköltöztek Amerikába. Tulajdonosa George Henry Davidson. A modelle valami Sarah volt nem nagyon figyeltem, szemeimmel inkább a főnökkel és magával a céggel kapcsolatosan kerestem a tudnivalókat. Ahogy látom volt már dolguk pár híres modellel és hírnevük csak törekszik felfelé. Megláttam hogy ennek a Georgenak máshol is vannak elérhetőségei.. Végül rámentem Instagram fiókjára. GeorgeNotFound. Ennél jobb név nem volt? Megnéztem a képeket szerencsére nem privát volt az oldal.. Mondjuk ilyen követő számmal ne is legyen az..
Sziasztook!
El is érkeztünk az első rész végéhez. Remélem eddig jól csinálom elvégre ez az első könyvem.
Ha valami van jelentkezek, hamarosan jövök a következő résszel! Puszi<33
YOU ARE READING
Céges buli
FanfictionDream a gépek előtt tölti mindennapjait, mindeközben George egy divatcéget tart fent édesapja halála után. A fiatalok találkoznak, de útjuk bonyolultabb és fájdalmasabb mint ahogy gondolnák.. -helyesírási hibák előfordulhatnak ezért előre is elnézés...