(Elnézést a késésért nem nagyon volt időm most a könyvre de igyekszem ha nem minden nap de minden másnap kitenni egy részt<33 zsa)
George szemszöge:
Miután Will segített nekem és elküldte a meghívókat, el is indultam a konferenciára. Bár a megbeszéléshez semmi kedvem nem volt, némi boldogsággal fordítottam el kulcsot autómban miközben azon gondolkoztam hogy már el kellene kezdeni szervezni a bulit ugyanis 2 nap múlva lesz, szombaton. Csak azt tudnám segítséget honnan kérek.. Ott az asszisztensem, Luca és Wilbur. Másokat nagyon nem tudok hívni, de szerintem ennyien is megoldjuk.
2 órán keresztül voltam bent a cégnél és eléggé elfáradtam. Kellett beszélnem többek közt a jövőbeli tervekről, a modellek felkéréséről, és a fotózások megszerverezéséről. A maradék időben az igazgató tartott egy kis beszédet de mit ne mondjak, majdnem elaludtam rajta..
Amikor hazaértem ismételten éreztem hogy lakótársam valamit főzött. Beléptem a konyhába és mintha anyámat láttam volna, úgy sürgött-forgott az edények között.
-A francba.. leégett a széle.. Ó, szia Gogy! Végre hazaértél. Mesélj milyen volt?-nézett rám, tekintetéből kivettem hogy már jó ideje főzőcskézhetett.
-Fárasztó volt. Én is beszéltem és az igazgató is mondott pár szót de összességében elég unalmas volt az egész-szűkítettem le a történetet- és te mit csinálsz?
-Muffint akartam a már elkészült pizza mellé mint desszert, de kicsit megégettem a szélét... az ujjammal együtt-mutatta hüvelyk ujját.
-Jézusom miért nem kötözted be? A bőröd is hámlik le róla. Megyek hozok le kötést!-mondtam majd fel is futottam az emeletre. Komolyan nem értem, olyan mint egy gyerek.
-áucs! George ez fáj!-nyüszögött.
-Bírd már ki mindjárt kész-próbáltam nyugtatni-Na látod. Készen is vagyunk. Legközelebb légy kicsit óvatosabb.
-Rendben. Köszönöm!-mondta majd vissza is lépett a helyiségbe és folytatta munkáját.
Én addig leültem a nappaliba és laptopomat elővéve néztem meg a különböző platformokat.
Csak pörgettem az Instagrammot amikor szemem elé akadt Quackitytől egy poszt. Mivel már nemrég megnéztem a fiókjukat, tudtam hogy egy SMP tagról van szó. A képen hárman vannak. Ha jól tudom az egyik szőke Tommy a másik.. Dream? Ja igen akit utoljára felírtunk a lapra. De Ő valamiért takarja az arcát, és ahogy láttam még egyszer sem vette le a maszkot ami takarja azt. Elolvastam a poszt alatti szöveget.
𝐻𝐸𝑌𝑌! 𝐵𝑢̈𝑠𝑧𝑘𝑒́𝑛 𝑗𝑒𝑙𝑒𝑛𝑡𝑘𝑒𝑧𝑒𝑚 𝑖𝑛𝑛𝑒𝑛, 𝐴𝑚𝑒𝑟𝑖𝑘𝑎́𝑏𝑜́𝑙! 𝐻𝑎𝑚𝑎𝑟𝑜𝑠𝑎𝑛 𝑗𝑜̈𝑣𝑢̈𝑛𝑘 𝑛𝑒𝑘𝑡𝑒𝑘 𝑒𝑔𝑦 𝑚𝑒𝑔𝑙𝑒𝑝𝑒𝑡𝑒́𝑠 𝐼𝑅𝐿 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑎𝑚𝑚𝑒𝑙! 𝑉𝑖𝑔𝑦𝑎́𝑧𝑧𝑎𝑡𝑜𝑘 𝑚𝑎𝑔𝑎𝑡𝑜𝑘𝑟𝑎! 𝑆ℎ𝑒𝑓 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑠!Be volt csatolva a Twitch csatornájuk linkje is. Hmm.. Irl stream. Miért érzem hogy meg kell néznem? Ez a Dream.. Titokzatos. Mi van akkor ha az irl streamben fedi fel az arcát? Rettenetesen kiváncsi lettem. Meg akartam nézni azt a streamet és teszek róla hogy otthon legyek ha elkezdődik.
-GEORGEEE! Ja itt vagy? Azt hittem felmentél a szobádba. Gyere kész a kaja!-invitált barátom az asztalhoz.
Leültünk majd neki is láttunk enni. A pizza is jó volt és a muffin sem volt rossz annak ellenére hogy néhány helyen meg volt égve.Másnap reggel különösen friss voltam. Ma vesszük meg a bulira a szükséges dolgokat és díszítünk is. Az asszisztensem már vár a recepción Wilbur meg még készülődik.
-WILL! KÉSZ VAGY MÁR? -Kiabáltam fel, hiszen már elég régóta tollászkodik.
-IGEN EGY PILLANAT!-Kaptam a választ.
-IGYEKEZZ!-Mondtam majd kilépve az ajtón pakoltam be kettőnk cuccát az autóba és be is indítottam azt. Tényleg nem kellett sok idő, megjelent lakótársam és helyet foglalt mellettwm az anyósülésen.
Nem kell kétszer mondanom, jól nézett ki. Galléros barna pulcsi volt rajra egy kopott, bő fekete farmerral. Láncok lógtak derekán illetve nyakán is, ujjait gyűrűk díszítették.-Ha kibámészkottad magad ibndulhatunk- kuncogott gondolataim főszereplője.
-Hmm? Ja jó persze. Mehetünk.-fogadni mertem volna hogy pirosodok ezért inkább a vezetésre koncentráltam tovább.
Leparkoltam a cég előtt, majd Luca-val együtt elmentünk hárman megvenni a dolgokat. Miután végeztünk a pénztárnál, hajtottam is vissza a céghez. Kipakoltunk mindent majd felcipeltük a helyszínre. Egy nagy előadás teremben fogjuk ezt az egészet tartani, itt van elég hely bőven. Nem leszünk sokan mert az SMP tagokon kívül, Luca pár rokona illetve Will haverjai lesznek csak itt.
Jó pár óráig tartott mire elkészültünk de elég szépre sikerült. A termet leginkább kék-zöld és narancssárga színkombó jellemzi. Szalagok illetve hangulatvilágítások vannak felszerelve mindenhova. Gyönyörű.Másnap reggel:
Ébresztőmre keltem, majd miután kinyomtam, leellenőrizten az üzeneteket. Válaszolgattam de az egyiken megakadt a szemem és mikor elolvastam a szívem kihagyott két ütemet.
𝚃𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑
𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑒́𝑙𝑜̋𝑏𝑒𝑛 𝑘𝑜̈𝑧𝑣𝑒𝑡í𝑡: 𝐼𝑅𝐿 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑎𝑚!Dream szemszöge:
Kitakarítottunk a srácokkal majd a szobámba invitáltam őket.
-Szóval! Az az ötletem támadt.. Hogy csináljatnánk egy IRL streamet.. Ha benne lennétek. Ez egy face reveal is lenne egyben persze, nem szeretném már magam tovább takargatni. Nagy felhajtás lesz tudom de itt a megfelelő alkalom.
-Hmm. Biztos másnaposan akarsz streamelni?- nézett rám Tommy.
-Át tehetjük holnapra de akkor ma kell elmennünk vásárolni.-mondtam.
-Rendben! -egyeztek bele egyszerre a srácok.
Összeszedtük magunkat majd elmentünk a legközelebbi plázába. Mindenki vett magának egy elegánsabb ruhát, rendeltünk kaját és megebédeltünk. Rengeteget beszélgettünk a srácokkal ami nagyon jól esett hisz most találkoztunk először. Hazamentünk és elindítottunk egy filmet mert eléggé kifáradtunk a ruhavásárlásban. Nem voltunk fent sokáig ugyanis a streamet délelőtt el kell indítani.
HELLOOOO<33
Hát eddig bírtam, szerintem ez egy elfogadható befejezés lett. A napokban jövök majd egy izgibb résszel és remélhetőleg vissza tudok állni arra, hogy minden nap tegyek ki új részt! Addig is vigyázzatok magatokra! Puszi<3Mellesleg helyesírási hibákért elnézést de nem nézem most át, szorít az időm és amúgy is lusta vagyok:)
YOU ARE READING
Céges buli
FanfictionDream a gépek előtt tölti mindennapjait, mindeközben George egy divatcéget tart fent édesapja halála után. A fiatalok találkoznak, de útjuk bonyolultabb és fájdalmasabb mint ahogy gondolnák.. -helyesírási hibák előfordulhatnak ezért előre is elnézés...