3.rész~Mi is ez a szerver?

400 27 4
                                    

George szemszöge:

Másnap reggel Will kiabálására ébredtem.

-GEORGEEE! Kelj már fel te lusta disznó!-próbálkozott bár én egy egyszerű mozdulattal hozzávágtam egy párnát és pihentem tovább.

-Aucs! George nemár! Kelj fel légyszi van egy ötletem és el akarom újságolni a reggeli után!

-Hmm? Ja jó reggelt észre sem vettelek- kuncogtam persze tudtam hogy az előbb vágtam fejbe egy párnával.

-Látom. Na mindegy öltözz fel gyorsan és gyere le!- mondta majd elhagyta a szobámat.

Mivel ma részt kell vennem egy konferencián, nem pulcsi és mackónadrág lesz a választás. Reggeli rutinomat elvégeztem majd kiválasztottam egy fekete inget, egy sötétkék lezser nadrágot, és egy szintén sötétebb árnyalatú kék öltönyt. Feltettem egy fekete nyakkendőt, és pár gyűrűt az ujjamra. Wilbur nemrég rászoktatott, szerinte divatos és jól áll. Nos, ezzel nem vitatkozom de nekem még szoknom kell. Lementem a földszintre mire palacsinta illat ütötte meg az orrom.

-Hmm Will mit mesterkedsz megint?- léptem mellé a konyhába.

-Hűha jól nézel ki! Mit mesterkedek? Amerikai palacsintát- vigyorgott büszkén.

-Köszi! Jó illata van. Mikor eszünk?- kérdeztem hiszen ma még nem is ettem semmit és lassan fél 10 lesz.

-Hamarosan, türelem éhenkórász- nevetett Will, én meg csak megráztam a fejem mosolyogva majd leültem laptomon elé.
Gondoltam itt az alkalom hogy kicsit jobban utánanézzek ennek a Dream smpnek. Rá is mentem az első oldalra amit kidobott a Google, keresletem alapján.
𝙰 𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚜𝚖𝚙 (𝚜𝚞𝚛𝚟𝚒𝚟𝚊𝚕 𝚖𝚞𝚕𝚝𝚒𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚛) 𝚎𝚐𝚢 𝚙𝚛𝚒𝚟𝚊́𝚝 𝙼𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝 𝚜𝚣𝚎𝚛𝚟𝚎𝚛. 𝙰 𝚝𝚊𝚐𝚘𝚔 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚊𝚖𝚓𝚎𝚒 𝚎𝚕𝚎́𝚛𝚑𝚎𝚝𝚘̋𝚎𝚔 𝚈𝚘𝚞𝚃𝚞𝚋𝚎𝚘𝚗, 𝚃𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚕𝚕𝚎𝚝𝚟𝚎 𝚊 𝚅𝙾𝙳 𝚌𝚜𝚊𝚝𝚘𝚛𝚗𝚊́𝚔𝚘𝚗 𝚒𝚜. 𝙷í𝚛𝚗𝚎𝚟𝚞̈𝚔 𝚌𝚜𝚊𝚔 𝚞́𝚐𝚢 𝚜𝚣𝚊́𝚛𝚗𝚢𝚊𝚕, 𝚒𝚖𝚊́𝚍𝚓𝚊́𝚔 𝚘̋𝚔𝚎𝚝.
𝙰 𝚝𝚊𝚐𝚘𝚔 𝚎́𝚜 𝚌𝚜𝚊𝚝𝚕𝚊𝚔𝚘𝚣𝚊́𝚜𝚒 𝚍𝚊́𝚝𝚞𝚖𝚞𝚔:
𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖~𝙰́𝚙𝚛𝚒𝚕𝚒𝚜 𝟸𝟺, 𝟸𝟶𝟸𝟶
𝚂𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙~𝙰́𝚙𝚛𝚒𝚕𝚒𝚜 𝟸𝟺, 𝟸𝟶𝟸𝟶
𝙰𝚠𝚎𝚜𝚊𝚖𝚍𝚞𝚍𝚎~𝙰́𝚙𝚛𝚒𝚕𝚒𝚜 𝟸𝟾, 𝟸𝟶𝟸𝟶
𝙱𝚊𝚍𝙱𝚘𝚢𝙷𝚊𝚕𝚘~𝙼𝚊́𝚓𝚞𝚜 𝟷𝟶, 𝟸𝟶𝟸𝟶
𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢𝙸𝚗𝚗𝚒𝚝~𝙹𝚞́𝚗𝚒𝚞𝚜 𝟺, 𝟸𝟶𝟸𝟶
...
Csak ültem és olvastam a tagok neveit illetve a dátumokat. Rengeteg volt, nem is csodálom hogy ekkora hírnevük van. Mint kiderült, korábban is streameltek a játékról, de maga a szerver áprilisban jött létre. Ahogy látom elég sok munkájuk van benne.
𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛~𝙹𝚞́𝚕𝚒𝚞𝚜 𝟷𝟸, 𝟸𝟶𝟸𝟶
Úgy látszik lakótársam kicsit később csatlakozott fel a szerverre. Mire feleszméltem a sok információból, az utóbb említett már éppen tálalta a reggelinket.

-Készen is van remélem ízleni fog!- mondta majd elém tette a szirupos palacsintát. Laptopomat félretéve kezdtem el majszolni és vagy 6szor megdicsértem Willt hogy mennyire finom.

-Amúgy mit nézegettél annyira azon a laptopon?- kérdezte közben folytatta az evést.

-Utána néztem a Minecraft szervereteknek.

-Ó! Na és? Mi a véleményed?

-Hát ahogy láttam elég sok munkátok van mind magába a szerverbe mind abba hogy ekkora követőtáborotok legyen. Nagyon sok tag is van..- mondtam majd ismét haraptam egyet a finomságból.

-Na igen. Sok munka eredménye de nagyon büszke vagyok erre az egészre. És egyre csak haladunk felfele. De te honnan tudod hogy mi az a Minecraft?

-Jajj Will régebben nagyon sokat játszottam azzal a játékkal. Amikor még édesapám vezette a céget mindig az irodája melletti szobában ültem és csak játszottam. Akkor már volt Discord is hisz nem volt az olyan rég. Így értelem szerűen azt is tudom mi az a Twitch illetve más platformokat is ismerek. Csak aztán apukám meghalt, és mivel én voltam a rangidős nekem kellett átvennem a céget. De ezekről már meséltem- ecseteltem neki hosszasan.

-Szóval te ilyen gamer gyerek voltál. Ejha George nekem ezt sosem mondtad!

-Fél éve hogy ismerlek Will. És eddig nem sokszor láttalak játszani mert vagy nem voltam itthon vagy más dolgom volt. De majd játszunk csak ahhoz kéne nekem egy asztali gép is.

-Ne aggódj, Tubbo majd segít összerakni a gépedet. Pénzed úgyis van rá. De ezt majd megbeszéljük-mondta majd elvéve előlem is a tányért, betette őket a mosogatóba.

-Hamarosan konferenciám lesz majd be kell mennem. De milyen ötletet akartál velem megosztani?- kérdeztem hisz ezért keltett fel elvileg.

-Csak a bulival kapcsolatosan gondoltam hogy meghívhatnánk pár embert.

-Én is gondoltam erre. Gyere válasszuk ki hogy kiket szeretnénk meghívni!

-Okés!

Leültünk majd elkezdtük felírkálni a neveket egy lapra.
𝑆𝑎𝑝𝑛𝑎𝑝, 𝑇𝑢𝑏𝑏𝑜, 𝑇𝑜𝑚𝑚𝑦, 𝑄𝑢𝑎𝑐𝑘𝑖𝑡𝑦, 𝐾𝑎𝑟𝑙, 𝑇𝑒𝑐ℎ𝑛𝑜𝑏𝑙𝑎𝑑𝑒, 𝑅𝑎𝑛𝑏𝑜𝑜, 𝑃ℎ𝑖𝑙𝑧𝑎

-Oké ennyi szerintem elég lesz- tettem volna le a tollat de Wilbur kikapta a kezemből.

-Várj! Valakit kihagytunk.

𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚.-firkantotta rá a lapra.

-Akkor ennyi? -Kérdeztem

-Igen, ennyi.- mosolygott majd megfogta laptomopat, csinált egy dokumentumot és el is küldte a meghívott tagoknak.

-Kész.

Sziasztook!
Jézusom.. Másfél órán keresztül írtam wzt a részt és egyes pontokkal még mindig nem vagyok megelégedve.. Remélem lesz ez jobb is.
Hamarosan érkezem a következő résszel!
CSÓK<33

Céges buliWhere stories live. Discover now