George szemszöge:
Öltönyömet megigazítva, magabiztosan veszem elő a kulcsot és nyitom ki az újonnan kiépített cégnek ajtaját. Mivel költöztünk kénytelen voltam egy másik épületbe berendezkedni, és vettem egy házat is. A pénzemből kitelt bőven, nagy de takaros és otthonos. A cégnek az épülete gyönyörű sötétkék színekben úszik és hatalmas ablakokkal van díszítve.
Hamarosan tartunk egy céges bulit amire készülök meghívni pár híresebb embert is. Wilbur, jó barátom anyagi helyzetei miatt jött velem Amerikába és most per pillanat velem is lakik. Nemrég kezdte el zenei pályáját illetve valami Dream smp-s szerveren is szokott játszani. Tervezek majd utána nézni ennek a csapatnak mert nagyon híresek lettek hirtelen.. Szóval amíg Willnek nem lesz jobb az anyagi helyzete nálam fog lakni.
Beléptem az ajtón és elcsodálkoztam, mennyire letisztult ez a hely. Újdonsült irodámhoz tartottam, majd elkezdtem bepakolni a cuccaimat. Egy órán belül végeztem így elégedetten indítottam el a motort a kocsiban. Egy bevásárlóközponthoz hajtottam és megvettem mindent ami szükséges volt. Bár volt valami.. vagy inkább valaki. Láttam egy srácot zöld pulcsiban, maszkban és szemüvegben a kapucni rá volt húzva a fejére kicsit furcsa volt..
Haza fele már elkezdtem azon gondolkozni hogy kiket is hívjak meg a bulira, mikor egyszer csak megcsörrent a telefonom. Will hívott, gyorsan fel is vettem.-Szia Goggy!- köszönt barátom.
-Szia Wilbur. Miért hívtál?
-Csak gondoltam szólok hogy elmegyek itthonról, de kaját találsz a hűtőben ha kéne. Este fele érek csak haza.
-Rendben köszi hogy szóltál! Amúgy hova tartasz?- kérdeztem bár kétlem hogy válaszol rá.
-Legyen annyi elég hogy a parkban leszek.
-Aish te gyerek. De nekem este 8ra mindenképp legyél otthon!- mondtam ellent nem tűrő hangon.
-Meglesz George- kuncogott.
-Na megyek. Szia Will! Vigyázz magadra!
-Te is Goggy! Szia!- köszönt el majd letette a telefont.
Hamarosan haza is értem és kinyitva a hűtőt tényleg volt benne valami.
-𝑊𝑖𝑙𝑏𝑢𝑟 𝑓𝑒́𝑙𝑒 𝐿𝑎𝑠𝑎𝑔𝑛𝑒;) -ez volt felirva egy cetlire.
Elmosolyodtam, majd miután bepakoltam mindent, amit vásároltam neki is láttam az ételnek. Megmondom őszintén ahhoz képest hogy Will csinálta egész finom volt.
Dream szemszöge:
Miután kellőképpen utánanéztem ennek az egésznek, beültem a kocsiba és a legközelebbi plázához mentem. Mivel takarnom kell az arcom volt rajtam szemüveg, maszk és magamra húztam a csuklyát is. Elég hülyén nézhettem ki pár ember meg is nézett.. Az egyik igen ismerős volt.. Sötétbarna haja volt és full fekete szettet viselt. Arcát sajnos nem láttam mert mire odafordultam már nem velem foglalkozott.. Mindegy is.
Megvettem mindent majd amint hazamentem be is pakoltam a hűtőbe. Leültem gépem elé hogy körülnézzek mikor megláttam hogy vagy 4szer hívtak Tommyék Discordon. Gyorsan fel is csatlakoztam, láttam fent van mindkettőjük.-Sziasztok!- szóltam bele én először mikrofonomba.
-DREAM!- Ordították mire ugrottam egyet a székben ijedtemben.
-Hol voltál baszki?- rivallt rám Quackity.
-Srácok mondtam hogy elmegyek vásárolni.. Talán van valami?
-Képzeld! Tegnap beszéltünk a Davidson's company-ról rémlik?-kérdezte Tommy.
-Igen, hogyne. Utána is néztem a cégnek. Mi van vele?
-Csinálnak egy céges bulit mert ugye most költöztek.. És kiderült, hogy Wilbur ismeri ezt a Georgeot. Egy lakásban laknak vagy mi- ecsetelte Quackity de valaki közbeszólt.
-Folytatom én ha megengeded-vette át a szót Tommy.
-Jó persze folytasd csak- durcizott be barátom, bár nyilván viccelt.
-Szóval. Wilbur ismeri Georgeot és mivel meg akarnak minket ismerni kicsit jobban.. Nos..
-MEG VAGYUNK HÍVVA A BULIRAA!-Kiabálta izgatottan Quackity.
Köpni nyelni nem tudtam.. Illetve köpnöm sikerült, méghozzá a beszélgetés közben elkészített limonádét és egyenesen az asztalomra.
𝑆𝑧𝑜́𝑣𝑎𝑙 t𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑘𝑜𝑧𝑜𝑘 𝑣𝑒𝑙𝑒? 𝐻𝑚𝑚.. 𝐾𝑒𝑧𝑑𝑜̋𝑑𝑗𝑜̈𝑛 𝑎 𝑏𝑢𝑙𝑖 𝐺𝑒𝑜𝑟𝑔𝑒.
Nahát helló!
Vegyes érzelmeim vannak ezzel a résszel kapcsolatban de most annyira benne vagyok a sztoriban hogy holnap rakom is ki a következőt!
Helyesírási hibák lehet hogy vannak bár átnéztem.
Puszi mindenkinek vigyázzatok magatokra<33
YOU ARE READING
Céges buli
FanfictionDream a gépek előtt tölti mindennapjait, mindeközben George egy divatcéget tart fent édesapja halála után. A fiatalok találkoznak, de útjuk bonyolultabb és fájdalmasabb mint ahogy gondolnák.. -helyesírási hibák előfordulhatnak ezért előre is elnézés...