Dream szemszöge
-Dream? Itt vagy?- szólongatott Tommy
-Ja igen csak olvastam a dokumentumot- mondtam de persze csak merengtem a semmibe és azon gondolkoztam hogy milyen felindulásból hívott meg minket ez az ember..
-El kéne mennem valamikor vásárolni mert ekkora céghez jó cuccokban kéne érkezni.
-Igazad van Quackity. Várjatok srácok!- mondtam mert időközben támadt egy ötletem.
-Hallgatunk.
-Itt azt írják, hogy 3 nap múlva lesz ez a buli. Mi lenne ha holnap elutaznátok ide hozzám, van vendégszobám. A ruhákat meg tudjuk előtte nap venni együtt valamelyik plázában.
-Hmm rendben én benne vagyok- mondta Tommy.
-Okés, tetszik az ötlet nekem is!- vágta rá Quackity.
-Rendben srácok. Viszont elég későre jár szerintem én itt hagylak titeket.
-Szerintem mi is megyünk lassan. Jó éjt Dream!-mondta álmosan Tommy.
-Aludj jól! Jóéjt!-köszönt el tőlem Quackity is.
-Sziasztok srácok!- köszöntem el majd kiléptem a hívásból.
Kikapcsoltam a gépemet és esti rutinomat elvégezve zuhantam be az ágyba. Utoljára ellenőriztem telefonomon az értesítéseimet és a közösségi médiákat. Beállítottam az ébresztőt majd hamarosan el is fogott az álom.
Másnap reggel miután vagy 5ször megnyomtam a szundit, sikerült felkelnem. Mivel ma jönnek a srácok kicsit izgulok. Nem a vásárlás vagy a buli miatt.. az arcom az oka. Nem látták még és kicsit tartok a véleményüktől. De nem akarom már takargatni magam, sem előttük sem mások előtt. Tervezek egy face reveal streamet a napokban majd ezt felvázolom nekik is.
Felkaptam magamra egy fekete pulcsit az új mintáimmal ellátva és egy szürke kopott farmert. Bekapcsoltam a gépemet, meg szeretném nézni a menetrendet, hogy legyen fogalmam arról, nagyjából mikor érnek ide a srácok. Mivel Quackity elég messze van gondolom Tommyhoz fog utazni és onnan repülnek ide. Ha jól saccolok és ha már elindultak akkor olyan délután fél 3 fele itt lesznek. Nem mondták hogy menjek ki értük a reptérre de majd felhívom őket.
Olyan jól elszórakoztam a neten hogy eltelt bő 3 óra. Lassan elmúlt már fél 1 ezért gondoltam felhívom a srácokat hogy hol vannak. Tárcsáztam is, hamarosan felvette Tommy barátom.-Dream?- kérdezte.
-Sziasztok! Miujság?
-Szia Dream!-köszönt Quackity is.- semmi még a gépen ülünk. Másfél óra múlva landolunk kb. olyan 2 óra fele.
-Rendben. Ki megyek értetek a reptérre majd kocsival.-mondtam közben már indultam ki a konyhába.
-Okés köszi! És veled mizu?- kérdezte Tommy.
-Semmi különös, most akarok ebédelni.. találtam egy kis maradék spagettit a hűtőben.
-Értem. Akkor nem zavarlak majd még a landolás előtt hívlak! Jó étvágyat! Szia!
-Szia Clay!- köszönt el tőlem Quackity is.
-Sziasztok!- letettem a telefont és elkezdtem enni az ebédemet.
𝙀𝙜𝙮 𝙤́𝙧𝙖́𝙫𝙖𝙡 𝙠𝙚́𝙨𝙤̋𝙗𝙗
3 perce tettem le a telefont, Tommyék hamarosan leszállnak. Mivel már fel voltam öltözve csak a kocsikulcsot kaptam fel az asztalról, bezártam az ajtót és beszálltam az autóba. A kulcsot elforgatva azon gondolkoztam hogyan fognak felismerni. Remélem a merchből és a hajamból következtetnek..
Ráléptem a gázra és viszonylag hamar oda is értem. Kiszálltam azért egy maszkot felvettem és megindultam várakozóhelyemre. Nem kellett 10 perc már láttam őket. Kicsit összegabalyodva és összevissza mentek. Szerintem azt sem tudták mi hol van úgyhogy mielőtt eltévedtek volna odaszaladtam hozzájuk semmivel sem törődve. Megláttak. Tátott szájjal álltak előttem majd egyszer csak Tommy felkiáltott.-JÉZUSOM CLAY TE VAGY AZ?-ordította de gyorsan befogtam a száját.
-SHH! Tommy! Még a végén észre vesz valaki-állítottam le.
-Jólvan na! Basszus jól nézel ki! Megnőtt a hajad is ahogy látom- jegyezte meg majd összeborzolta.
-D-Dream.. -Quackity csak állt mozdulatlanul.
-Mivan Alex már meg sem ölelsz?
-Dehogynem!- kiáltotta és szinte nekem ugrott majd követte a példáját Tommy is.
-Hűha.. Fess vagy öcsém! Lassan szakállad is lesz. -mondta Quackity. Valami ilyesmire számítottam tőle.
-Jólvan menjünk inkább! Jézus mennyi csomagotok van?-kérdeztem hiszen volt náluk két bőrönd, és táskából sem volt kevés.
-El kellett hoznunk pár kamerát mert szeretnénk majd vlogolni.- mesélte Tommy.
-Rendben. Adjatok pár szatyrot!
Átvettem tőlük a csomagokat és megindultunk az autó felé. Bepakoltunk, nyilván tettek szép megjegyzéseket a járműre elvégre egy Porsche Taycanról van szó. (Fenti kép)
Behajtottam egy bevásárlóközponthoz mivel azt mondták hogy venni akarnak maguknak pár cuccot. Mivel én már bevásároltam előtte, nem kísértem el őket, csak nem lesz semmi bajuk.. remélem.
Mire feleszméltem két bevásárlókocsival jöttek ki az üzletből. Az egyikben volt két karton puncsos monster, és alkoholok tömkelege a másikban chips chips hátán. Jesszus mit terveznek ezek?
Segítettem nekik bepakolni,majd hazamentünk. Fél órába telt mire kipakoltuk hárman azt a sok szart ráadásul Quackity félreállt enni a rágcsából amit vettek sőt egy monstert is megnyitott. Istenem hogy ez állandóan eszik..-Jólvan srácok. Miután körbenéztetek és lepakoltatok, gyertek le a nappaliba, van mit megbeszélni.
-Rendben de csak szólok hogy amiket ma vettünk azokat el is fogjuk fogyasztani és te is iszol velünk!-mondta Tommy. Tudják nagyon jól hogy nekem nem kell sok alkohol és már az árokban landolok. Hát jó.. hátha nem csípek be annyira.
𝐸𝑧 𝑎𝑧 𝑎𝑚𝑖𝑡 𝑛𝑒𝑚 𝑘𝑒𝑙𝑙𝑒𝑡𝑡 𝑣𝑜𝑙𝑛𝑎. 𝐼𝑛𝑛𝑖.
Heló ismét!
A párbeszédeket próbálom hanyagolni mert nem nagyon sikerül de néhe muszáj://
El tudom képzelni milyen idegtépő ez a befejezés de így izgibb;) volt kitől tanulnom:))
Apropó, drága barátnőm dnfhungary is ír egy dnf fanfiction könyvet, kukkantsatok majd bele:))
VOCÊ ESTÁ LENDO
Céges buli
FanficDream a gépek előtt tölti mindennapjait, mindeközben George egy divatcéget tart fent édesapja halála után. A fiatalok találkoznak, de útjuk bonyolultabb és fájdalmasabb mint ahogy gondolnák.. -helyesírási hibák előfordulhatnak ezért előre is elnézés...