8.rész~A nagy nap

402 26 7
                                    

Wilbur szemszöge:

Felébredtem.A nap fénye besütött az ablakon szóval bizonyára reggel van már. Körülnéztem. Fehér falak borították be a szobát, belőlem meg csövek lógtak 3 irányban is. A fejem sajgott, a lábam be volt gipszelve. Nem kellett sok, rájöttem hogy hogy vagyok és arra is hogy miért kerültem ide.

Tegnap délelőtt gondoltam elmegyek sétálgatni. Szeretek egyedül lenni a gondolataimmal, persze egy monster mellett. Georgeot is el akartam magammal hívni de annyira bele volt merülve a streambe hogy hagytam inkább. Írtam neki egy cetlit majd elindultam. Megvettem a lila dobozos löttyöt (lol mi ez a szó) és a park fele vettem az irányt. Helyet foglaltam a padon majd felbontva energiaitalomat néztem rá mobilomra.

𝚃𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑
𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑒́𝑙𝑜̋𝑏𝑒𝑛 𝑘𝑜̈𝑧𝑣𝑒𝑡í𝑡: 𝐼𝑅𝐿 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑎𝑚!

Már mehetett lassan egy órája, de nekem teljesen kiment a fejemből.. Mintha mondta volna Dream hogy szeretne egy face reveal streamet. Ha most ez az én sikítani fogok.
Rámentem majd elkezdtem nézni. Csendben hallgattam a beszélgetést, amikor zajt hallottam. Felnéztem a képernyő mögül és egy fiú csapatot találtam magam előtt. Gondoltam elhúzok, de ez nem volt a legjobb ötlet. Felálltam majd azzal a lendülettel vissza is estem. Nem vagyok az önvédelemről híres hiába az a magasság. Az egyik srác megfogott majd izomból belelökött az egyik bokorba. Utána még megdobáltak mindennel, megrugdostak, megütöttek és a 'hülye buzi't is megkaptam párszor. Mindezt azért mert látták hogy mit nézek. Utoljára csak annyit éreztem hogy valaki iszonyatosan nagy erővel fejbe vág valamivel majd belém szúrnak valamit. Nagy valószínűséggel valami drog volt mert csoda hogy hazaestem utána. Minden kiesett, csak ezekre emlékszem.
Gondolataim közepette lépett be az orvos a kórterembe.

-Jó napot uram!-köszönt.

-Jó napot!-Viszonoztam a gesztust.

-Látom felébredt. Hogy van?

-Viselhetően, bár a fejem sajog nagyobb bajom nincs.

-Rendben. Arra emlékszik hogy hogyan került ide pontosan?-kérdezte.

-Nem nagyon, csak az maradt meg hogy valahogy hazaestem..

-Szerencse hogy hazaért mert egy igen erős kábítószert találtunk a szervezetében. George Davidson hozta be magát a kórházba, nagyon aggódott. Azt mondta így talált önre otthon. Mesélne nekem egy kicsit hogyan került ebbe az állapotba?

-Megvertek..-suttogtam.- Megvertek, megrúgdostak majd belém is nyomtak valamit. Ennyire emlékszem..-zártam le röviden mert azt hittem elsírom magam.

-Értem uram. Nos, ne aggódjon az úr azt mondta, hogy délelőtt ideér és haza is mehetnek.

-Rendben.

Ezek után még beszélgettünk, közben elintéztem a szükséges papírokkal kapcsolatos ügyeket majd kopogást hallottam.
Barátom lépett be az ajtón, arcán láttam hogy aggódik. Amikor azonban meglátta hogy ülök az ágyon és már sokkal jobb állapotban vagyok mint tegnap, mosolyra húzta a száját. Odajött elém és a lehető legóvatosabban ölelt meg. Éreztem parfümét nyakhajlatánál, már hiányzott.
Beszéltünk még, majd hazamentünk. Útközben elmeséltem Georgenak mindent, mire kaptam egy fejmosást hogy legközelebb szóljak neki vagy hívjam fel ha van valami.

𝑃𝑎́𝑟 𝑜́𝑟𝑎́𝑣𝑎𝑙 𝑘𝑒́𝑠𝑜̋𝑏𝑏

George szemszöge:

Miután hazavittem Wilburt és megbeszéltünk mindent, elkezdtem készülődni. Ma van a nagy nap. Nem mondom hogy nem vagyok feszült, de az az izgalom ami bennem van az sem a buli miatt.. Inkább Dream az oka.. Nem hittem volna hogy ennyire felfigyelek erre a fiúra főleg, hogy én nem a kapcsolatokról vagyok híres.. Sem a szerelemről..
Gondolataimmal nem törődve vettem ki szekrényemből egy fehér inget, egy kék öltöny és egy hozzá tartozó kék nadrágot. Vettem fel kiegészítőket hozzá, majd végül egy fekete lakkcipőt. Megnézve magam a tükörben állapítottam meg hogy igen jól nézek ma ki.
Még mielőtt elindultam volna, bekopogtam Will szobájába.

Céges buliWhere stories live. Discover now