Majdnem 3 hónap eltelt Crystalék esküvője óta. Nagyon sokat gondolkodtam, és arra jutottam hogy ki kell szellőztessem a fejem. De nem itt. Valahol máshol? De, hol?
A fejemben meg is jelent előttem egy kép. A régi házam. Az apám.
Végül arra jutottam hogy meglátogatom. Nehéz visszatekinteni a múltba, de néha a legnehezebb dolgokat kell megtennünk.
Így se szó se beszéd, felkaptam a slussz kulcsot, nem szóltam senkinek, a nappaliba össze is találkoztam Ashtonnal, de rá se néztem, éreztem magamon a tekintetét. Ki mentem az ajtón. Beültem kocsiba és elhajtottam.
Majdnem egy órát vezettem. Majd mikor megérkeztem, megálltam, de akkor valami különöset pillantottam meg. Apám kézen fogva egy terhes nővel es egy hat évesnek kinéző kislánnyal sétált. Boldognak tűnt, sőt egészségesnek. Elmosolyodtam és kiszálltam a kocsiból.
-Mindjárt megyek drágám, csak a kocsiban felejtettem valamit.-mondta apám, mire a nő bement a házba, a gyerekkel.
Nagy levegőt, es bátorságot vettem, majd elindultam felé. Mit kéne mondanom? Szia apa? Fogalmam sem volt, de már majdnem ott voltam.
Láttam ahogy megpillant és megdöbben.
-Szia apa.-láttam ahogy szóhoz sem jut.
-April. Szia.-rögtön karjába zárt.-Hogy vagy? Jézusom de rég láttalak.-mosolygott rám, miután elengedett.
-Jól, te hogy vagy?
-Remekül. Hiányoztál.-láttam raja hogy komolyan gondolja. Majd mintha eszébe jutna valami.-Figyelj, tudom hogy nem bántam veled jól, és nagyon sajnálom. Nem mondtam el neked de akkor nem csak ittam hanem drogoztam is, nagyon sokat, nagyon sajnálom, hogy nem lehettem számodra az az apa aki kellett volna hogy legyek, de megváltoztam, abba hagytam mindkettőt, ahogy elolvastam a búcsú üzenetedet, elmentem elvonóra és megismerkedtem Karollal. Tudod ő egy elvált nő, van egy gyereke akit Heidinek hívnak, nagyon aranyos kislány es Karol is rendes. Tudod mi most együtt vagyunk, már majdnem 5 hónapja es képzeld terhes, lesz egy fiam.-mesélte derűsen.-Szeretnélek nekik bemutatni téged, Karolnak elmondtam mindent rólad. Tudom hogy ez most furcsa de szeretném ha újra az életem része lennél. Veled történt azóta valami érdekes?
-Ömm apu, emlékszel arra a fiúra akivel találkozgattam régen?
-Arra a magas szőke hajúra, akit mindig kegyetlenül kiraktam?-vigyorgott. Mire bólintottam.-Azért is elnézést kérek, csak féltettelek, és nem bírtam kifejezni annyi droggal a szervezetemben hogy mi is volt a célom. Még együtt jártok? Rendes gyereknek látszott.
-Hát olyasmi.-fel emeltem a kezem, így meg látta a gyűrűt.
-Eljegyzett? Azt a mindenit. Úgy látom akkor a puskára már nem lesz szükség.-ezen már én is nevettem. Majd beinvitált a házba. Vajon jól cselekszem?
nagyon sok kihagyással de itt van az új rész, ki mit gondol?<3
KAMU SEDANG MEMBACA
Message
Fiksi Penggemar❝Unknown number: Nem hiszem el hogy mindig rád kell várni MICHAEL! told le a segged Me: Öhm bocsi de nem Michael vagyok. Téves szám. Unknown number: Ohh én bocsi.❞ 2019, Katica006 ©