●Message10●

3.5K 121 7
                                    

April szemszöge:

Reggel mikor felkeltem nem éreztem magam mellett Luke-ot. Helyette egy papír volt. Jézusom Lukey papírrá változott!

-Na jó April hagyd abba.-dorgáltam le magam.

Összeszedtem a cuccaimat és felöltöztem. Ú basszus de fáj a fejem.

***Munkába.

Éppen az öltözőben voltam mikor hirtelen rohadtul elkezdett fájni a fejem.

-Haley!-ordítottam mire ide jött.

-Mi a baj?-kérdezte majd ide jött hozzám.

-A fejem. Nagyon.....-nem tudtam befejezni mert megszedűltem és elestem aztán minden sötét lett.

Haley szemszöge:

Éppen mentem ki az öltözőből mikor hallotam hogy April szól. Megfordultam és vissza mentem.

-Mi a baj?-kérdeztem.

-A fejem nagyon.....-mondta de nem tudta befejezni mert elesett. Én gyorsan oda rohantam. Fogtam a telefonját majd felhívtam a mentőket. Akik pár percen belül ide értek és elvitték Aprilt persze beültem mellé és fogtam a kezét mikor eszembe jutott hogy nem kéne felhívni az apját ezért tárcsáztam de nem vette fel. Megnéztem ki van még a barátokban és láttam hogy az van oda írva: Luke Hemmings. Nem is tudtam hogy April-nek ilyen menő barátai vannak. Rögtön tárcsáztam.

-Háló.-szólt bele feltehetően Luke.

-Szia. Én nem April vagyok hanem a legjobb barátbője Haley. Azért hívlak mert April-t most szállítják a kórházba. A Sydney Hospital-ba.-hadartam. Rohadtul ideges vagyok aggódom April miatt. Mi lehet a baja?

-Rendben. Szia.-mondta majd lerakta.

Megérkeztünk a kórházba.

***

April szemszöge:

Hirtelen kippatantak a szemeim. Orvosok és nővérek vettek körül.

-Felébredt.-hallottam meg egy nővér hangját.

-Hogy érzi magát?-jött ide egy orvos.

-Szarul.-feleltem.

-Be jöhetnek az ismerősei?-kérdezte a 60 év körüli fehér hajú férfi. Mire csak bólintottam.

-Rendben.-mondta majd kiment és bejött Haley.

-Jézusom.-futott ide hozzám.-Halálra aggódtam magam.-mondta.

-Van egy meglepetésem.-mondta majd oda sétált az ajtóhoz egy kicsit kihajolt és engedett utat a 4 srácnak. Luke rögtön ide futott hozzám és megölelt.

-Luke. Egy kicsit lágyabban.-mondtam.

-Upssz bocsi.-nevetett majd elengedett.

-Mi történt?-kérdezte Calum.

-Valami erős ütés érte a fejét.-mondta Haley. Mire Michael és Luke össze néztek.

-Hogyan történt?-kérdezte Ashton.

-Ömm biztos bevertem a fejemet.-erőltettem magamra egy hamiskás mosolyt.

-Vagy inkább megütött az apád!-csúszott ki Luke száján. Mire Michael vállbva lökte.

-Ti láttátok?-kérdeztem félve. Michael és Luke szinte egyszerre bólintottak.

-Na várjunk csak miért nem szóltál?-vonta fel a szemöldökét Haley.

-Mert.-feleltem szűkszavúan.

-Nem tudsz normális választ adni?-förmedt rám Haley.

-Nem.

-Na jó elég.-mondta lila hajú barátnőm. Innentől mind az öten csak szidtak avagy kérdezzgettek.

-Elég!-ordítottam. Majd megnyomtam a mellettem lévő piros gombot. Rögtön bejött egy nővér.

-Elnézést megtenné hogy kikíséri őket?-néztem rájuk.

-Természetesen.-mondta a nő majd kilökdöste mind az 5 személyt akik engem figyeltek nagy szemekkel. Szerintem próbálták megérteni hogy miért tettem ezt.

-Elnézést. Még valami.-mondtam.

-Igen?-fordult vissza hozzám a nő.

-Mikor mehetek haza?

-Amikor jobban érzi magát. És amikor az orvos megvizsgálta. De várjunk csak megnézem az aktáját.-mondta aztán kinyitotta és tanulmányozni kezdte.-Este haza mehet.-mondta majd összecsukta az aktát.

***

Otthon ültem és gondolkodtam. Paraszt voltam! Baszki. Ez így nem jó. Sose csináltam ilyet.

***

Napok teltek el azóta Haley-vel kibékültünk. De a srácok nem tudom. Na várjunk csak mintha Calum említett volna egy kocertet. Ja ő az egoista arra már rájöttem.

***

Megvettem a jegyet és elindultam a koncertre.

***

Amikor odaértem akkor be is mentem odaálltam az első sorba és vártam. 20 perc múlva megérkeztek a fiúk és ott bolondoztak a szín padon. Majd nem sokkal utána elkeztek énekelni:

My girlfriend's bitchin' 'cause I always sleep in. She's always screamin' when she's calling her friend. She's kinda hot though. Yeah ...

Mikor Luke észre vett. Rámosolyogtam és hallgattam ahogy énekel. Majd Calum és Michael is rám néztek. Később Ashton a szólójánál rámnézett. Utána végig rajtam tartották a szemüket.

Vége volt a koncertnek én pedig mentem a kijárathoz mikor egy kéz az enyémért nyúlt majd megfordított és neki csapódtam Luke mellkasának.

-Ömmm szia.-köszöntem bátortalanul.

-Sajnáljuk hogy irányítani próbáltunk.-mondta Luke majd szorosan magához vont.

-Semmi gond.-motyogtam.

-Gyere.-mondta majd elkezdett húzni. Kimentünk a kijáraton és körbe nézett. Majd lehajolt hozzám és a szemembe nézett. Ajka vészesen közeledett hozzám. Majd az enyémre tapadt. Örökre így maradtam volna. Csak hát a levegő a nagy úr.

-Miért hoztál ki?-kérdeztem.

-Hogy ne legyen belőle megint gondja a bandának. Például: Luke Hemmings-nek új barátnője van?-csinált úgy mint egy hülye riporter.

-Értem.-mondtam majd felnéztem rá és lejjebb húztam még egy csókért.

Ennyi lettem volna mára pusza









MessageWhere stories live. Discover now