Megérkeztünk. Luke kiszállt és kinyitotta a csomag tartót. Én is kiszálltam a kezemben Leo-val. Egy rohadtul nagy ház volt előttem.
-Ti itt laktok?-kérdeztem a ház felé mutatva.
-Nem. Abban.-mutatott egy citrom sárga kis házikóra ahol a kertben sok sok virág volt és éppen egy idős nő öntözte azokat.
-Haha. Nagyon vicces.-forgattam a szemem.
-Na gyere.-mondta. Majd ajtót nyitott.
-Megjöttünk.-ordította el magát Luke.
-Woww.-néztem körbe. Nagyon szép házban laknak bár csak én is....én hülye mostmár itt lakok. 3 fiú rohant le a lépcsőn lögdösödve.
-April mit keres?-vonta fel a szemöldökét Calum.
-Mi az Hood félsz tőlem?-vontam fel én is a szemöldököm.
-Ő nem de én igen.-röhögött Ashton.
-Ide költözik.-mosolygott Luke.
-Yep. Akkor mostmár minden éjjel félnem kell April-től?-kérdezte Ash.
-Bezonyám.-helyeselt Luke.
-Az egy SZISZA?-nézett Leonardo-ra Michael.
-Igen.-mosolyogtam.-Ő Leonardo DiCaprio.
-Megfoghatom?-ujjongott Mike.
-Mint egy gyerek.-rázta a fejét Calum.
-Tessék.-adtam a kezébe DiCaprio-t.
-Honnan van amúgy?-kérdezte Luke.
-Figyelj már is féltékeny Hemmings.-röhögött Mikey.
-Egyszer mikor sétáltam haza munkából és esett az eső akkor arra lettem figyelmes hogy egy kis cica jön utánam. És ahogy rá néztem tudtam hogy az enyém.-bólogattam vigyorgva. Hirtelen Leo nyávogott egyett.
-Jujjjjjjjj olyan cukiiiiiii.-ugrándozott Mikey.
-Gyere megmutatjuk a szobádat.-mondta Ashton. Majd felhúzott. A többiekell a nyomunkban.
-Itt van két szoba. Egy Mikey és az enyém mellett a másik pedig ott a folyosó végén Ashton mellett.-magyarázta Luke.
-Hmmmm akkor most legyek antiszociális vagy hülye?-gondolkodtam hangosan.
-Naaa.-mérgeleődött Luke.
-Jó. Leszek hülye.-röhögtem majd benyitottam Luke és Mikey közötti szobába. Ami meglepetésemre bevolt rendezve de nem úgy mint egy vendég szoba hanem mint egy lány szoba. És az ágy fölé volt írva hogy "April" gondolom nincs más ismerősük akit April-nek hívlak.
-Ti tudtátok hogy ide költözök? De mióta?-hadartam el.
-Mióta Luke-al megtudtuk hogy apád ver.-magyarázta Mike miközben még mindig Leonardo-t szorongatta a kezében.
-Woowww nagyon teccc.-rövidítettem.
-Akkor jó.-bólogatott Cal.
Luke behozta a cuccokat és lerakta.
-Még saját fürdőszobával is kedveskedtünk.-mondta Ashton majd kinyitotta azt az ajtót ami a szekrényrem mellett volt ami mellesleg rohadt nagy. Ennyi ruhám nincs is. Na jó de van.
-Köszi.-mondtam majd oda léptem Michael-hez.
-Lécccccci hagyj játszak vele.-nézett rám kutyus szemekkel.
-Jó. De vigyázz rá.
-Köccönöm.-mondta majd lelépett a szobából.
-Én vigyázok hogy Mikey nehogy valamit elszúrjon.-mondta Calum. Majd elindult.
-Én pedig megyek és elmegakadályozom hogy Calum elszúrjon valamit amíg arra figyel hogy Mikey el ne szúrjon valamit.-vázolta a helyzetet Ashton. Majd kifutott a szobából.
-Na és hölgyem. Én mit kapok hogy felhoztam a poggyászait?-kérdezte játékosan.
-Ne is tudom.-húztam az idegeit.
-Egy csók?-nézett rám félmosolyal Luke.
-Jó.-vágtam rá egyből majd megcsókolt.
-Na tünnyé innen Lucas.-mondtam majd kilökdöstem a szobámból.
-Na de én várj ne.-mondta de már rázártam a szobát.
-Szeri van Luke. Szeretlek.-mondtam majd elindultam kipakolni.
-Én is April.-mondta majd már csak lépteket hallottam.
Mikor.......
Helosztok tudom genyó vagyok na de ennyi lettem. Volna mára Pusza Xoxo Hannahhhhh
YOU ARE READING
Message
Fanfiction❝Unknown number: Nem hiszem el hogy mindig rád kell várni MICHAEL! told le a segged Me: Öhm bocsi de nem Michael vagyok. Téves szám. Unknown number: Ohh én bocsi.❞ 2019, Katica006 ©