Majd szólásra nyitotta a száját.....
-April. Tudom hogy utálsz. Én is de rohadtul. Viszont most segítened kéne.-darálta le.
-Miben?-sóhajtottam fel.
-Szerintem Luke nem csak velem van hanem más lányokkal is.-fejezte be.
-Arzaylea. Most nem mondod komolyan? Szerinted??? Annyi lányt döntött meg mint ahány csillag van az égen!-rivallotam rá.
-Jó na. És te e-miatt nem aggódsz hogy téged is amikor jártatok megcsalt?-kérdezte. Hű. Ez még nem jutott eszembe.
-Biztos vagyok benne hogy csalt. Luke nem képes normális kapcsolatra.-mondtam.
-És most mit tegyek?-kérdezte.
-Amit helyesnek gondolsz.-mondtam. Majd lezártam a témát és lemetem. Mindenki engem nézett. Gondolom hallották. Luke ott támaszkodott az ajtó félfánál. Mivel a konyhába mentem ezért mellette kellett elmennem.
De elém állt.
-Amikor jártunk......nem csaltalak meg. Egyszer sem.-suttogta.
Nagyon jó, akkor már a konyhába se megyek.......
Megfordultam és elindultam a lépcső felé.
-Állj meg! April!-kiálltott utánam Luke.
Na jó elég. Ezt ki kéne pihennem. Ezt az egészet! Vagy kiütöm magam vagy felhívom Harry-t. Végül Harry mellett döntöttem mert részegen néha ilyesztő vagyok......Haley mondta.
Tárcsáztam is.
Viszont Luke beszélt még hozzám ezért leintettem.
-Szia! Miujság?-kérdezte Harry a telefonba.
-Semmi. Talákozhatnánk?-kérdeztem.
-Persze 2 perc és ott vagyok.-mondta majd kinyomta a telefont.
***
Csengettek.
-Nyitom.-rohantam le a lépcsőn. Luke ott állt a lépcső elején és gondolom azt akarta meg nézni ki az.
Kinyitottam és Harry nyakába ugrottam.
-Na kicsit finomabban.-röhögött. Majd eltolt magától.
-Hova menjünk?-kérdezte majd mögém nézett.
-Ó. Helo Luke.-köszönt Harry. Végül én is ránéztem Luke-ra. Akinek szeme lángolt a dühtől. De ahogy rám nézett már fájdalmat láttam a szemében.
-Menjünk.........hozzád!-találtam ki hirtelen.
-Jó.-hagyta rám majd összekulcsoltuk a kezünket de előbb becsuktam az ajtót.
***
Kiszálltunk a kocsiból és Harry mellém állt.
-Szeretném ha tudnád bent elég nagy rendetlenség van. Vagy inkább szemetek.-mondta.
-Miért nem dobod ki a szemetet?-kérdeztem.
-Szemeteket.-helyesbített.-Ezektől nem lehet megszabadulni.-röhögött. Ezektől? Ezt meg hogy értette?
Mikor beléptem akkor meglepődtem hogy milyen tisztaság van. Majd megpillantottam a 1D többi tagját. Akik össze-vissza helyezkedtek el. Áhá értem!
-Szóval tőlük nem tudsz megszabadulni.-mondtam.
-Vág az eszed.-röhögött. Mire a fiúk ide néztek és Liam- máris felemelte a szemöldökét. Mintha nem értene valamit.
YOU ARE READING
Message
Fanfiction❝Unknown number: Nem hiszem el hogy mindig rád kell várni MICHAEL! told le a segged Me: Öhm bocsi de nem Michael vagyok. Téves szám. Unknown number: Ohh én bocsi.❞ 2019, Katica006 ©