Message18

2.6K 106 33
                                    

Kitaláltam hogy megnézzem az Annabelle-t mert miért ne. Így hát mostmár csak az a dolgom hogy észre vétlenül leosonjak a konyhába kajáért és üdsiért mert most semmi kedvem mással filmezni.

Gyorsan lekommandóztam a lépcsőnél amit úgy kell érteni hogy rögtön az első lépcsőn elbottlottam és végig gurultam. Majd gyorsan felálltam és láttam hogy senki sem látta így halkan kuncogtam majd mikor abbhagytam akkor bebukfenceztem a konyhába de pekhjemre mind a négy fiú ott volt és mind nagy szemekkel néztek. Persze ez a gurulás csak hülyeség volt viszont láttam hogy még mindig engem néznek. Calum szólásra nyitotta a száját de én rögtön leintettem.

-Ne kérdezd.-mondtam majd felkeltem de az előtt sikeresen bevertem a fejemet a nyitott fiókba. A fájdalomra felszisszentem.

-Upsz. Én voltam bocsi.-hajtotta le a fejét Mikey.

-Semmi gond.-morogtam majd mivel nem vagyok egy óriás ezért felmásztam a pultra.

-Hé azon enni szoktunk.-mondta Ash.

-Én meg sétalni.-nyújtottam ki a nyelvem.

Levettem két zacskó chipset majd leraktam a pultra és leültem.

-Ömmm valaki leszedne?-kérdeztem a 4 fiútól mire mindenki Luke-ra nézett. Majd az említett fiú megforgatta a szemeit és idejött hozzám én meg egy lendülettel rávetettem magam. Mire mindketten elestünk.

-Ez mire volt jó?-röhögött Luke alattam.

-Nem tudom.-mondtam bágyadtan majd lehajoltam és megcsókoltam. Éreztem hogy habozik majd végül vissza csókolt. Félt a csóktól a nagy Luke Hemmings. Nem tudtam nem röhögni így elszakadtam tőle és elterültem a földön röhögve. Már Luke is röhögött. Majd egymás felé fordultunk és csak bámultuk egy más íriszeit. Feltornáztam magam és akkor jöttem rá hogy nem csak ketten vagyunk. És szerintem Luke tekintetéből is azt lehetett leolvasni hogy ő is most jött rá.

-Na sziasztok!-mondtam majd kivettem a hűtőből egy doboz sört amit úgy kell érteni hogy 6 darab van egybe. A chipseket is megfogtam és felvittem. Majd leültem a laptophoz és elindítottam.

Kb 20 perc múlva már rohadtul féltem. Mikor hangokat hallottam a szekrényből.

Ijedtem odafordultam és megfogtam a baseball ütött. Mert biztos ami tuti. Nekem ez a mottóm.

Kinyitottam és Liam volt benne. Mire hülyén néztem rá. Ő is, a baseball ütőt látva.

-Te mit keresel a szekrényemben?-vontam kérdőre.

-Nem tudom.-mondta majd kijött és leült a laptopomon elé.-Mit nézünk? Ó sör! Tudtad hogy jövök!-tette a kezét a mellkasára. Mint aki meghatódott. Mire megforgattam a szemem.

Mikor ujjab hangokat hallottam a másik szekrényből.

-Ti szórakoztok velem?-kérdetem.

Mire csak kuncogott.

Kinyitottam és Zayn volt benne. Éppen rendezkedett.

-Ide kéne egy pár párna. Ide jöhetne egy szőnyeg. Ide még pár poszter és ó szia April!-üdvözölt Zayn egy kedves mosollyal.

-Szia?-köszöntem.-Te mit keresel itt?-vontam kérdőre a szép szeműt.

-Új helyet keresek aludni.-mondta. Erre inkább nem válaszoltam. Ő is kiment majd leült a képernyő elé és bontott egy sört.

Már mentem vissza mikor meghallottam ezúttal az ágy alól hangokat.

-Na jó ki van ott? Harry?-kérdeztem.

-Nem az Louis. Harry a kádban van.-mondta Liam. Mire Louis kimászott az ágy alól. Én meg bementem a fürdőmbe és elhúztam a függönyt.

-Szia.-köszönt.

-Ömm helo.-intettem mire ő is felkellt és kiment majd bontott egy sört.

-Az evő pajtásomat hol hagytátok?-kérdeztem.

-Itt vagyok mondta Niall miközben Leonardo bűbája alatt volt.

Mikor idejött ő csak leült. Semmi sör.

-Te nem kérsz?-ráncoltam a homlokom.

-Nem. Anya nem engedi.-bigyeztette le az ajkát.

-Én viszont megengedem!-mondtam.

-Jó de te nem vagy az anyám.-mondta.

-De az evőpajtásodra csak hallgatsz nem?-kérdetem kutyus szemekkel.

-De. Mondta majd ő is elvette a sört és felbontotta.

Mikor nyílt az ajtó és a fiúk jöttek be.

-Ohh, helosztok!-köszönt Mikey.

-Ti mit kerestek itt?-kérdezte Ashton.

-Na látod haver ez itt a kérdés!-mondta Liam.-Ha en tudnám.-mondta.

-Én tudom. Éppen aludtál a függőágyban mi meg így döntöttünk hogy magunkal viszünk.-mondta Zayn.

-Nektek hozzak sört?-vontam kérdőre őket.

-Nem, hoztunk.-emelte fel a kezében tartott műanyag dobozt Luke.

Majd elhelyezkedtek.

Mire vége volt a filmnek akkor mindenki bealudt.

Szisztok babák


MessageWhere stories live. Discover now