●Message3●

4.8K 182 36
                                    

April🐣💜: Szerintem nem jó ötlet....

Lukey🐧💙: Miért? Fangörcsöd lesz? Megértem😏

Cal🍉💛: Xdd

Ash🌴💕:Cegény jány

Mikey🐼💚: Amúgy már nem azért de én éhes vagyok.

Cal🍉💛: Bszkiiii arról papolok 10 perce, hogy gyertek már le mert én már a kocsiba ülök. És mehetnénk ebédelni. Vannak vendégeink is.

Mikey🐼💚: Ha megint Nicki Minaj akkor én kiheréllek.

Lukey🐧💙: Én már lent vagyok.

Ash🌴💕: Én is. Mi a? Most tényleg ők jönnek velünk. Őket bírom.

Mikey🐼💚: Kik?

Cal🍉💛: Ha letolod a segged meglátod Clifford.

Mikey🐼💚: Mehetünk. Szia April!😘

April🐣💜: Én is megyek dolgozni sziasztok majmaim🐵❤

Lukey🐧💙: Na azért nem vagyunk Majmok édes❤

Lezártam a telom és elindultam. Ja és egy étteremben dolgozok. Szóval ja. Nincs sok fizetésem. Mikor megérkeztem akkor rögtön az öltözőbe mentem és átvettem a pincér ruhámat majd oda álltam Haley mellé. Ő a legjobb barátnőm és egy helyen dolgozunk.

-Tiéd az 5-ös asztal.-mondta Haley.

-Megyek.-mondtam majd elővettem a jegyzet füzetem és oda mentem az asztalhoz. Mikor meg álltam akkor fangörcsöt kaptam. TE JÓ ÉG!!! EZEK A 1D FIÚK! Mikor egy kicsit arrébb néztem láttam az 5sos-os fiúkat is. Jézusom csak fel ne ismerjenek. Úr isten úgy imádom a 1D minden számukat kívülről fújom. A kedvencem Harry és a Kiss You-t szeretem tőlük a legjobban. Majd bátorságot vettem és megszólaltam.

-Mit adhatok?-kérdeztem.

-A telefonszámodat.-vágta rá Luke. Ó Luke ha te tudnád....az már megvan.

-Azzal nem szolgálatok.-mondtam magabiztosan.

-Akkor az email címedet.-mondta.

-Ömm inkább vissza jövök később.-mondtam majd megfordultam és elindultam. Közben a telefonom megrezzent. Így hát elővettem.

Ash🌴💕: Jézusom hagyd már szegény lány.

April🐣💜: Milyen lányt?

Lukey🐧💙: Úúúu nézzétek már féltékeny is.

April🐣💜: Dehogy.

Cal🍉💛: Luke nyagatt egyett most ebédelünk az 1D fiúkkal.

April🐣💜: Jézusom ok a kedvenc bandám már bocsi fiúk.

Mikey🐼💚: 😭😭😭😭

Ash🌴💕: Hogy mondhatsz ilyet?😭😭😭 Szét tépi a nagy jóságos szívünket.💔

April🐣💜: Jó na titeket is szeretlek ti vagytok a majmaim🐵❤

Cal🍉💛: Köszönjük?

Belecsúsztattam a zsebembe a telom majd vissza mentem.

-Szóval megvan mit kértek?-néztem végig rajtuk.

-Elnézést Hol van a mosdó?-kérdezte Harry.

-Egyenes előre majd balra.-mutattam.

-Köszönöm.-mondta az említett fiú majd elindult a mosdóba. Vissza néztem a többi fiúra de ők csak vigyorogtak.

Miután Harry vissza tért azután felvettem a rendelést. Mikor láttam hogy Ashton ír. Úgy baszki csak ne a csopiba. És megrezzent a telom.
Mire furcsán rám nézett. De én ahogy tudtam gyorsan elmentem és megnéztem mit üzent.

Ash🌴💕: Hallod ez a csaj rohadtúl dögös!!!

Cal🍉💛: Nemnem. Ashton én már le stipistopiztam.

Mikey🐼💚: Nem mer' az enyémé'.

Lukey🐧💙:  Nekem valahonnan nagyon ismerős.

Nem nem Luke neked nem ismerős.

Lukey🐧💙: De ha engem kérdeztekérdezel szerintem már Harry lestipitopizta amikor kiment mosdóba😂😂

April🐣💜: Pfúuu de undik vagytok. Persze Harry nem mert őt imádom😻
És minden 1D fiút. Megadhatjátok a számukat😁😂

Pötyögtem be majd leraktam az asztalra hogy nehogy újra kínos helyzetbe hozzam magam.

Megfogtam a tálcákat és kivittem leraktam az asztalra és megfordultam.

Majd hoztam a következőt. Miután végeztem azután mentem volna vissza.

-Ömm bocsi.-hallottam egy hangot mire 180°-ot fordultam.

-Igen?-néztem vissza a szöszi Luke-ra.

-Ismerős vagy. Nem találkoztunk véletlenül? Koncerten vagy utcán.-kérdezte felvont szemöldökkel.

-Kizárt.-intéztem a válaszom.

-Velünk találkoztál már?-kérdezte Liam.

-Igen. Most.-nevettem kínomban. Mire ők is felnevettek.

Te ég Niall olyan cukin nevet.

-Na várjunk csak. Nekem is ismerős vagy nézett rám Mikey.

-Nem dehogy.-tagadtam.

-De honnan vagy ismerős?-kérdezte Luke.

-Nem tudom Lucas.-vigyorogtam mire a 4 fiú rám nézett. Én gyorsan megfordultam és ott hagytam őket. Na várjunk csak. Gondoltam majd visszafordultam.

-Kérhetek egy képet?-néztem a 1D fiúkra.

Mire ők csak bólintottak odamentem és csináltam egy szelfit. Sőt kettő is lett.

 Sőt kettő is lett

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Köszi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


-Köszi.-mondtam majd elmentem vissza öltözni.

Miután megvolt fogtam magam és kimentem a hátsó kijáraton hogy véletlenül se ütközzek a fiúkba. És ilyenkor nem az 1D fiúkra gondoltam.

***

Mikor hazaértem akkor időm se volt sőt nem is akartam megnézni az üzeneteket inkább bevetettem magam az ágyba és elaludtam.

Sziasztok tudom tudom rövid  lett de igyekszem ezt neked cukorborsócskám:BoglrkaFbin0

MessageTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang