●Message13●

2.9K 117 11
                                    

Mikor........

Megcsörrent a telefonom.

-Háló.-szóltam bele a telefonba.

-Szia. April?-kérdezte egy mély férfi hang.

-Igen. Ki az?-kérdeztem.

-Hát ezt sértésnek veszem. Nem ismered fel a bátyádat?

-Jake? Szia. Hol vagy?

-Sydneyben. És apánk azt mondta nem laksz ott.

-Jaj bocsi elfelejtettem mondani hogy elköltöztem. Megadom a címet.

-Okés megyek.

Megadtam Jake-nek a címer majd vártam de inkább lesiettem a lépcsőn vagy 3x elestem volna ha nincs korlát.

Oda álltam az ajtóhoz és vártam.

-Te mit csinálsz?-kérdezte Ashton.

-Várok valakit.-bólogattam.

-Kit?-kérdezte Luke.

Mikor csöngettek. Rögtön kinyitottam és Jake nyakába ugrottam.

-Szia.-köszönt.

-Hiányoztál.-motyogtam.

-Khm.-köhintett Luke.

-Ó igen. Jake ők itt a barátaim.-mutattam végig a 4 fiún. Bár Luke-ra nem mutattam volna csak barátként.

-És ő ki?-kérdezte Luke. Lehetett hallani a féltékenységet a hangjában.

-Srácok ő itt a bátyám Jake.-mondtam.

Ilyenkor Luke szorosan átkulcsolta a kezünket.

-Aha. Csak barátok mi?-nézett rám szórakozottan Jake.

-Ez nem tőlem függ.-mondta Luke.-April?-nézett rám.

-Mi az Lucas?-vontam fel a szemöldököm.

-Leszel a barátnőm?-kérdezte. Látszott rajta hogy fél meg izgul. Így hát segítettem neki.

-Igen.-vigyorogtam rá.

-Üdv a családban Luke.-veregette meg Jake Luke vállát.

-Kösz.-mosolygott. Közben a fiúk a háttérben folytonos "ú"-zásba kezdtek.

-Ömm bemutatalak titeket.-motyogtam miközben Luke egyre közelebb húzott magához.

-Na Lucas.-morogtam. Majd elhúzodtam tőle.

-A színes hajú Michael az ázsiai Calum a göndör Ashton és a szöszi az az én Lucas-om.-mutogattam végig rajtuk.

-Üdv.-biccentett Jake. Én Jacob vagyok de nyugottan hívjatok csak Jake-nek.-mutatkozott be.

-Mikey nem tudtam hogy van Sziszukád?-nézett Leonardo-ra.

-Az az én sziszám.-mondtam.

-Nem is mondtad.-nézett rám Jake.

-Nem is kérdezted.-vágtam vissza.

-Mi a neve?-vonta fel a szemöldökét Jake.

-Leonardo DiCaprio.-bólogattam vigyorgva.

-Sejtettem.-rázta a fejét.

-Na de megsimogathatom?-kérdezte.-Nyem ez az én szisza.-hadarta Mikey.

-Ez de értelmes mondtat volt Oscar díjat neki.-mondta Ashton.

-Michael Gordon Clifford.-kezdtem dühösen.-Add oda a Sziszát.-mondtam.

-Nya jóván.-mondta Mikey majd odaadta a sziszát Jake kezébe.

-Olyan mondatokat raksz össze.-rázta a fejét Calum.

-Mert csillognak.-mondta Mikey majd Ashton háta mögé bújt.

-Jake nem kérsz egy sört?-kérdezte Luke.

-De miért ne.-mondta majd Luke felkapott és elindult velem a konyha fele.

Hátul a bátyám mosolygott rám.

Mikor odaértünk akkor Luke leült és engem az ölébe ültetett. Jake leült velünk szembe. Mellette Ashton és Mikey. Mellettünk meg Calum.

Kezdték kibontani a söröket viszont eszembe jutott valami. A szobám.

-Ömm. Bocsi majd jövök.-daráltam le. Aztán nehezen végre sikerült kiszállnom Luke öléből.

Felmentem a lépcsőn majd vissza néztem de a lépcső eltűnt. Mi a?

Majd egy kicsit jobbra néztem és ott volt. Na jó. Ez a lépcső tud teleportálni. Megkérem egyszer hogy tanítson meg. Na jo April hagyd abba.

Bementem a szobába és elkezdtem pakolni.

***

Miután berendeztem azután lementem és az alkohol szaga megcsapta az orrom. Jézusom ezek mennyit ittak?

Bementem és láttam rengeteg sörös dobozt és azt is hogy részlegesen dől el mind az 5 fiú.

-Baby.-kiálltotta Luke. Rohadtrészeg volt. Ezt lehetett látni hisz póló nélkül volt.

-Luke? Jól vagy?-kérdeztem aggódva.

-Hát hogy a viharba ne lennék jól.-mondta.-Mert én csak dudurászok.-kornyikállta.-Na gyere adok egy cuppanost majd rá tapad az ajkamra. De nem lágyan csókolt hanem erőszakosan.

Mikor sikerült kiszállnom Luke szorító öleléséből akkor kikerültem és gyorsan felfutottam a lépcsőn.

Egyenesen a szobába mentem. Majd felmentem és bezártam az ajtót. Mikor hallottam hogy Luke dübörög.

-Engedj be cica mert nem állók jót magamért.-hallottam ahogy még nevet is.

Majd egy idő után elcsendesedett minden én pedig álomba sírtam magam.

Nya eljoztok mizu? Hogy tetszett a rész? Nekem tetszett xddd na ciao mindenkinek pusza Xoxo Hannahhhhh






MessageWhere stories live. Discover now