Éppen telefonoztam, mikor Michael hirtelen berontott a szobámba.
-Éhes vagyok!-törte be az ajtót.
-Hát, akkor menj el enni.-mondtam rá se nézve.
-Nem tudok. Nem találom a jogsim! Kérlek April! Vigyél el!-könyörgött Mikey. Mint egy hat éves.
-Miért nem visznek el a fiúk?-vontam fel a szemöldököm.
-Mert Calum-nak segítenek.-ironizálta Mike. Persze hogy persze! Ki más vinné el őt mint én?
-Jó de akkor megyünk egy egész napra a plázába!-ahogy az arc kifejezését láttam majdnem el nevettem magam. De még időben elfojtottam, csak egy mosoly látszott az ajkamon.-Ja és te fizetsz!-vigyorogtam. Láttam hogy Michael küzd magával.
-Jó!-adta be a derekát. Éljen!
***
Éppen leparkoltunk, mikor a másik kocsi telibe nekünk jött. Kiszálltunk a kocsiból. A másik kocsiból is kiszállt egy rózsaszín hajú lány. Jé, milyen fura! Mikey-nek is rózsazín a haja. Kezdek kételkedni benne, hogy hetero...
-Jaj, úgy sajnálom.-kezdett bele a lány. Éppen megszólaltam volna, de Mike előbb szólt.
-Semmi gond!-kezdett bele. Ez meg mi a jó édes tehén pörköltet csinál? Ez Luke kocsija! Kifog minket nyírni! Élve el temet!
-Tényleg?-kérdezte.
-Hát...-kezdtem bele én is.
-April! Nem látod, hogy te parkoltál rossz helyre?! Szégyeld el magad! Most tessék oda menni ahhoz a szép lányhoz és bocsánatot kérni! Ja meg a telefonszámát!-mondta színes hajú barátom.
-Michael, légy férfi, és te menj oda.-mondtam, ,,bíztatóan". Amúgy ott van a csaj tőlünk egy méterre. Basszus de gázak vagyunk már!
-Szia.-köszönt neki Mikey.-Megbocsájtunk ha eljössz velünk kajálni.-mondta. Édes Istenem gyere le!
-Rendben.-mondta a lány.
***
Most itthon vagyok, már haza jöttem, mivel Michael, még maradni akart Crystal-al. Mivel, kiderült, hogy így hívják. És egyébként tök jó fej! Luke még nem vette észre a kocsin a karcolást, szóval addig megbújunk Mikey-val.
say hii. nagyon igyekszem részt hozni !! remélem tetszett<33
YOU ARE READING
Message
Fanfiction❝Unknown number: Nem hiszem el hogy mindig rád kell várni MICHAEL! told le a segged Me: Öhm bocsi de nem Michael vagyok. Téves szám. Unknown number: Ohh én bocsi.❞ 2019, Katica006 ©