Sziasztok ez egy nagyon hosszú rész lesz jó szórakozást!
Mikor felém jöttek és......
-Elnézését kisasszony.-szólalt meg Ashton.-Nem tudna segíteni?-vinnyogta úgy mint egy idős néni vagyis próbálta utánozni.
-Hagyjál Ashton!-rivallotam rá.
-Ő itt nem Ashton hanem a nejem..............Magdi.-találta ki hirtelen Luke.
-Akkor jó tudni hogy meleg vagy Luke. Így legalább nem fogunk összejönni soha.-vigyorogtam mire Luke megfogta majd magához húzta Ashtont akarom mondani Magdit.
-Én nem csalom meg a nejem.-mondta határozottan Luke.
-Akkor puszi.-küldtem az említett dolgot. Majd megfordultam és elindultam a pénztárhoz. Kifizettem a dolgokat utána kimentem a parkolóba. Aztán bepakoltam a csomagtartóba.
Beszálltam majd elindítottam a kocsit.
Haza mentem de apám nem volt otthon.
Ígyhát kipakoltam a dolgokat amiket vettem.
Felvittem a szobába a macska kaját és a fánkokat is. Ja apukám utálja Leonardo-t még az igazit is. Ezért itt lakik fennt velem.
Mikor felértem akkor kiraktam a macska kaját. Leo rögtön oda sietett. Ha mondhatjuk, hogy én vagyok az anyja akkor ezt tőlem örökölte.
Én is elővettem a fánkokat és elkezdtem tömni magam. Szó szerint.
Mikor megrezzent a telefonom.
Leraktam a fánkot a kezemből és elővettem a telefonomat.
Cal🍉💛: Ti is találkoztatok a 2 idős párral?
Mikey🐼💚: Ja nagyon kedvesek voltak.
Ash🌴💕: Szerintem is.
Lukey🐧💙: Ja és alig néztek ki idősnek.
April🐣💜: Meg a "nők" nőknek.
Mikey🐼💚: Héj ne szidd az időseket.
Ash💕🌴: Ja mivan akkor ha szegények sokat voltak edzőteremben és csak elakarták rejteni az izmos karjukat.
April🐣💜: Na ne hülyéskedjetek tudom hogy ti voltatok.
Lukey🐧💙: Nem mi voltunk.
April🐣💜: Oké akkor addig nem írok és foglalkozok veletek amíg be nem valjátok hogy ti voltatok.
Cal🍉💛: Ezt csak úgy mondod. Nem tudod megállni hogy ne írj nekünk. Hisz mi híresek vagyunk.
Mikey🐼💚: Szerintem tesz rá.
Ash💕🌴: Most komolyan nem fog visszajönni?
Lukey🐧💙: Amíg be nem valjuk addig nem.
Mikey🐼💚: Akkor én megyek.
Cal🍉💛: Hova?
Mikey🐼💚: Ahol szívesen látnak.
Ash🌴💕: Akkor inkább maradj itthon már bocs haver😂
Lukey🐧💙: Én megyek Michael-el.
Mikey🐼💚: Gyere.
Cal🍉💛: Hallod most láttam. Tényleg mennek.
Ash🌴💕: Emlékszel múltkor megtiltották hogy a hattyúk tavára táncoljunk. Most elmentek.
Cal🍉💛: Xdd igaz Akkor gyere a nappaliba.
YOU ARE READING
Message
Fanfiction❝Unknown number: Nem hiszem el hogy mindig rád kell várni MICHAEL! told le a segged Me: Öhm bocsi de nem Michael vagyok. Téves szám. Unknown number: Ohh én bocsi.❞ 2019, Katica006 ©