Message15

2.7K 113 17
                                    

Haza felé tartok. Nagyon félek. Nem tudom hogy most hogy áll a kapcsolatunk a fiúkkal. 2 hetet voltam távol. Úgy hogy semmi életjelet nem adtam magamról.

A legjobban az érdekel hogy Luke-al milyen a mostani kapcsolatunk lehet hogy már megcsalt Arzaylea-val. Nem April! Luke nem ilyen.....vagy még is?

***

Most itt állok a ház előtt. Félek benyitni lehet már kiköltöztettek. Mi? Nem! Miért gondolok túl sokat?

Végül lenyomtam a kilincset. Minden úgy volt ahogy itt hagytam. Beljebb mentem és láttam hogy a nappaliban Mikey játszik Leó-val. Calum meg nézi és közben röhög. Luke és Ashton pedig videó játékozik. Mikor becsuktam az ajtót mindenki rám nézett. Végig néztem rajtuk viszont Luke-on megállt a tekintetem. A szeméből ezernyi érzelmet tudtam kiolvasni. Fájdalmat, megkönnyebültséget, dühöt, idegességet, és utálatot.

Luke Michael-re nézett majd Mikey szemében ijedséget véltem felefedezni.

-Haver. Ne tedd ezt. Megfogod bánni. Hidd el.-mondta Mikey. Luke felállt a kanapéról majd idejött.

-Köztünk vége.-veregette meg a hátamat. Majd vissza ült.

Sokkot kaptam szerintem rosszul vagyok. Bár tudtam hogy ez lesz. Ledermedtem.

Majd feleszméltem és megragadtam a bőröndöm felráncigálltam a lépcsőn. Bementem az ajtón és magam után erősen becsaptam aztán kulcsra bezártam. Ledobtam a bőröndöm a földre és behuppanatam az ágyba.

Egy szóval......összetörtem.

A lelki világom romokban hevert előttem.

De pontosan tudom mit kell tennem elkell felejtenem. Igen ezt kell tennem!

Összeszedtem magam és kipakoltam a bőröndömből.

Miután kész voltam utána kinyitottam az ajtót és lementem. Ahoz képest hogy most szakítottak velem tök nyugott vagyok.

Lementem a konyhába majd elvettem egy almát. Kimentem a nappaliba majd ki az ajtó elé felvettem a cipőm. Aztán beraktam a fül hallgatót vissza néztem a 4 fiúra. Luke közömbösen nézett rám. A többiek aggódó arcal pillantottak rám. Bekapcsoltam a Jet Black Heart-ot és kifujtam a levegőt. Majd megfordultam és kimentem.

Leültem a padra és miután már 1 percem ücsörögtem akkor vettem észre hogy valaki ott ül mellettem és szipog.

Majd alaposabban szemügyre vettem és láttam hogy ez.........

MessageWhere stories live. Discover now