●Message6●

4.2K 141 25
                                    

Miután felkeltem megrezzent a telom megnyitottam és láttam hogy egy csaj üzenni akar nekem.

Arzaylea🐝😋: Szia te ribi.

April🐣💜: Bocs de nem ismerlek.

Aryzalea🐝😋:

Aryzalea🐝😋:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megvan?

April🐣💜: Te vagy Luke kurvája😋

Aryzalea🐝😋: Anyád a kurva.

April🐣💜: Ő az de ahoz semmi közöd.

Aryzalea:🐝😋: Legalább lehet tudni kitől örökölted😘

April🐣💜: Te kis ribanc a kezem közé kerülsz akkor addig ütlek míg mozogsz!

Aryzalea🐝😋: Legalább lehet tudni hogy pszihopata vagy😊

April🐣💜: Nem vagyok pszihopata csak nem értem mit szeret benned Luke.

Aryzalea🐝😋: Ha akarod leírom sőt még meg is mutatom😊😏

April🐣💜: Isten ments. Tudod mit te most szépen leszállsz az én Lucas-omról.

Aryzalea🐝😋: Miért? Inkább elintézem hogy utáljon téged😘

April🐣💜: Esküszöm ha én lennék te akkor bevernék magamnak és elmennék pszichológushoz!

Aryzalea🐝😋: Már voltam.

April🐣💜: Akkor kérd vissza a pénzed😈

Aryzalea🐝😋: Most megyek és egy jót szeretkezek vele😈

Nem. Nem. Nem NEM. Akármennyire is utálom ő az én Lucas-om.

Így hát tárcsáztam Michael-t és mindent elmondtam neki.

-Micsoda?-hallottam meg Michael zaklatott hangját.-Megkell akadájoznunk.-mondta.-Találkozzunk az állatkert előtt. SZIA.-tette le.

Gyorsan kimentem és felvettem pár ruhát ami egyszer sem volt rajtam. Egy fehér szakadt nadrágot és egy fekete has pólót. Majd egy Nike-s cipőt. És egy kis smink majd késznek nyilvánítottam magam.

Kimentem és fogtam egy taxit.

Mikor láttam hogy ott állnak az állatkert előtt akkor hirtelen a hasam görcsbe rándult. Féltem.

Kiszálltam és egy ideig néztem őket és mintha Ashton észre vette volna, hogy nézem felém fordította a fejét és rögtön megbökte a fiúkat akik rám néztek. Ashton és a többiek felém futottak. Végül mielőtt azt hittem volnál hogy fellöknek az előtt megálltak előttem.

-Én úgy sajnálom.-nézett rám Luke.

-Semmi baj Lucas.-öleltem át. Rögtön vissza ölelt.

***

Este volt és mi 5-en a tengerparton futkároztunk mint az őrültek.

Mikor szét váltunk vagyis én meg Luke nem mert egymás kezét fogva rohantunk.
Mikor hirtelen mindketten megbotlottunk én estem el és Luke rám esett vagyis mielőtt rámesett volna az előtt megtámasztotta a kezét mellettem. Majd a szembe bámult. Tökéletes arca gyönyörűen látszikott a holdfényben. Kék íriszei és a gyönyörű ajkai.

Majd hirtelen lehajolt és megcsókolt.

Tessék te te te te te ja meg te:BoglrkaFbin0


MessageWhere stories live. Discover now