●Message7●

3.7K 137 8
                                    

Mióta Luke-al csókolóztunk egyikünk sem ír a másiknak.

Ash🌴💕: Én egy hős vagyok!

Mikey🐼💚: Nem nem vagy hős....

Cal🍉💛: Xdd megint részeg.

Lukey🐧💙: Tudom itt táncikál előttem. Azt mondta volt rúd tánc képzésen.

April🐣💜: Jézusom😂

Mikey🐼💚: Elől hagytuk a whisky-t.

Cal🍉💛: Érthető. Én hagytam elől. Kiakartam magam ütni.

Lukey🐧💙: De tudod hogy nem szabad elő hagyni az alkoholt amikor Ashton otthon van. Mert akkor hülyébb lesz mint eleve.

April🐣💜: Nem ő a legidősebb nem?

Lukey🐧💙: De. Viszont úgy látszik hogy most nem.....

April🐣💜: Én is ilyen vagyok amikor iszok. Csak nem nem voltam rúd tánc képzésen😂😂😂

Mikey🐼💚: Mi nem haragszunk ha igen😏😏😏😏

Cal🍉💛: Xdd

Lukey🐧💙: Jézusom valaki szedje már le rólam Ashtont!!!

Mikey🐼💚:Repülők!

Cal🍉💛: Na erre kíváncsi leszek😂

April🐣💜: Hát akkor ti csináljátok a hülyeségeiteket én meg megyek beszélgetni a falall.

Mivel erre senki sem írt így hát letettem a telot majd lementem. Apám ott ült és nézte a meccset.

Mikor a konyhába mentem akkor észre vett. Ide jött hozzám.

-Sajnálom. Hogy ennyiszer bántalak ha szeretnél költözz el. Bár én nem örülnék neki.-mosolygott majd vissza ment.

Erre nem mondtam semmit csak néztem egy ideig aztán mentem és elővettem egy kis kaját megmelegítettem és vettem elő macska kaját is és azt is felvittem.

-Gyere Leo.-mondtam mire hallottam egy vékony ,,Meow"-ot.
Kibotorkált a sarokból és ide jött hozzám és elkezdte enni a kajáját. És én is az enyémet mikor hirtelen csörgött a telefonom. Luke neve világított rajta. Majd megfogtam a telefonom és........

Ha hahaha felidegesítelek:BoglrkaFbin0

MessageDonde viven las historias. Descúbrelo ahora