16.10.2003
"Eyvah." Gözlerini yumup dudaklarını birbirine bastırarak beklemeye başladığında sakince yanından kalkarak trenimin yanına gittim."Özür dilerim , gerçekten çok özür dilerim istemeden oldu. " Alice arkamdan minik adımlarla gelirken yerdeki tekerleklerinden üçü kırılmış trenimi elime aldım.
Ani bir sinirle " Biraz daha dikkatli olmalıydın bak kırılmış. " Dediğimde dolan gözleri ile dudakları aşağı sarktı.
" Gerçekten özür dilerim. İstemeden oldu yemin ederim. Birden ne olduğunu anlamadım gerçekten. " Ağladı ağlayacak ifadesi ile konuşurken arkamı dönerek havuzun fayansına bir adım attım.
"Bu tren babamın bana doğum günü hediyesiydi. "
Alice telaşla önüme geçerek trene elini koyup" Söz veriyorum tamir edeceğim lütfen beni affet . " Dediğinde sinirle elini ittim. Bu haraketimle birlikte dengesini kaybederken asla beklemediğim bir şey oldu.
Dengesini kaybederek hızla havuza düştü. Yüzeyde kalmak için çırpınırken yaptığım şeyin yeni yeni farkına vararak korku ile bağırdım.
"ALİCE! "
Elimdeki treni çimlerin üzerine atarak bir çırpıda havuza atladım. Hızla kulaç atarak Alice'in yanına ulaştığımda hala çırpınmaya devam ediyordu.
" YOONGİ! " annemin sesini duymuştum ama şu an bunu düşünecek durumda değildim.
Alice'in belinden tutarak onu yukarıya çekmeye çalıştığımda sürekli ellerini çırptığı için bu biraz zor olmuştu. Böyle olmayacağını anlayarak havuza dalıp dizlerinin altından sıkıca tutarak onu biraz yukarı çıkardım. Bu sırada annem havuzun içine çoktan girmiş ve Alice'in elinden tutarak onu kucagına almıştı.
Alice'in havuzdan çıkması ile bende havuzdan çıkarak koşarak yanına ulaştım. Hıçkırarak ağlamaya başladığında hızla kollarımı ona dolayarak bende ağlamaya başladım.
Neredeyse benim yüzümden boğuluyordu.
Bu düşünce ile kollarımı daha da sıklaştırıp " Özür dilerim. Özür dilerim. Seni itmek istememiştim. " Dediğimde o da kollarını bana dolayarak ağlamaya devam etti.
" Sen mi ittin onu Yoongi. " Annem kızgınlıkla konuştuğunda Alice'in annesinin kısık sesini duydum.
" Özür dilerim Alice . " Saçlarını okşayarak fısıldadığımda " Bende özür dilerim. " Diyerek derin bir iç çekti .
Geri çekilerek ellerimi yanaklarına koyduğumda mavi gözlerinin ağlamaktan kızardığını görerek dudaklarımı büzdüm. Yanaklarını okşayarak " Özür dilerim. Affet beni. " Dediğimde kafasını sallayarak " Sende beni affet o zaman diyip. " O da ellerini yanaklarıma koydu. Kafamı sallayarak onu onayladığımda tekrar sıkıca ona sarıldım.
Hoseok aramıza girerek bizi ayırıp Alice'e sarıldığında onların da çok korktuğunu anladım.
" Alice iyi misin? " Hoseok geri çekilerek konuştuğunda Alice kafasını aşağı yukarı sallayarak onu onayladı.
Riselle de hızla sarılarak " Çok korktuk " dediğinde Alice' in gözleri tekrar dolmaya başlamıştı. Gözlerini kapatarak ağlamamak için kendini sıktığında kalbimin üzüldüğünü hissettim.
Riselle ayrıldığında Alice tekrar koşarak bana sarıldı. " Teşekkür ederim. Ne olursa olsun beni kurtardın. " Gözyaşları tekrar omzuma düştüğünde suçlulukla gözlerimi yumdum.