1. 7: renaissance/revival/awakening/renascense = shake-up

47 15 49
                                    

13.06.2011( sınavdan sonra, okul kapanmadan önce)

" HAYIR. " nefes nefese gözlerimi açarak bağırdığımda bir kaç saniye olanları kavramaya çalıştım.

Derince yutkunarak etrafıma baktığımda bir çift endişeli göz ile karşı karşıya geldiğimde gözlerimi kapatarak kafamı tekrar koltuğa yasladım.

" Yoon iyi misin? " Yumuşak ve endişeli ses tonu ile kafamı aşağı yukarı salladım.

Yine aynı şeyler oluyordu. Olayın üzerinden dört yıl geçmesine rağmen son bir kaç aydır aynı şeyleri görüyordum.

" Yoon... "

" Yok bir şeyim Alice. " Verdiğim ters cevap ile ses gelmezken suçlulukla gözlerimi aralayacak cama başını yaslamış Alice'e baktım.

Gördüğüm rüyalar yüzünden sürekli etrafımdakileri  kırıyordum ve bu artık can sıkıcı olmaya başlamıştı.

Derin bir nefes alarak koltukta yan dönüp elimi Alice'in saçlarına attığımda şaşkınlıkla bana döndü  .

" Özür dilerim. "

O da benim gibi kafasını koltuğa yasladığında artık yüz yüzeydik .

" Son günlerde çok kötü görünüyorsun yoon senin için endişeleniyoruz. " Elini yanağıma koyarak baş parmağı ile elmacık kemiğimi okşadığında dudaklarımı birbirine bastırarak bende saçlarındaki elimi yanağına çıkardım.

" Biliyorum son günlerde sizi sürekli kırıyorum ama istemeden oluyor Alice. " Kafasını iki yana sallayarak " Bu önemli değil , istemeden yaptığını biliyoruz.  Ama sebebi ne yoon? " Dediğinde gözlerimi kapatarak tek nefeste her şeyi söyledim.

" Çok kötü kabuslar görüyorum.  Bazılarında annemle babamın kaza anını görüyorum  .  Ama en çok da son bir aydır sizi kaybettiğimi görüyorum.  "

Yaslandığı yerden doğrularak beni göğsüne çektiğinde  kollarımı sıkıca beline doladım. 

Çenesini saçlarımın üstüne yaslayarak " Acaba daha önce olanlar mezuniyete olduğu için mi böyle oluyor? " Dediğinde bir kaç saniye düşündüm.

Annemle babam ilkokul mezuniyetimizde kaza yapmıştı ve biz bu sene sekizinci sınıftık.  Mezuniyete 4 ay kala bu rüyaları görmeye başladığıma göre çok olası bir ihtimaldi.

"Olabilir aslında,  zaten bu sene başladı rüyalar. "

Tek eli ile sırtımı sıvazlarken diğer eli saçlarımda dolaşıyordu.

" OoooooooooOooooo bir de sevgili değiliz diyorlar şunlara bak. " Ön taraflardan duyduğum sinir bozucu sesle gözlerimi açarak yüzünde hiç hoşlanmadığım bir gülümseme olan çocuğa baktım.

" Dön önüne. " Kaşlarımı çatarak sinirle söylediğim şey ile tek kaşını kaldırıp alayla güldü.

" Niye sinirlendin anlamıyorum.  Sevgiliyseniz saklamayın. Ha derseniz ki sevgili değiliz... " Gözleri ile baştan aşağı Alice'i süzerek " O zaman bu güzelliği almak isterim. " Dediğinde sinirden yumruk yaptığım elimi havaya kaldırarak orta parmağımı çıkardım.

" Anca bunu alırsın sen. " Dişlerimin arasından sinirle konuştuğumda hoseokun hafif kızgın sesini işittim.

" Sen hayırdır kardeşim pazardan karpuz mu alıyorsun. " Eli ile değişik değişik haraketler yaptığında arka koltukta uyuyan matematik öğretmenimiz uyanarak olası bir kavgayı engelledi.

Çocuk Alice'e yamuk bir gülüş atarak önüne dönerken Alice yerinde rahatsızca kıpırdandı. Aklıma bu şerefsizi dövmeyi not ederek Alice'i omzuna attığım kolum ile göğsüme çektim.

ɆVɆⱤɎ₮Ⱨł₦₲ 𝕱𝖔𝖗 Ɱყ ɆVɆⱤɎ₮Ⱨİ₦₲ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin