ALLAH RIZASI İÇİN YORUM YAPIN, GEÇEN BÖLÜM KİMSE YAPMAMIŞ😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺
13.06.2011
"Bakın orada dondurmacı var oraya gidelim. " Hoseok bizi çekiştirerek dondurmacıyı gösterdiğinde gözlerimi devirdim.
" Bunu kolumuzu koparmadan da söyleyebilirdin . "
" Benden kısasın sus sen. " Sinirle bir kere omzuna yumruk attığımda suratını buruşturarak kolunu tuttu .
Oh iyi olmuştu.
" Kavga etmeyin kedi köpekler gibi. " Riselle hoseoku azarlayarak kolundan çekiştirerek dondurmacının yanına ilerlediğinde bende Alice'in kolundan tutarak ilerlemeye başladım .
Etrafa attığı meraklı bakışları nihayet bize döndüğünde gördüğü dondurmacı ile gözleri sevinçle irileşti.
Tam bir dondurma aşığıydı.
Dondurmacının yanına giderek Hoseok ve Risellenin seçmesini bekledik sonrasında ise biz seçmeye başladık.
" Ben kakao ve vanilya ıstıyorum. Çikolata sos az olsun fıstık olmasın. " Beni onaylayarak dondurmamı hazırlayıp elime verdi.
Alice hala karar vermeye çalışarak dondurmalara bakıyordu.
" Bir kütahta sadece 6 çeşit olabiliyor ve burada 11 çeşit dondurma var. Ben nasıl karar vereceğim şimdi ama. " Omuzlarını düşürerek konuşması gözüme fazla sevimli gelmişti.
" İki tane al birine 6 birine 5 çeşit koysunlar. " Hoseok ağzının kenarlarında dondurma kalıntıları ile konuştuğunda gözlerimi kıstım.
Salak herif kızı hasta edecekti.
" İyi fikir öyle yapalım . " Dondurmacı Alice'i onaylayarak külahları hazırladı.
" Fazla değil mi sence de? " Anında beni reddettiğinde dudaklarım yukarı kıvrıldı.
Kesinlikle hasta olacaktı.
"Çikolata sosu çok bol olsun. " Heyecanla konuşması ve ellerini birbirine sürtmesi bebek gibi görünmesine sebep oluyordu.
"Buyrun efendim. " Alice anında iki eline de dondurmayı alıp uzaklaştığında arkasından şaşkınlıkla baktım .
Hesabı yine bana kitlemişlerdi iyi mi.
Parayı ödeyerek bizimkilerin yanına gittiğimde gördüğüm manzara kahkaha atmama sebep oldu.
Alice elindeki dondurmaları bir ondan bir bundan olacak şekilde yiyordu ve dışarıdan çok komik beni görüntü oluşturuyordu .
" Aramızda dondurma canavarı var sanırım. " Kıkırdayarak beni onayladı.
Dondurmalarımızı yiyerek etrafta olan şeylere göz gezdirip haklarında yorum yapıyorduk.
Hoseok ve riselle su almaya gittiklerini söyleyerek yanımızdan ayrıldığında bakışlarımı Alice'e çevirdim.
Dondurmasını bitirmişti fakat yanağındaki ve dudaklarının kenarındaki kalıntılar yüzünden yediği şeylerin midesine gidip gitmediğinden şüphe ettim.