1.6:happy day despite the accident

44 15 4
                                    

09.06.2011

ALİCE AĞZINDAN :

Dengemi kaybederek geriye doğru düştüğümde kafamın sert bir şeye çarpması bir oldu.

Görüşüm netliğini kaybederken havaya kalkan bir el, ardından onu hızlıca durduran başka bir el gördüm.

" Sakın cürret etme. " Yoongi'nin sesini duymam ve önümdeki kızların hızla uzaklaşması bir oldu.

Görüşüm git gide netliğini kaybederken " Alice, bana bak Alice. " diyen sesle bilincimi kaybetmemek için zorladım kendimi .

Gözlerimi kırpıştırarak biraz olsun görüşümün berraklık kazanmasını sağladığımda endişeli bir çift göz ile karşılaştım.

Doğrulmaya çalıştığımda hissettiğim sızı yüzünden suratımı buruşturdum.

Yoongi bir sorun olduğunu anlamış olacak ki dikkatle belime destek olarak doğrulmamı sağladı.

Bakışlarını kaldırımın kenarına çevirdiğinde gördüğü şey ile gözleri kocaman açıldı.

" Siktir. "  gözleri bana döndüğünde elini aceleci ama bir o kadar naif bir şekilde başımın arkasına götürdü.

Dokunduğu yer ile kafam zonklamaya başlamıştı.

Elini geri çektiğinde parmaklarında gördüğüm kan ile derince yutkundum.

" kahretsin. " titreyen elindeki kana baktığında elimi zorlukla elinin üzerine koyup , güçlükle açık tuttuğum gözlerim arasından bakışlarımı onunla buluşturdum.

" Korkma o kadar kötü değilim. " ne kadar kafam çok acısa da ciddi bir şey olduğunu düşünmüyordum.

" Hastaneye gidiyoruz . HEMEN. "  kollarını belimden ve bacaklarımdan geçirdiğinde bende boynuna sıkı sıkı sarıldım.

İtiraz etmedim çünkü etsem bile beni hastaneye götürmeden içinin rahat etmeyeceğini biliyordum.

Burnundan soluyarak bakışları ile taksi aramaya başladığında dudaklarımı birbirine bastırarak usulca dürttüm.

Kızgın bakışları bana döndüğünde içime kaçmak üzere olan sesimle " Sakin ol. Gerçekten iyiyim. " diyerek gülümsemeye çalıştım.

Bakışlarında ufak bir yumuşama olsa da çabuk toparladı.

" Beni gönderirken aklından ne geçiyordu acaba senin. Bir de bir şey olmaz diyordun. Gördük gerçekten hiçbir şey olmuyor. "

Haklıydı ama bana sinirlenmesine gerek yoktu.

" Böyle olacağını bilemezdim ama. " çatılan kaşları düzelmediğinde parmağımla onları yukarı kaldırarak gülümsedim.

Yoongi'nin ağzından (Alice'in ağzından yazmak çok zor diye sürekli Yoongi'den yazıyorum çok çaktırmayın zmwlmzsldmsşxmslsösösöd) :

Tatlı gülümsemesi ve masum gözleri ile bakışlarım istemsiz yumuşarken daha fazla dayanamayarak derin bir nefes verdim.

" Cidden.... " bu halim hafiften kıkırdamasına sebep olduğunda kaşlarımı çatarak ona döndüm. Anında dudaklarını bir birine bastırarak sustuğunda gülecek gibi olduysam da kendimi sıkarak bunu engelledim.

Bu sefer bu kadar kolay kanmayacaktım.

İşaret parmaklarını dudaklarımın kıvrımlarına getirerek yukarı doğru çekiştirdi. "  Gülümsememizi bastırmak yoktu. "

ɆVɆⱤɎ₮Ⱨł₦₲ 𝕱𝖔𝖗 Ɱყ ɆVɆⱤɎ₮Ⱨİ₦₲ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin