1.1: menstruation

87 17 79
                                    

19.08.2010

"Alice gerçekten iyi olduğuna emin misin? "  Kafasını sallayarak kıvrılan bedenini düzeltmeye çalıştığında bıkkın bir nefes verdim.

Bal gibi de iyi değildi ama sırf bizimle kalmak için yalan söylüyordu.

" Alice bence eve git daha kötü olabilir. " Riselleyi reddederek inadına yapar gibi kalemi tekrar eline aldı.

Hoseok telefonda bir kaç şey yaptıktan sonra risellenin kulağına fısıldayarak bir şeyler söyledi.

Riselle onu onayladoğında elindeki telefonu bana uzattı. Anlamaz bakışlarımı ona çevirdiğimde kaşları ile telefonu işaret etti.

Ekranda açık olan yazıya hızlıca göz gezdirdiğimde kaşlarım şaşkınlıkla havalandı. 

Nasıl yani?

Yazının sonunda yazan " Bu dönem bazen çok ağrılı geçebilir. Özellikle de ilk zamanlarda. Ama endişelenmeyin bir süre bununla baş etmeye çalışın.  "Yazısını görerek dudaklarımı birbirine bastırdım.

Alice elindeki kalemi sıkarak beklemeye başladığında  hızlıca kolumun birini beline dolayıp diğerini de dizlerinin altından geçirdim. 

" Yoongi ne yapıyorsun? " Kollarını refleksle boynuma doladığında omuz silktim.

" Seni eve götüreceğim.  Sakın bana kendim yürüyebilirim ya da iyiyim deme hiçbirimizin göz bozukluğu yok. "

Gözlerini kaçırarak sessiz kaldığında riselle ve hoseok çoktan eşyaları toplamaya başlanmıştı.

" Yoongi gerçekten o kadar yolu gidemezsin böyle. " Yandan ters bir bakış atarak susmasını sağladım.

" Taşıyamasam almam değil mi Alice? Şimdi sessiz ol , seni sağ salim eve götürelim. " Kafasını sallayarak beni onaylayıp bu sefer uysal bir şekilde kafasını omzuma yasladı.

Ev ve geldiğimiz yer arası en fazla beş dakikalık mesafedeydi  üstelik Alice çok zayıftı.  Bu yüzden taşımak hiç zor olmazdı.

" Geldik geldik. " Arkamızdan hızlı adımlarla gelen diğer ikilinin sesini duyup yetişebilmeleri için biraz yavaşladım.

Hoseok bir elinde hala telefon diğer elinde de çantalarla gidiyordu.

Salak herif bir yere çarpacaktı.

" Şimdi bu sizde her ay olacak mı? " Hoseok gözlerini kocaman açarak Alice ve riselleye baktığında, ikisinin de hafiften yanakları kızarmıştı.

" Gerizekalı sorgulama işte. Sen ne iyi gelir ona bak. " Kafasını sallayarak bakmaya devam etti.

Bir kaç dakika sonra nihayet evin önüne geldiğimizde yavaşça Alice'i kucağımdan indirerek anahtar ile kapıyı açtım.

Bayan Sophia muhtemelen işe gitmişti.

" Ris sen Alice ile kal. Biz ikinize de bir şeyler almak için markete gidelim. " Hoseok ortaya güzel bir teklif attığında hepimiz onu onayladık.

Alice'e dönerek saçlarına bir öpücük kondurup " Birazdan döneriz. " Dediğimde beni onayladı.

Hoseoku kolundan tutarak dışarı sürükledim.

" Ne iyi geliyormuş buldun mu? " Kafası ile beni onaylayıp telefondan bir kaç şey açtı.

" Burada diyor ki "aslında çok uygulanan bir yanlış yöntem vardır bu da karına direk sıcak su torbası koymaktır.  Bu işlem kesinlikle uygulanmamalıdır çünkü vücut organlarının gerçek yapısı bozulur. Bunun yerine daha güvenli bir tercih olan ısıtıcı pedler kullanılmalıdır.

ɆVɆⱤɎ₮Ⱨł₦₲ 𝕱𝖔𝖗 Ɱყ ɆVɆⱤɎ₮Ⱨİ₦₲ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin