0.9 : little hope in the sea of ​​tears

82 18 117
                                    

07.06.2010

"Yoongi hadi geç kalacağız. " 

Alice'in seslenmesi ile montumu giyerek anahtarımı alarak dışarı çıktım. 

Kapının önünde soğuktan kızarmış burnu ve yanakları ile beklerken  sağ taraftan gelen hoseok ve riselleye takıldı gözlerim.

Her zaman olduğu gibi hoseok erkenden riselleyi almaya gitmişti.

Eğilip ayakkabı bağcıklarımı bağlayarak doğrulduğumda kıkırdayan çift de çoktan yanımıza gelmişti.

" Ohoooo hyung biz hep seni mi bekleyeceğiz böyle? "  Gözlerimi devirerek beremi ve atkımı düzeltip kolumu Alice'in omzuna atarak yürümeye başladım.

" Sabahları uyanamıyorum ne yapayım? " Huysuzlanarak söylediğim şey riselle ve Alice'in kıkırdamasına sebep oldu.

Ama cidden öyleydi. Sabah erken kalkmak çok zordu. Hele ki soğuk havalarda.

Bu düşünce bile vücudumu titretiyordu.

" Yaz tatilinde ne yapacaksınız? Malum az kaldı. "

"Biz risel ile ders çalışırıız galiba. " Alice'in cevabı Hoseoku memnun etmemiş olacakki  suratını buruşturdu.

" İyi de neden? ? "

" Çünkü bay şapşik bir sene sonra sınava gireceğiz. "

Hala yedinci sınıf olduğumuza inanamıyordum.  Altı seneyi dördümüz beraber geçirmiştik ve bu hala bana inanılmaz geliyordu. Hele de anne ve babamın kazasından sonra.

O günlerde kesinlikle en büyük destekçim Alice olmuştu.  Mental açıdan sağlığımın iyi olmasını tamamen ona borçluydum.  O olmasa ne yapardım bilmiyorum  .

Gülümseyerek bakışlarımı kolumun altındaki Alice'e çevirdiğimde kafasını kaldırarak bana baktı.

" Bir sorun mu var? " Şaşkınca sorduğu soruyu kafamı sallayarak reddettim.

Gülümseyerek alnına bir öpücük kondurduğumda şaşkınlığı daha da artmıştı.

" Aklıma sadece dördüncü sınıf mezuniyetimiz geldi. Tabi bir de senin yüzünden okula gelmem. "

Kıkırdayarak belimdeki kolunu sıklaştırdığında omzundaki kolum ile bedenini daha da kendime çektim .

" Nasıl ikna ettim seni ama.  " Tatlı kıkırtısı ile kurduğu cümle benimde gülmeme sebep oldu.

" Senin tatlı diline ikna olmayacak biri yok bu dünyada güzellik .  "

Varsa da artık ciddi bir zeka problemi olduğu kesin

Hoseok Alice'in yanağından makas alacakken hızlıca eline vurdum. " Hava soğuk sıkma yanağını. Canır yanar. " Kaşlarımı çatarak kurduğum cümle gözlerinin kısılmasına sebep oldu.

" Kıskanıyorum demiyor da huysuz. "

" Ne alakası var.  Ayrıca ben senden büyüğüm velet. Düzgün konuş benimle  . "

Yüzüne sinsi bir gülümseme yerleştirdiğinde iyi bir şeyin gelmeyeceğini anladım .

" Bende senden uzunum bay  ben bir seksen olacağım. "

" Seni var ya. " Sinirle öne atılacakken Alice kolunu önüme koyarak engel oldu.

Her seferinde bu boy mevzusunu yüzüme vurması sinir bozucu olmuştu artık. Bir gün elimde kalacaktı velet.

ɆVɆⱤɎ₮Ⱨł₦₲ 𝕱𝖔𝖗 Ɱყ ɆVɆⱤɎ₮Ⱨİ₦₲ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin