13.06.2011
Asansörün durduğunu belli eden ses ile bakışlarımı kapıya çevirdim.
Nihayet zemin kata gelmiştik.
Açılan kapı ile Alice'in elinden tutarak yürümeye başladım. Minik adımları ile bana ayak uydurduğunda etraftaki bakışları önemsememeye çalıştım.
En azından belinde ceketim vardı .
Yavaş adımlarımız bizi otelin arka tarafına götürdüğünde kapıdaki güvenliğe ikimizinde kartını göstererek içeri girdim.
Bakışlarımı etrafta gezdirdiğimde otelin organizasyon şirketini gerçekten tebrik ettim. Etrafı çok güzel dekore etmişlerdi.
Biraz daha bakındığımda sadece üç garsonun olması sebepsiz yere içime sus serpmişti .
Elimdeki ani baskı ile sağıma döndüm. Alice ortadaki büyük havuza hafif korku ile bakıyordu.
" Korkuyor musun. " Sesimle irkilerek bana döndü.
" Tam olarak korkuyorum denemez. Sadece düştüğümü hayal etmek biraz ürkütücü. " Suratını buluşturarak kurduğu cümle ile diğer elimi saçına koyarak okşadım.
" Korkma bir şey olmayacak. Ayrıca düşsen bile burada seni kurtaracak mükemmel biri var. " Ortamın havasını yumuşatmak için böbürlenerek kurduğum cümle kahkaha atmasına neden oldu.
" Doğru muhteşem biri var beni kurtaracak. "
" Aynen öyle. " Elimdeki eli ile kapıya en yakın masalardan birine adımlamaya başladım.
Masanın önüne geldiğimizde oturması için sandalyeyi çektim. Belindeki ceketimi çıkardı ve teşekkür ederek oturdu . Elindeki ceketimi alarak bende yanındaki yerimi aldım.
Masalar sekiz dokuz kişilikti ve ben şimdiden masaların fazla konulmuş olması için dua ediyordum.
Samimi olmadığım insanlarla aynı yerde oturmayı istemiyordum.
Bir kaç dakika sonra hoseok riselle ile beraber geldiğinde elimi kaldırarak dikkatlerini çektim.
Hoseok beni görerek adımlarını buraya yönlendirdi.
" Bizi beklemeden geldiğinize hala inanamıyorum. " Huysuzca konuşarak yanıma oturduğunda omuzlarımı silktim.
" Senin keyfini bekleyemezdik ya. "Homurdanarak cevap verdiğimde küçük çocuk gibi dil çıkardı.
Cidden.....
Arka taraftan gelen cızırtı ile yüzümü buruşturarak sandalyede döndüm.
Okul Müdürümüz elindeki mikrofona bir kaç kez vurarak dudaklarına yaklaştırdı.
" Evet çocuklar öncelikle hepiniz hoşgeldiniz. "Etrafta bir alkış sesi yükseldi.
" Merak etmeyin çok konuşmayacağım sadece bir kaç şey söyleyeceğim. İlk olarak değinmek istediğim konu sınavlarınız. Herkes gerçekten güzel işler çıkarmış fakat aranızda iki öğrenci varki okulumuzun gururu onlar. Yoongi ve Alice. " Eli ile bizi ,nasıl gördüğünü anlamasam da, gösterdiğinde diğerleri memnuyetsizce alkışlamaya başladı.