0.5 : negativity winging on a happy day

99 21 288
                                    

17.06.2007

"Alice hadi artık geç kalacağız. " Bir kere daha kapıya tıklayarak derince ofladım.

Bu gün mezuniyet günümüzdü ve biz Alice yüzünden geç kalacaktık.  Hoseok ve teyzem Riseli almaya gitmişti. Bende burada Alice hanımı bekliyordum.

Sinirle bir kez daha kapıya vuracakken açılan kapı ve içeriden çıkan bedenle neredeyse dilimi yutacaktım. 

Alice üzerinde bembeyaz bir elbise ve belinde kırmızı bir kemerle kapıdan eteklerini tutarak çıktığında şaşkın şaşkın ona bakıyordum.

Çok güzel olmuştu, masallardaki perilere benziyordu.

" Yoongi! " Alice'in seslenmesi ile kendime gelerek şaşkınlıktan açılmış ağzımı kapattım.

" Alice tıpkı bir peri gibi olmuşsun. " Gülümseyerek ona baktığımda kızaran yanakları ile bakışlarını kaçırdı.

" Teşekkür ederim sende çok hoş olmuşsun . " Hayranlıkla ona bakmaya devam ettiğimde gelen korna sesi ile aniden irkilerek tökezledim. Alice anında kolumdan tutup düşmemi engellediğinde ona teşekkür ederek doğruldum. 

Alice kıkırdayarak elbisesini düzelttiğinde kolumu uzatarak girmesi için bekledi.  Ona uzattığım koluma gülümseyerek gözlerinin kısılmasına sebep olduğunda neredeyse yok olmak üzere olan mavi irislerine bakarak dudaklarımı kıvırdım.  Elini koluma koyarak öbürünü alttan koluma sardığında bende elimi elinin üstüne koyarak evin önünde bizi bekleyen teyzemi daha fazla bekletmemek için adımlamaya başladım.

Yavaş adımlarla arabanın yanına geldiğimizde Alice'den önce davranarak kapısını açıp binmesine yardım ettim. Ardından bende binerek teyzemin arabayı çalıştırması ile Emniyet kemerimi taktım  .

" Hepiniz çok muhteşem olmuşsunuz çocuklar  . "

" Biz her zaman muhteşemiz anne. " Hoseok saçı sanki uzunmuş gibi savurduğunda arabanın içine kıkırtılarımız doldu. 

" Bak sen şu veledin laflarına. Babası kılıklı ne olacak. " Teyzem söylenmeye başladığında Hoseok çocuk gibi dil çıkardığında Riselle koluna vurdu.

" Annene saygılı ol Hoseok. " Hoseok dudaklarını bükerek kaşlarını çatmış Riselleye döndü.

" Ama neden vuruyorsun ki çiçeğim.  Kolum acıdı. " 

" Oh olsun sana. Aferin güzelim benim yerime de vur. " Teyzem artık ismini öğrendiğim dikiz aynasından öpücük attığında Hoseok gözlerini devirdi.

" Hoseok yapma çocuğum gözlerin öyle kalacak. " Teyzem sinsi sinsi gülerek gıcıklık yaptığında Hoseok dışında hepimiz gülmüştük.

" Hepiniz bana oynayın zaten. " Hoseok kollarını göğsünde birleştirip arkasına yaslandığında Alice koluna dokunarak " Üzgünüm Hoseok seni üzmek istememiştim. Sadece şaka yapıyorduk. " Dediğinde bu hali gözüme fazla sevimli gelmişti.

" Üzülmemiştir o güzelim boşver onu sen. "

Alice teyzemi dinlemeyerek Hoseoka bakmaya devam ettiğinde Hoseok bakışlarını Riselle ve Alice üzerinde gezdirdi.

" Siz kızlar o sevimli bakışlarınız ile beni tav edebileceğinizi mi sanıyorsunuz? " Sahte bir kızgınlıkla kaşlarını çattığında ikisi de kafasını sallayarak onu onayladı.  Hoseokun bakışları yumuşarken " O zaman doğru sanıyorsunuz. " Diyerek gülümsedi.

Riselle eliyle hoseokun yanağını sıkarak " Benim küçük sincapım bize kıyamazmış. " Dediğinde Hoseok başını sallayarak " Sizin gibi güzel hanımlara kim kıyabilir ki? " Demişti.

ɆVɆⱤɎ₮Ⱨł₦₲ 𝕱𝖔𝖗 Ɱყ ɆVɆⱤɎ₮Ⱨİ₦₲ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin