Eindnotitie

1K 56 10
                                    

Ja, dit is officieel het einde van Confessions of Being a Gryffindor en ik heb besloten wel een vervolg te maken. Ik ga mij bezig houden met Difficulties of a witch, het vervolg op Confessions of being a Gryffindor. Voorlopig is dat de titel, mogelijk verander ik hem nog.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle votes en positieve feedback. Ik genoot erg van het schrijven van dit boek en dat is ook een van de redenen die mij hebben overgehaald een vervolg te maken. Zonder jullie lezers zou ik nooit zover zijn geraakt en het is misschien raar maar zonder jullie zou ik dit ook niet hebben kunnen schrijven. Ik hou ervan om te schrijven met een doel, mensen leuke leesmomenten bezorgen.

Ook wel grappig is dat mijn beste vriendin nu ook een potterhead is en voor ik aan dit boek begon niet. Nu kan ik tenminste met iemand fangirlen, buiten jullie ofcourse.

Nogmaals mijn oprechte dank aan iedereen. Volbloed, dreuzel, halfbloed of modderbloedje, bedankt voor je steun. Ik hoop dat je mijn boek tof vond, zo ja hou dan zeker mijn profiel in de gaten want ik weet nog niet wanneer ik begin met het volgende deel.

Updates over het volgende boek zullen nog volgen dus tot ziens!

-Aynixx

Confessions of being a Gryffindor: year 1 ~ Dutch Harry Potter fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu