Heloo aşklarr biraz gecikti üzgünüm bu aralar pek aktif olamıyorum.Neyse uzatmadan bölüme geçiyorummmm
Aradan 2 gün geçmişti bu iki günde pek bişey olmamıştı ve bugün ise çağanın ve yağızın annesi gelicekti çağan ve yağızda fırsattan istifade ne olup bittiğini öğrenmeye çalışıcaklardı.
...
Birilerinin üstümde zıplamasıyla uyandım.Uykulu gözlerle kim olduklarına baktığımda ülkü ve yağızı görünce hiç şaşırmadım ve kafamı koyup geri uymuya başladım.Açıkçası o günden sonra olanlara pek anlam veremesekte hala mutluyduk.
Yağız:lan kalksana öğlen oldu öğlen.
Ülkü:off yoruldum zıplamaktan kalk artık.
Bunu onlar istemişti ikisininde ayağından tutup çekmiştim ve ikiside yatağı boylamıştı.
Yağız:GERİZEKAĞLI!
Ülkü:offff yağız çek şu ayağını ağzımdan!
Yağız:sende saşlarını yüzümden çek maşallah rapunzelin bukadar saçı yok.
Bu gerizekağlıların kavgası eşliğinde aşağı inip kahvaltımızı yapmıştık ardından deniz ve leyada gelmişti fakat asi güzelim yoktu.
Çağan:benim sevgilim nerde?
Leya:çağan kaşınma biliyosun siyah kuşak kaşır.
Çağan:off tamam o zaman tuana nerde?
Deniz:birazdan gelir heralde
Denizin getirdiği çekirdeği çitlerken bi yandanda bizimkilerin saçma konuşmalarını dinliyodum.
Leya:işte kerem bursin ve hande erçel bence ilk zamanlar flörtleşiyodu.
Ülkü:aynen zaten hande şey demişti hayatım hakkında bişey olunca direk öğrenceksiniz.
Deniz:sonrada tatile gittiler zaten
Yağız konuşmalarına göz devirip koltuktan kalkmış ve dizlerini kendine çekip yere oturmuştu bense çekirdeğimi yemeye devam ediyodum.
Ülkü:handenin kahkülünü hiç beğenmedim bu arada.
Leya:ya bırakın handeyi falan melis minkari ve recep ustanın arsında bişey var galiba.
Ülkü:melisi bilmem ama recep çok aşık bakıyo.
Deniz:bence onlara tek lazım olan bi çikolatalı süt.
Yağız:allah aşkına ne alaka deniz
Deniz:bi akşam çikolatalı süt içsinler bak nasıl aşık oluyolar.
Yağız:hee aynen o kadar kolay zaten al koydum çikolatalı sütü noldu şimdi leyayla aşık mı oldum sabır ya
Deniz:zaten aşıksınız gerek yok ki öyle şeylere.
Leya:NE ALAKA DENİZ!
Ülkü:biz herşeyin farkındayız tatlım.
Çğan:off ne utandırıyonuz kızı
Leya:send emi çağan?
Deniz:bide soruyo daha geçen gördüm telefonuna seni yağızınki diye kaydetmiş.
Ülkü:ki yide ayrı yazıcağına birleşik yazmış salak
Leya:çağan seni öldürmemem için tek bi sebep söyle ayrıca ülkü ve deniz sizde!
Deniz:çünkü kuzeninin
Ülkü:çünkü seni çok seviyomm
Çağan:çünkü çoook yakışıklıyım