Eve geldiğimizde hepimiz telaştan yerimizde duramıyorduk."Ya neden sadece biz telaşlanıyoruz ki,Çağan ve Yağızı ayıltın onlarda telaşlansın hiç adil değil."dedi Deniz mızmızlanarak.Özgür ona ofladı,bana dönerek"Leya şimdi neredelermiş."dedi.
Göz devirdim"ne bileyim ben Özgür,annemde bilmiyor.Asıl önemlisi biz ne yapacağız."dedim umutsuzca."Kaçmalıyız"diye bağıran Ülküye baktık"pardon da Ülkücüğüm nereye? kaçmaktan bir hal olduk"dedi Tuana sinirle.
"Benim bir fikrim var aslında"dediğinde hepimiz Özgüre döndük"şimdi siz evli olsaydınız size karışamazlardı değil mi?"dedi elini çenesine koyarak,düşündü ve"evlenin"dedi parmağını şıklatarak.
Deniz sessizliği bölerek,ellerini havaya kaldırıp alkışlamaya başladı"bravo Özgür bravo,aynen kesinlikle böyle olmalı."dedi kafasını sallayarak.
Özgür Denizi susturdu"ben ciddiyim.En azından karşınıza çıktıklarında biz evlendik derseniz,belki dururlar ve bu saçma kan davasından vazgeçerler."dedi Özgür.Ülkü araya girdi"aslında mantıklı,hem Tuana zaten Çağanla çocuğunuz olacak evlenmenizde bir sorun göremiyorum,birbirinize de aşıksınız,Leya ve Yağızda öyle,o zaman oldu bu iş evlenin!"dedi heycanla.
"Çok ani karar vermiyor muyuz?"dedim kuşkuyla"Leya Yağızla evlenmek istemiyorsan lütfen açık açık bunu söyle"dedi Deniz.Sinirle koluna vurdum"saçmalama Deniz,sonuçta daha bundan onların bile haberi yok"dedim uyuyan Çağan ve Yağızı işaret ederek.
"O zaman olsun"dedi Ülkü.Mutfağa yöneldi,elinde iki bardak su ile geri döndüğünde suları direk bizimkilerin üstüne dökmüştü.Buzlukta çıkarılmış buz gibi suyun etkisiyle,Yağız ve Çağan yerlerinden sıçrayarak uyanmışlardı"Ananı sikeyim,ne oluyor?"dedi bağırarak Çağan."Bağırma kulağımın dibinde aptal puşt"diye de ona bağırdı Yağız.
Biz ise gülmeden edememiştik.İkiside birden bize dönünce ne olduğunu bir süre anlamaya çalışmışlardı"başım çatlıyor,ne oluyor şuan burada?"başını ovan Yağıza gülüp"sevgilim evleniyoruz"dememle gözlerini pörtletip bana bakmaya başlamıştı.
Birden gülmeye başladım"ay ne güzel rüya ya,bak Çağan sakın beni bu rüyadan uyandırma senin ağzına sıçarım"demesiyle ben hariç herkes gülmüştü"canım benim bu bir rüya değil"dedi Çağan kendinden emin bir şekilde.
"Bizde seninle evleniyoruz yalnız Çağan"Tuanaya bakan Çağan direk Yağıza döndü"kanka vazgeçtim bu net bir rüya,bu kız bırak benle evlenmeyi beni görünce gözünü yerinden koparmak istiyordu çünkü"dedi emin bir şekilde.
"Olum o zaman bu rüyadan inşallah uyanmayız"dedi Yağız bana sırıtarak"gerizekağlılar"dedi kahkaha atan Deniz,Ülküde ona karşılık verip kahkaha attı,Çağan ve Yağızın kolunu cimcirdi"rüyamıymış?"dedi ikisine de gülerek bakarak.
Oturup yaklaşık iki saat konuşmuştuk.Çifte düğünde en kısa zamanda evlenmeye karar vermiştik.Böylece Yiğit ve Burak beylerden kurtulacaktık.Açıkçası bu konuda hala içimde kötü bir his vardı ama hayatımız iyi gidecekse ve mutlu olacaksak düşünülecek bir mevzu olmamalıydı.
"O zaman şimdi bir lahmacun söyleriz değil mi?"dedi Deniz heycanla."Deniz mal mısın?sen bizim nerde olduğumuzu unuttun galiba,amerikada ne arasın lahacun."dememle,Deniz hayal kırıklığına uğramıştı."Türk yemeği satan vardır belki?"diye sprdu bir umut"varsa bile şuan kapalıdır"dedi Özgür.
Planımızı yapmıştık.Türkiyeye geri dönüp evlenmemiz gerekiyordu.Yarın ilk iş biletlerimizi alacak,eşlarımızı hazırlayacaktık.Daha sonra evlenip tekrardan yurt dışına uçucaktık.Bu süreçte Özgür burada kalacak Burak ve Yiğitin amaçlarını anlamaya çalışacaktı.
Günün yorgunluğu ile hepimiz odamıza çekilmiştik.Tam yatağıma girip uyuyacağım sırada kapım çalmıştı"gel"demele Tuana içeri girdi"Birlikte uyuyalım mı?"dedi elinde ki yastığı göstererek,hemen yatağımda ona yer açtım hızlıca yanıma geldi ve yattı.
"Leya sence doğru bir karar mı verdik"dedi ben onun saçları ile oynarken"bilmiyorum Tuana ama bildiğim tek bir şey var biz bu adamlardan kaçarak kurtulamayız,bu yüzden tek şansımız bu galiba en azından evlenirsek aramızdaki iliişkiyede karışmazlar"dememle Tuana ofladı"en azından çocuğum babasız büyümez"dediğinde gülümsedim.
"Babasız büyür mü büyümez mi bilmem ama teyzesiz asla büyümez merak etme."dediğimde kafasını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi"biliyorum Leyam biliyorum"dedi elini karnına koyarak.
"Çok zor zamanlar geçirdik"derin bir nefes aldım"belkide sevdiğimiz çocuklarla evlenmek,bize bilmiyorum.."cümleyi tam kuramamıştım"belki iyi gelir ha ne derdsin?"dememle kafasını salayıp onayladı.
Gözlerime vuran gün ışığı ile gözlerimi açtım.Yanımda uyuyan Tuanaın kolunu hafifçe kaldırıp yataktan kalkarken kapı çaldı.Kapıdan kafasını uzatan Özgüre baktım"Kahvaltı hazır"dediğinde kafamı sallayıp aşağıya yöneldim.
"Günaydın"dedim yanlarına giderek"Günaydın karıcım ya"dedi saçlarımı öperek Yağız."Yağız kendini fazla kaptırmış"dedi Ülkü gülerek"Leya Tuana nerede?"merakla bana bakan Çağana"uyuyor uyandırmak istemedim yorgundu baya"demele kafasını salladı.
"Bugun bilet almaya gidiyorum"dedi Ülkü"bende Türkiyedeki bir kaç adamıma haber verdim Yiğit ve Buraktan haber almaya çalışacağım ama sizin acilen gitmeniz şart"dedi Özgür.Hepimiz onu onaylayıp,kahvaltıya başlamıştık.
Kahvaltıdan sonra hızlıca hazırlanmıştık,Ülkü bu akşama bilet almıştı.Bütün hazırlıkları bitirdikten sonra havalimanına doğru yol aldık.
Yorucu bir yoldan sonra,en sonunda İstanbula gelmiştik.Yine ve tekrardan İstanbuldaydık"ne dersinsiniz,eskisi gibi Galatanın önünde bir kahvaltı yapıp öylemi geçsek otele"dedi Yağız.Tuana ile birbirimize baktık"neden olmasın"dedik aynı anda.
Eskisi gibi bu kulenin önündeydik.Burda neler neler yaşamıştık.Ne güzel zamanlardı.Hayatımın en güzel günleri bu kulede geçmişti."Arkadaşlar doğruymuş,ben size zamanında demiştim ama kimse beni dinlemedi"dedi Yağız bilmişlikle.Ona garip garip bakmamızla Yağız bize sinirlenip.
"Ya anlamadınız mı hala bu kuleye çıktığın kişi ile evlenirsin efsanesini diyorum,bakın evleniyoruz size demiştim"dedi sırıtarak"of Yağız başladın gene ya onunla alakası yok bizim aşkımızla alakası var"dedi Çağan Tuana bakarken."Çağan boş yapma kardeşim,benimle alay ediyordun yok ben Yağızla çıksam gay mi olacağım,Yağızla mı evleneceğim diye,bak işte gerçekmiş demek ki."dedi Yağız.
"Haklısın"dedim Yağıza gülümseyerek,kuleye baktım"çok özel bir efsane bence ben böyle şeylere hep inanmışımdır.Eğer biz o gün bu kulede karşılaşmasaydık,her şey hepimiz için çok daha farklı olabilidi."Çağan beni böldü.
"Aslında her türlü tanışırdık,sonunçta bizim yakın arkadaşımız sizin kuzeniniz çıktı."dedi bilmişlikle.Tuana göz devirdi"az duygusal anları bölme be"parmağı ile kuleyi gösterdi"şu kuleye bak,eski günleri düşün sence de bizim orda karşılaşmamız,tanışmamız bir tesadüf olabilir mi?"dediğinde Çağan kuleye odaklanmıştı.
"Kuleyi bilmem arkadaşlar ama artık nikah dairesine gidelim de sonrada otele gidelim çok yorgunum"diyen Ülküye döndüğümüzde.Denizde ayakta uyuyordu resmen"bence de hadi hesabı ödeyip kalkalım,yeni hayatımız yine bu kulenin önünde gerçekleşiyor"dedi Yağız kuleye son bir kez bakarak.
~iro