13

1.7K 115 122
                                    

Helooo aşklarr biraz geç geldi üzgünüm dün hiç aktif değildim kuzenlerimdeydim ve şimdi burdayım ve tata bölümm.

Bu  arada lgs nasıl geçti? umarım istediğiniz liseyi kazanabilirsiniz.İnşallah stres yapmamışsınızdır, benim geçen yıl salak gibi elim ayağım falan titremişti neysee hazırsanız artık bölüme geçelim.

Deniz leya ve tuana şuan anlamsız gözlerle birbirine bakıyolardı kimse ne olucağını yada ne yaşıyacaklarını kestiremiyolardı.

Tuana telefonunu eline aldı ve guruna yazmaya başladı.Bu işte bi iş vardı ve bunu acil konuşmaları gerekiyodu.

çağtu ve leyyağ kulesi

siz:arkadaşlar acil bizim eve gelin bi bok dönüyo.

piç kafalı:noldu tuana?

tehdit etmekten bıkmayan mal andavut:oha güzelim demedi şoktayım.

siz:deniz boş yapma çarparım bi tane herkes bizim eve gelsin hadi!

üLKü abla:konu ne?

bacımsu:sizi vuran adamlar...

küçük enişte:geliyoruz.

Yaklaşık 10 dakka kapı çaldı ve hepsi içeri girİp oturdular.Derin bi sessizlik vardı kimse konuşmuyodu konuşmayı ülkü başlattı.

Ülkü:kim olduklarını öğrendiniz mi?

Leya:biliyoruz evet tuananın ba-

Leya:tuananın babası olmayan şerefsiz adam.

Deniz:konu o değil bugün amcam olacak o it tuanayı aramış ve düşmanlarımızdan uzak dur falan demiş.

Yağız:düşmanları mı?

Çağan:babamda bugün beni ardı sosyal medyaya koyduğumuz piknikteki selfiyi görmüş sonra bana tuana ve leyanın kim olduğunu sordu bende adlarınızı söyleyince...

Tuana:söyleyince?

Çağan:onlardan uzak dur tehlikeli insanlar dedi ama ben dinlemedim tabi.

Tuana:arkadaşlar ben çok şüpheleniyorum babam uzak dur derken bence sizleri yani çağan yağız ve ülküyü kasteti çünkü benim tek yakın olduğum leya ve deniz babamda bunu bilir ama anlamadığım sizi nerden tanıyo ve neden düşman olarak bellemiş?

Ülkü:off bilmiyorum kafam kazan gibi oldu.

Yağız:acaba çağan babasına sorsamı ha nedersin çağan?

Çağan:sorarım sormasınada doğruyu söylemez bence.

Deniz:annene sor.

Çağan:bak o olabilir aslında.

Tuana:deniz ve leya anneme hiç bişey söylemiyosunuz kadının yüreğine ,inmesin.

Leya:saçmalama tuana tabiki söylemiycez.

Deniz:aynen ama bi işler dönüyo çünkü kamil amca o gün benle çok sert konuştu.

Birden kapı çalmıştı.Leya kapıyı açmış kime olmadığını görünce tam kapatıcakken gözü kapıdaki kutaya kaymıştı kutuya alan leya hızla içeri girmişti.

Yağız:leya o ne?

Leya:bilmiyorum ki kapıdaydı.

Tuana:ee açın hadi

Galatada•ly|çtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin