⏳
Öncelikle bölüme geçmeden bir kaç bişey demek istiyorum.Bu bölüm benim için tam bi dönüm noktası oldu.Aslında kafamda yoktu sonradan dahil olan bişeydi.Bu güne kadar galatada da bana destek olan herkese çok çok çok! teşekkür ederim.Sizler sayesinde galatada bukadar ilerledi.
Mart ayından beri yaklaşık olarak buradayım o zamandan beri yanımda olan insanlar, sonradan beni bırakıp gidenler oldu.Ama en önemlisi buralara kadar gelmiş olmam, gerçekten bunu hiç tahmin etmiyodum.
Okullar arasındaki savaş kitabıyla buraya adımımı attım dahası geldi galatada,yıllar sonra tekrar,üvey kardeşim gibi...
Bütün kurgularmı çok sevdim hepsine kendimden bi şeyler kattım.Umarım sizlerde sevmişsinizdir.Galatadanın benim için yeri ayrı efsanelere hep inanan biriyimdir, güzel bi tarihi eser, güzel bi efsane bi kitapta...
Kısaca herkese çok teşekkürler yanımda olan olmaya herkese.Artık bölüme geçe biliriz iyi okumalar!
/31.bölüm/
Her şeyin açığa çıktığı o gün...Deniz çıkalı yaklaşık on dakika kırk saniye olmuştu.Tuana ve çağan onu aramaya gitmişlerdi.Ülkü yukarda uyuyodu bizde yağızla oturuyorduk.Bana baktığını hissedince ona doğru döndüm.
"Pişmansın.."dedi."seni çok iyi anlıyorum"diyede ekledi.
"Öfke kontrolüm hiç bi zaman olmadı,öfkem yüzünden insanlara sert davranır, kırardım pişman olduğunda her şey için çok geç olurdu işte bu yüzden seni anlıyorum."
Siyah gözlerine bakıp gülümsedim.Elimi omzuna koydum"ama ben seni o halinle hiç görmedim,yani öfkeli halinle."derin bi bakış atıp duvara baktı.
"Çünkü sen bana iyi geldin..."dediğiyle gülümsemiş ona sarılmıştım.
⏳
"Nerde bu çocuk!" bi o tarafa bi butarafa volta atan tuanayı izliyodum bi yandanda deniz için endişe ediyodu.
"Ya tuana, deniz bu bilmiyosun sanki"dememle bana dönüp"biliyorum!ama haber verirdi,su içse bile haber veren çocuktan bahsediyorum Çağan"dedi.
Başımı onaylarcasına salladım."Bir dost ile tanışma vaktine az kaldı acil gelmesi gerekiyor"diyerek telefondan tekrar denizi çaldırdım fakat meşgule attı.
"Buradayım"
Senin geldi tarafa döndük denizi görmemizle hemen ona sarıldık.
⏳
(Çağanın anlatımıyla)
"Affetin dimi Deniz"gülümseyerek leyaya sarılan deniz ondan ayrılmış"affetim affetim,şimdi asıl konumuza odaklanmaliyiz bir dosta yani"
Beklemeye başlamış ,kafede gelip geçen insanları izliyoduk."Bi gün gelicek inşallah"sitemle söyleyen yağıza baktım sonrada derin bi iç çektim nerde kalmıştı bu?