33

1K 71 65
                                    

Evet doğru görüyosunuz.Beş ay sonra bölüm atıyorum.Açıkçası beş ay buraya bi kaç kere girdim onun dışında cidden aktif olamadım.Galiba artık burdayım :)Neyse uzun bir aradan sonra yeni bölümm.İyi okumalar.

Not:unutmuş olmanız çok yüksek bir ihtimal,bir önceki bölüme göz atıp okumanızı tavsiye ederim :)

Leyanın anlatamı ile.

Aldığımız ilk uçak bileti ile türkiyeye geri dönüyoduk.Çağanın yaptığı şeylere hala aklım almıyodu,nasıl böyle biri olabilirdi? Tuanayı hiç mi sevmedi.Yağızında her şeyi bilmesi ve hiç bir şey söylememesi canımı çok sıkmıştı.Galiba artık Çağan ve Yağız hayatımızda yoktu.Açıkçası bu olan şeylerden sonra düzeliceğimizi sanmıyorum.

15 saat sonra.

Türkiye vardık.Direk bir ev kiraladık.Eşyalı olduğu için uğraşmamıza gerek kalmadı.Eşyalarımı yerleştirdikten sonra aşağı kata salona indim.Tuana şöminenin karşısında oturmuş düşünüyodu.Yanına yaklaşıp oturdum.İyi misin gibi saçma bi soru sormıycaktım tabiki.Hiç birşey demeden sadece ona sarıldım.Tuana çok zor zamanlar geçiriyodu.Karnında benim yeğenim vardı. Tuana ve bebeğin mutlu olması gerekiyodu.Bunun için her şeyi yapmaya hazırdım.

"Seni Yağızdan ayırdım.Ben çok kötü bir insanım Leya.Baksana Çağanıda mutlu edememişim."gözümden akan bir damla yaşı sildim,gülümsedim.

"Saçmalama Tuana sen benim tanıdığım en mukemmel insansın,Yağızıda boşver zaten baksana çokta mükemmel bir ilişkimiz yoktu"bana sarıldı,ayrılıp yüzüme baktı."Bu hayatımda ki tek gerçek sen ve bebeğimsin leya,beni hiç bırakma tamam mı?"

Bir hafta sonra(Paris)

"Senin yüzünden leyada yok Çağan mutlu musun?"sinirle koltuğa tekme atmıştım."Napabilirdim Yağız Semih denen adam hepimizi tahtalı köye yollasamıydı?"Deniz "doğru söylüyo kanka hepimiz ölsemiydik?"diyince dahada sinirlendim.

"Senin babanın düşmanları yüzünden sevdiğimiz kızlardan ayrıldık.Tuana şuan senin onu kullandığını düşünüyo,Leya hepimizin bi şerefsiz olduğunu,nasıl ya?nasıl bu kadar gerçekçi rol yapabildik biz o gece"

"Yağız kusura bakma ama sende rol yaptın,sanki sadece biz suçluymuşuz gibi konuşma burda"Çağanın üstüne sinirle yürüdüm"Adam senin düşmanın Çağan ve senin hataların bize de dokunuyo.Sürekli kendi çıkararını düşünmenden bıktım."

"O zaman kabul etmeseydin Yağız?o gün bizimle o odada rol yapmasaydın,iki hafta nasıl rol yapıcaz diye bizimle her şeyi kelimesi kelimesine çalışıp,ezberlemeseydin."Evet kabul ettim tüm bunları ama hepimizin iyiliği için ne bilebilirdim Leyanında gidiceğini,beni bırakıcağını..

"Mecburdum,hepimiz ölebilirdik.Sen Çağan,sen beni mecbur bıraktın bu işe."Güldü,aşağlayıcı bir şekilde bana baktı"güldürme beni Yağız bal gibide kendin istedin bunu"artık sabrım sınanıyodu"Kabul etmeseydim suan altı mezar daha eklenicekti bu dünyaya Çağan."

"YA YETER ARTIK SUSUN!"Ülkünün sesi ile sustuk"o gece tuananın o halini gördün mü Çağan? ben gördüm.Çağan Tuanayı resmen öldürdün sen o gece.Siz hala burda kavga ediyosunuz.Leya ve Tuana kim bilir nerdeler,ne yapıyorlar.Kendinize gelin artık."

"İki saatir susuyoruz,ama ülkü haklı"ve yine son noktayı Ülkü ve Deniz koymuştu,her zaman ki gibi.

6 gün önce(istanbul)

"Günaydınn,Tuana bak yeni bir hayata başlıyoruz.O yüzden sen ve yeğenimi kahvaltıya çıkarmakla işe başlamak istiyorum."Sıkıntı ile nefes verdim."Leya umudunu kırmak istemem ama hiç istemiyorum."Yüzü bir anlık düştü ama sonra hemen toparladı."Tamam bir yere gitmemize gerek yok,evde de hazırlaya bilirim."gülümsedim,gülümsedi.

Kahvaltımızı ettikten sonra doktor kontrolü için hastaneye gittik."Heycanlı misin?"Heycanlımıydım? benim nasıl çocuğum olmuştu..

İçeri girdik.Doktora durumu anlatmaya başladım"yani böyle Dilara hanım kazadan sonra olamaz imkansiz dediler.Ama test pozitif çizgi."biraz düşündü"testi görebilir miyim?"Leya hızlıca çantamdan testi çıkarıp Dilara hanıma uzattı.Bi süre düşündü"Tuana hanım şimdi şöyle yapalım bir daha test yapalım çünkü bazen bu testler yanlış sonuç verebiliyo.

"Yani hamile olmaya bilirim?"

"Bunu anca kanınıza bakarak anlayabiliriz.Eksi birinci kata inin,kanınızı aldırın.Sonuçlar bir saate çıkar.Çıkınca tekrar yanıma gelin.Geçmis olsun."

...

"sence hamşle miyim?"leya gözlerime uzun uzun baktı."Bilmiyorum bunu birazdan öğrenicez"kapı kolunu açtım ve içeri girdim.Dilara hoca bize gülümsedi,ve oturmamızı rica etti.Oturduk,Leya elimi tuttu."Evet Tuanacığım.Hamilesin."

Dondum.

Zaman durdu sanki o an.

Hamileyim.

Ben gerçekten hamileyim.

"Nasıl oldu anlamadım normalde geçirdiğin kazağdan dolayı olamazdım,ama mucize işte.."

Leya hep mucizelere inanırdı.Her zaman,hepimize mucizelerin gerçek olduğunu söylerdi.Yağız ve ben buna çok gülerdik.Gerçekmiş galiba,Leya haklıymış.

5 gün sonra(paris)

"Gidiyoruz!"Çağan hızla valizini toplamaya başladı."Demgesiz dengesiz davranmayı kes Çağan,nereye gidiyoruz? noluyo?"derin bir nefes aldı."Leya ne derdi kardeşim hep  'biz birimizden asla ayrılmayız,ne olura olsun kocaman dünyada tekrar bir araya geliriz biz.'yani ayrılamayız."



Ayrılmayın bencede. :))

5 AY SONRA BÖLÜM YAZMAK ÇOK GARİPP

Galatada•ly|çtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin