40:istanbul.

517 35 98
                                    

Ülkü,Leya  ve Tuanaya hayran hayran bakıyordu."Allahım inanamıyorum şu güzeliklere bak"dediğinde Leya güldü ve ayakabısını Ülküye uzattı"sen şaka yapıyorsun!"diye çığlık attı Ülkü."Sakin"dedi Tuana,gülerek."Ay çok heycanlı"dedi masadan kalemi alırken.

Dikatlice ayakabının altına adını yazınca,Tuanaya bakmaya başladı"hayır,sakın beni bu saçma adete bulaştırma!"dedi Tuana sinirle"of Tuana,lütfen."dedi ısrarla Ülkü"al iyi"dedi Tuana ayakabısını uzatarak.Ülkü adını yazarken Leya"kızlar ben çok heycanlıyım ama içimde çok büyük bir korku var sanki kötü bir şey.."demesiyle Ülkü Leyanın lafını böldü"of Leya bir kere şu ağzını hayrı aç,kötü bir şey olmayacak ve siz çok mutlu olacaksınız"dedi heycanla.

"Fazla pozitifsin"Tuananın bunu demesiyle Ülkü"Sende fazla depresifsin"dediğinde göz devirdi Tuana"tamam"dedi Leya ellerini çırparak"herkes hazırsa damatlarımız nerde?"dedi merakla.Ülkü telefonunu çıkardı"arayayım bakalım"

Tam o sırada genç çocuklar içeri girmişti.Yağız ve Çağan sevdikleri kadınları beyazlar içinde,gelinlikle görünce adeta tekrardan aşık olmuşlardı"güzelim"dedi Yağız hayranlıkla"beyaz nasılda yakışmış,ne diyeceğimi bilemiyorum"demişti genç çocuk heycanla,ellerini Leyaya doğru uzattı,kız çocuğun elini heyecan ile tutup kocaman gülümsediğinde,Yağız kendini dünyadaki en şanslı kişi gibi hissediyordu.

Çağan donup kalmıştı.Ne demeliydi,ne yapmalıydı bilmiyordu ama saatlerce dikilip onu izleyebilirdi"yanıma gelmeyeceksin heralde"dedi Tuana somurtarak,elini karnına koydu"anneciğim senin baban çok odun valla."dedi kıkırdarken.Çağan gülümseyerek Tuananın yanına gidip,sarıldı.

Deniz ve Ülkü onları hayranlıkla ve mutlulukla izliyordu."Biz de sarılalım be Ülkü,gel buraya"dedi Deniz gözündeki yaşları silerek.Ülküye sıkıca sarıldığında gülüştüler."Gidelim mi dedi"Yağız, kolunu Leyaya uzatarak.Leya kafası ile onu onaylayınca birlikte içeriye doğru gittiler.Tuana da Çağanın koluna girip güldü"heycandan,centinmellik bile yapamıyorsun,az Yağızdan örnek al"dedi.

Salona geçtiklerinde sadece onlar vardı,zaten kimi çağırabilirlerdi ki...

Ülkü ve Deniz şahit koltuğuna oturmuştu.Ülkü,hem Leyanın hemde Tuananın şahidi olurken,Deniz Çağan ve Yağızın şahidiydi.Sağda ki masaya Leya ve Yağız oturduğunda hemen yanlarında ki masaya da Çağan ve Tuana geçti.

Nikah memurunun gelmesiyle hepsi çok gerilmiş ve çok heycanlanmıştı."O zaman başlayalım"diyen nikah memurunu onayladılar.İlk Leya ve Yağıza döndü"Siz Yağız kılınç,Hiç bir kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan,kendi öz iradeniz ile Leya Kırşanı eş olarak kabul ediyor musunuz?"dediğinde Genç kız oğlana heyecanla bakmıştı

"Evett!"dedi Yağız bağırarak,hepsi birlikte alkışladırlar.Nikah memuru Leyaya döndüğünde genç kızı heyecan kaplamıştı"peki siz Leya Kırşan,hiçbir kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan,kendi öz iradeniz ile Yağız Kılınçı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"dediğinde  Leya Yağıza baktı.Heycanla sevdiği kıza bakıyordu Yağız,evet demesini ve bir an önce onunla hayatını birleştirmek istiyordu"Evett!"denilen ses ile Yağız aniden ayağa kalkınca,Ülkü ve Deniz kahkaha atmaya başlamıştı.

Leya Yağızı çekip otutturdu"sevgilim sakin ol daha nikah bitmedi neden ayaklanıyorsun?"demesiyle genç çocuk heycanla konuştu"Ne bileyim Leya,çok heycan yaptım."demesiyle kıkırdadı Leya.

"Şahitler siz şahitlik ediyor musunuz?"demesiyle Ülkü ve Deniz"evet"demişti aynı anda."Bende sizi karı koca ilan ediyorum,mutluluklar dilerim"demesiyle Yağız ayağa kalkıp.Leyanın dudaklarını kendi dudaklarına bastırmıştı.

Leya eline Aile cüzdanını alıp herkese gösterirken gülmüştü.Nikah memuru Çağan ve Tuana dönmüştü"Çağan Efe Ak hiçbir kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan,kendi öz iradeniz ile Tuananaz Tiryakiyi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"dediğinde Çağan hiç düşünmeden"Evett!"demişti.

Galatada•ly|çtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin