26

1.5K 120 181
                                    

(Leyanın anlayımıyla)

Yağız ve çağan gideli 3 saat olmuştu deniz tuana ben hala uyuyamamıştık.Şimdi nolucaktı?Ülküyü öldü sandık bir ay özlem çekti şimdi ise kız ölü değil diyolar ya ölüyse?Kafam allak bullaktı.Tuana sıkıntıyla nefes verdi ve arkasına yaslandı.

Tuana:bakın ben böyle durmak istemiyorum bişey yapalım.

Leya:napabiliriz ki almanyaya daha önce hiç gitmedik yerlerini bile bilmiyoruz.

Deniz çok düşünceli duruyodu.İlk defa aldığı çikolatalaı sütü bile bitirmemişti şuana kadar ikiyüz kere içmiş olması gerekirdi.

Birden oturduğu koltuktan zıplayarak bize döndü"bu baba olayarını çözmeliyiz"anlamsızca denize baktık."İyide nasıl?" diyen tuanaya döndüm.

Derin bi nefes aldım ve"aslında bi yolu var ama riskli".

Deniz ve tuananın gözleri parlamıştı bile."risk olsun umrumda değil yağız ülkü ve çağan için değer."dedi tuana.

"Yani şimdi bu zamana kadar olan şeyleri düşünürsek gelen flaş notlar dna raporu falan."

Denizin"ee sadede gel"demesiyle sinirle ona döndüm."Ya bi sus anlatıyorum işte."

"Bu bize bunları yapanı bulursak iş kolaylaşır."

Tuana birden alkışlamaya başladı."vay canına ya zaten pıt diye bulduk şuan o kişiyi(!)"

Leya:zaten dedim riskli ve zor diye.

Deniz:zor demedin.

Leya:off neyse ne siz var mısınız yok musunuz.

Tuana ve deniz önce birbilerine bakmışlardı.Sanki gözleriyle anlaşmış gibi aynı anda"Hepimiz birimiz birimiz ikimiz için herzaman bir olcaz her konuda"

10 yıl önce

Leya çok saf bi kızdı bu yüzdende bazen insanlara fazla inanabiliyodu.Bi gün yine erkeklerin oyununa gelmişti.Ve sonuç erkekler küçük kızı kuyuya atmıştı.

Leya çığlık çığlığa bağırırken onu tuana ve deniz bulmuştu.

Hemen yardım çağırıp leyayı ordan çıkartmışlar sonrada sanki onu on yıl görmemiş gibi sıkı sıkı sarılmışlardı.

Deniz"çok korktuk"demesiyle.Leya"siz varsınız şuan daha iyiyim"demişti.Ve sonra deniz ve tuana"hepimiz birimiz birimiz ikimiz için herzaman bir olucaz her konuda"demişlerdi.

Leya afallamış sonrada gülümseyip kuzenlerine sıkıca sarılmıştı.

Şimdiki zaman ertesi gün

Tuana:bak leya şuan fazla risk alıyoruz.

Leya:sen demedin mi risk önemli değil diye.

Tuana:tamam babalarımızın adamları kafana silah dayayınca konuşuruz.

Deniz:bi susun be yakalanıcaz.

Leya:şimdi herkes kendi babasının odasına giriyo ve ne bulursa bulsun fotosunu çekiyo veya yanına alıyo anlaştık mı?

Deniz:he he anlaştık ne uzattın ya on kere söyledin zaten.

Leya:sus ve dediğimi yap!

Deniz ve tuanadan ayrılıp babamın yani faruğun odasına çıkmıştım.Allahtan odada değildi şimdi geriye sekreter kalıyo.

Hızla koşarak iki kişiye çarpıp sakladım bunun etkisiyle elinde duran dosyalar ve kağıtlar yere saçılmıştı bile.Tahmin ettiğim gibi sekreter koşarak yardıma gitti ve söylenmeye başladı.

Galatada•ly|çtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin