Helooo canlar nasılsınız umarım iyisinizdir yine rötarlı bir bölümle karşınızdayım bu aralar aktifliğim pert neyse ozaman denizin pankekleri bölüme başlayalımm
(Tuananın anlatımıyla)
Çağanın ve yağızın anneleri gitmişti.Açıkçası çok belli etmesemde korkuyodum.Babam olucak o piç yine gelebilir ve yine biz hastaneyi boylaya bilirdik.Burdaki herkese çok alışmıştım ama babam yüzünden onlar zarar görebilirdi.
Çağan salağına bile alıştım galiba...normalde kimseyle samimi değilimdir hiç arkadaşımda yoktur sadece kuzenlerim vardım benim için onlar ve annem benim tek ailem...ama galiba ikinci bi ailemde oldu...
Deniz:aaa ne bu gerginlik herkes kendine gelsin pubg ye giriyorum hadi gelen gelsin.
Çağan:tamam geliyorum ben.
Ülkü:off deniz dedikodu yapmıycak mıyız?
Deniz:leya ile devam edin siz.
Ülkü:iyi tamam leya deniz diye bi çocuk varya çok çirkin tipsiz suratlı bişi
Leya:aaa benim kuzenim olan sarı kafalıdan bahsediyoruz dimi?
Ülkü:aynen aynen ondan.
Deniz:yazıklar olsun be! size hiç terbiye verememişim ben.
Deniz çocuk gibi kollarını bağdaş yapıp arkasını dönmüştü ben yağız çağan ise pubg de takıma girmeye çalışıyoduk.
Yağız:deniz bırak tiribi filan lan hadi takım!
Deniz:aa evet tamam gelin hadi takıma.
İrodannn
Çağan tuana deniz ve yağız maça girmişlerdi.Leya ve ülküde dedikodu yapıyolardı.Çok mutluydular ama başlarına geliceklerden haberleri yoktu...
Tuana:çağan çekil ya merdivenin önünden.
Çağan:asıl sen çekil.LANNNN M416 YI VER ÇABUK!
Tuana:nah verim.
Çağan:yaa of tuana bende ump45 var delircem yaa.
Yağız:kanka dp28 var verim mi
Çağan:allah razı olsun bak tuana hanım bak örnek al biraz!
Tuana:bok tono honom bok ornok ol boroz.
Yağız:deniz neden kask takmıyon.
Deniz:çünkü kafandaki şapkada pikachu var.
Tuana:salak ya kafadan bi yese ölü-
Deniz:LAAANNN ÖLDÜM LAN ÖLDÜM ALLAH KAHRETMEYE KİMSEDE BENİ KURTARMIYO BEN SİZİ BOŞUNAMI ÇAĞIRDIM OYUNA.
Ülkü:eee ne demişler ee neydi ya o
Leya:at gibi giden it gibi döner tatlım ,efenim sizi dedikodu koltuğuna alalım.
Deniz:neysee dedikodular neler anlatın bakıyım.