Evet yeni bir aytil hikayesine başlıyorum bu 3. Aytil hikayem olucak bu bölümü aylin anlatıyor çoğunlukla.
Bugün hava çok güzeldi. Kuşların cik cik seslerini duyuyordum, adeta şarkı söylüyorlardı. Karanlıktaydım hiçbir şeyi göremiyordum. Ama hissediyordum, Doğa çok güzel baharın kokusu, rengarenk çiçeklerin olduğunu hissetsemde görebildiğim tek şey boşluktu. Aşağıdan annemin sesini duydum kahvaltı ya çağırıyordu.
Evi ezberlemiştim o, yüzden görüyor gibi yürüyebiliyordum evde aşağı indim.
Sevgi- kızım müdürle konuştum fakat okula alamıyacağını söyledi.
Aylin- anne artık uğraşma! Biliyorum her okula gidiyorsun ben körüm diye beni almıyorlar öyle değil mi?
Sevgi- hayır öyle. ..
Annemin sözünü keserekten
Aylin- anne şuan kendinide kandırıyorsun ben sana şöyle söyliyeyim "kör bir kızı okula alamayız" dedi. Demi?
Benim okumak için artık umudum kalmadı zaten.
Annemin gözleri dolmuştu o, da üzülüyordu tabi bende üzülmüyorum değil tabiki üzülüyorum ama artık takmıyorum.
Bana en çok koyan şey insanların benimle kör olduğum için dalga geçmesiydi zaten.
Zil çalıyordu kim geldi acaba tabi ses var görüntü yok bende.
Annem biriyle konuşuyordu bende dinliyordum.
X-ben Özür dilemeye gelmiştim hanım efendi.
Sevgi- bakın özrünüze ihtiyacım yok! Ben kızımı okutmak istiyorum eve gelen öğretmenler değil okulda okusun diploma alabilsin hayal ettiği mesleği okuyabilsin istiyorum. Müdür- bu konuşmak için geldim aslında'
Sevgi-nasıl yani?
Müdür-12-c sınıfında 3 kişilik boş yer var kızınızda okuyabilir. Siz her tenefüste okula gelmenize gerek yok yanında oğlum kalır o da aynı sınıfta arada gelirsiniz kontrol için.
Sevgi- ben gerçekten çok teşekkür ederim.
AylinInanmıyorum kapının arkasından müdürün söylediklerini dinledim tekrar okula gidebilecektim 11 sınıftayken karne gününden sonra ki gün annem babam ben arabayla gezmeye gidiyorduk önümüze tır çıktı babam direksiyon'u kontrol edemiyince kaza yaptık ba babam öldü ben arka koltuktaydım gözlerime arabanın camları geldi bir anda battı işte şimdi körüm 5 ay oldu bu olay 11 sınıf bitince olduğu için okul yoktu eh okul başladı ama beni okullara almıyorlar uğraşmamak için özel ders alıyorum 2 aydır şimdi ise okula gidebileceğim söyleniyor kapının kapanma sesini duydum ayak sesleri geliyordu annem gelmiş sesinden anladım.
Sevgi- okula gi..
Aylin- biliyorum çok mutluyum
Sevgi- dinledin demek :D
Aylin- evet
Sevgi- alışveriş e gideceğiz pazartesi başlıyacaksın okula.
Aylin-olur.
Üstüm giyinikti zaten körler için özel yapılmış bastonu yanıma aldım aşağı indim arabaya bindik. Annem arabayı sürüyordu kulaklığımı takıp istediğim şarkıyı açmasını söyledim.
"Yine mi hazan vakti" 10-15 dakika sonra araba durdu bastonumu bagajdan almayıp kimse kör olduğumu anlamasın diye hissederek yürüdüm mağzaya girdik annem bana kıyafetleri tarif ediyordu nasıl olduğunu düşünüyordum sonra bikaç bişey aldık annem poşetlerin hepsini alıcaktı yarısını istedim ısrar etmemle verdi.
Sevgi- koluna giriyimmi yardım istermisin?
Aylin- Hayır hissederek yürümek istiyorum önden git arabaya lütfen.
Sevgi- bekliyorum. ..
Birden birine çarptım yanlız kolum fena acımıştı öküzmü bu ya.
X-önüne baksana kızım körmüsün?
Aylin-evet dalga mı geçiyorsun?
X- pardon ben güneş gözlüğün olunca şey lafın gelişi hani derler ya şey...
Aylin- boşver insanların dalga geçmesine alışkınım.
Sevgi- kızım hadi arabaya bin napıyorsun orada?
Aylin- geliyorum.
X- yardımcı olıyimmi?
Aylin- hissederek yürüyebiliyorum Teşekkürler dedi.
Ve gitti son söylediği içimin yanmasına sebep olmuştu son derken "insanların dalga geçmesine alışkınım" demesini diyorum demek ki dalga geçen çoktu ama çok güzel di melek gibi.
Bu ses nedir ya? Cıyak cıyak Çağla çağırıyor.
Çağla- aşkımm hadiğğ gel
X- bekleyin ya çatladınız.
Savaş- baramı gitsek?
X- ananınkine gidelim.
Meltem- töbest
Savaş- buna bişey olmuş bi atar bi sinir.
X- of gidelim şurdan.
AylinArabadaydık, hâlâ ddeminki olayı düşünüyordum çocuğun sesi çok güzel di, kokusuda içimi ısıtıyordu aman banane noluyor bana ya araba durdu inanmıyorum eve gelmişiz ne çabuk ben 15 dakikadır bu çocuğumu düşünüyormuşum.
Bölüm sonu evet sbsv fanları diğer iki aytil hikaye mi okuyun lütfen bu çok güzel gidicek herneyse vote en uzun yorum yazana bölüm armağanım.