Başım çatlıyor. Boğazım ağrıyor.. gribim. Öksürüyorum. Bademciklerim şişti. Kısaca hastayım. Ama elimden geldiğince uzun ve güzel yazmaya çalışacağım. İnanın benim yerimde olsanız yazmassınız büyük ihtimalle yarın hasta olduğum için okula gitmicem bu güzel bişey :)
Çağla- Aylin
Levent
Tam Çağla Aylin'in sadist olduğunu söyliyecekken kolundan tuttum.
Kulağına...
-" sakın söyleme! Yoksa bitiririm seni. Şimdi aylin'in hiçbir suöu yok de tilkiye!
Çağla- sen delirdinmi? Sonra tilkiyle barışıcaklar.
Levent; eyer dediğimi yapmassan olucaklara katlanırsın.
Çağla- tilki!
Herkes çağlaya bakıyordu.
- aylin'in hiçbir suçu yok!
Dedi ve koşarak okuldan çıktı. Benim zaten bi suçum yok ama Çağla kötü biri değil mi? Benden nefret ediyor. Bu kozu kullanmadı şaşırdım
Daha fazla burada kalamam! Herkes bana bakıyor koşarak okuldan çıktım peşimden biri bana sesleniyordu ve kolumu tuttu.
Tilki; aylin!
Tilki; bişey de
Tilki; ama ağlama sen ağlıyınca kalbim acıyor.
Tilki; konuşsana niye ağlıyorsun?
Aylin; beni dinlemedin! Azıcık olsun güvenmedin. Senin yüzünden neler çekiyorum haberin var mı? En önemlisi sana doğruları anlatmaya çabalarken çağlaya inanıp benim yanıma geliyorsun.
Tilki; aylin! Biri pis bir oyun oynadı.
Aylin; tilki birinin oyun oynadığının farkındayım. Ama bu oyunu bozmak için nekadar çabaladığımın farkında mısın? Bana inanmadın.
Tilki; sen haklısın aylin ben öküzüm hemde dünya'nın en büyük öküzüyüm. Yontulmamış odunum. Eşşeğim. Hayvanım.
Aylin- tilki yeter!
Tilki; sana inanmadığım için aptalım. Gerizekalıyım aylin be-
Aylin- tilki sus!
Tilki- beni affet aylin. Özür dilerim ger...
Susması için birden dudaklarına yapıştım. Fazla utanmıştım saniyesinde geri çekildim başımı eydim utandığımı anladı mı acaba kıpkırmızı olmuştum. Şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Aylin; Özür dilerim. Başka türlü susmuyordun.
Tilki; utanınca çok sexsi oluyorsun.
Aylin; sapık!
Tilki- yüzündeki kırmızı çok yakışmış. Affettin mi beni?
Aylin; hiç sana kızmadım ki. Küsmedim ki.
Tilki; aylin bunu bize yapanı bulucağım. Sana iftara edeni bulucağım sadist diyeni bulucağım.
Daha fazla konuşursa kafam patlayacak gine dudağına yapıştım geri çekilicektim. Fakat bırakmıyordu sımsıkı bana sarıldı sonra ayrıldık.
Tilki; sende iyi alıştın pat diye öpmeye.
Dedi sırıtarak.
Tilki; bunu hep yapabiliriz.
Aylin; sabık!
Tilki; seni seviyorum
Aylin; bende
Tilki; biliyorum.
Aylin; gıcık!
Tilki; bemde seni canım.
Aylin okuldan koştuğunda ormana gitmişti. Yani tilkiyle tekler ama onları izleyen iki kişi daha vardır.
***
Çağla; gördünmü barıştılar işte!
Levent; ne güzel
Çağla; delimisin sen tilki beni seviyordu.
Levent; bunu sen yaptın değil mi?
Çağla; neyi?
Levent; bilmezlikten gelme! Bir adamla anlaşıyordun aylin'in eski sevgilisi rolü yapsın tilkiye mesaj atıp sadist olduğunu falan anlatsın diye.
Çağla; nerden anladın?
Levent; adamla konuşmanızı duydum.
Çağla; bunu birine söyleme lütfen!
Levent; bak biz tilkiyle düşmanız ama ben artık yoruldum kendimi affettirmek istiyorum. Tilki seni sevmiyor aylin'i seviyor aylinde onu.
Çağla; Hayır! Aylin tilki'nin sevgisi haketmiyor o tilkiyi üzer benim kadar kimse sevemez!
Levent; alara tilkiyi terk etmiş olabilir bunu fırsat bilip tilkiye yakınlaştın! Ama tilki sana yüz vermedi o artık aylin'i seviyor.
Çağla; aylin'in gözleri iyileştiği için tilkiyle daha yakın olucaklardı çıkıcaklardı o yüzden bu planı yapmıştım. Sen bozdun! Eyer tilki aylin'i sadist olarak bilseydi beni sevicekti.
Levent- yeter kendini kandırma! Ben gidiyorum.
Çağla; nereye?
Levent; okula
Çağla; beni burda tek mi bırakıcan?
Levent- sende gel.
Çağla; til....
Levent: onlar gelir birazdan görmein mi demin öpüştüler çıkıyordurlar gel hadi.
Beraber okula dönerler.
***
Tilki; hadi gidelim güzelim.
Aylin; güzelim?
Tilki; sevilim değil misin? Derim tabi.
Aylin; öyle yim dimi?
Tilki; öylesin
Aylin; mert ne olucak
Tilki; konuşucaz
Aylin; ya gine kendine zarar verirse?
Tilki; o onun sorunu.
Aylin; ya sana zarar verirse?
Tilki; korkma! Bitanem
Aylin; korkuyorum sana zarar verirse ne yapacağım ben?
Tilki; bukadar seviyorsun yani beni.
Aylin; uyuzsun gerçekten
Bölüm sonu size 2-3 şey sorucam kişiler konuşurken ; bu mu yoksa - bu mu olsun. Düşünceler koyu renkle mi yazılsın. Yada -"ukkhhn" böyle tırnak işaretiyle mi daha çok konuşulsun? Nasıl olsun?
Bölüm Hakkında Yorum yazın bakın çok hastayım yb güzel olmadıysa Özür dilerim hastayken böyle yazabiliyorum kötü mü? Vote yorum.