Kısa ama güzel yorumlarınızı acayip beğendim oyüzden size yarına kadar beklemeyin diye yb yazıyorum. Siz böyle güzel yorumlar yazın istediğinizi yaparım sbsv fanları 17 nisanda senden bana kalan ekin koç un filmine gitmeyi sakın unutmayın...
Tilki
Aylin' in bu söylediklerine dayanamadım daha doğrusu şiire koridor un diğer ucundaki aylinime koşup sarıldım.
Havada uçurdum sonra ağlamasını kesti.
Savaş- eee bizim bi işimiz vardı hadi görüşürüz.
Meltem- evet görüşürüz.
Evet aytil yanlız kalsın diye jkjkjk.
Tilki- sen evde Bana anlattıklarını hatırlıyorsun değil mi?
Aylin- evet?
Tilki- peki mertle sevgili değilsen neden sarılıp öpüştün?
Aylin herşeyi anlatır intihar olayını falan.
Tilki- yani sen öpmedin o öptü birden?
Aylin- evet seni niye ilgilendirdi?
Tilki olma sırası bende. O bana hrp böyle şeyler söyleyip sinir ediyor. Ama benim sinir olduğum gibi sinir olmadı aksine güldü şebek.
Tilki- sen tilki mi olmaya çalışıyorsun?
Öf anlamış ondan gülüyor öküz.
Aylin- soruma cevap ver.
Tilki- çünkü seni seviyorum.
Dünyada 2 kez şoke olmuştum bu yaşıma kadar bir gözlerimin iyileşmesine birde şu kelimeye bu hayel mi? Rüya mı? Gerçek mi? Bu ne?
Aylin- bende seni seviyorum.
Tilki- ozaman mertten ayrıl
Aylin- ama intihar eder.
Tilki- bilof yapıyor olabilir.
Meltem- aylin!
Savaş- aylin!
Ben tilkiye şiirimi yani duygularımı söylemiştim. Hastane koridorundan hiçbir şey demeden gitmiş. Hayal gördüm. Gibi bişey. Veya beynimin bir oyunuydu. Yada öyle olsun istedim. Bana seni seviyorum demişti. Ama hayalimmiş. Öyle bişey olmadı. Keşke olsa neden uzak bukadar önceden böyle değildi mert sevgilim değil dedim evde. Acaba beynimin pyununda tilki mertle niye sarıldın öpüştün demişti yoksa sevgili olduğuma mı inanıyor hâlâ bizi onun yerinde olup ben görsem bende öyle düşünürdüm. Haklısın tilki.
Önümde iki çift el sallanıyor du.
Meltem ve savaş bir saatir bana sesleniyormuş dalmışım.
Aylin- hıh efendim. Ne ne oldu?
Savaş- kızım sen tilkiye aşıksın.
Aylin- herkes anlasın bi o öküz anlamasın.
Meltem- sana böyle davranmazdı biraz uzak sanki.
Aylin- emin değilim ama nedeni ni anladım galiba. Neyse hadi gidelim.
Arabaya bindik eve geldik savaşlar kendi evlerine gitti. Tilkilerin ışığı yanıyordu ama okulun müdürü yani tilkinin babası nihat amcada olabilir. Yani tilki olmıya bilir. Acaba evde mi? Of annem ambulans la ilgili sorular soruyor. Hiç çekemiyeceğim odama çıkmadım tabi.
Haklı sonuçta ben olsam bende merak ederdim. Şu tilkinin soğuk algınlığından dolayı bayılmasını anlattım. Odama çıkıp kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım.
Uyuyordum. Daha uykuya dalmamıştım telefon um öttü. Merak edip üşenerek yataktan kalktım salak kafam yatağın yanındaki komidindeymiş mal gibi yatağımdan kalkıp arıyorum.
Mesaj bilinmeyen numaradan dı . Ay flimlerde de hep böyle olmaz mı bilinmeyen numara çaki sonra çığlık son durak halka testere bilindik korku flimleri.
Aylin- inanmalı mıyım ? Doğru mu?
Bölüm sonu kısa ama hiç gelmicekti güzel yorumlar için yazdım kırmayıp uzun yorum yazan herkesten ayrı ayrı tşk etcm .vote vote vote