16.bölüm

585 57 18
                                    

Aylin' den
Araba ma bindim telefon um çaldı arıyan yabancı numaraydı. Mert vermiş numara mı o gelmesse atlarım deniş şuan ...... inşatında son sürat gidiyorum. Beni gözlerim kör diye bıraktı şimdi yaptığı şeylere bak amk.
Ve geldim.
Aylin- mert!
Dedim bağırarak.
Mert- aylin!
Aylin- aşağı in!
Mert- son kez seni görüp öyle ölmek istedim.
Aylin- kendine haksızlık ediyorsun.
Mert- çoktan hakettim. Seni çok seviyorum hiçbir zaman sevgim değişmedi.
Aylin- o yüzden mi gözlerim bir kazada kör oldu diye beni bıraktın?
Mert- arkadaşlarım kör kızın sevgilisi diye dalga geçip alay ettiler.
Aylin- sende utandın öyle mi?
Mert-pişmanım.
Aylin- ve gözlerim iyileşti bana döndün.
Mert- affet
Aylin- sen olsaydın benim yerimde ne yapardın?
Mert- Üzgünüm, pişmanım haklısın eşşeğim şimdi gebericeğim senin yaşadığın hayatta yerim yok.!
Dedi ve ayaklarını bir adım daha attı. Herkes affet diyordu çığlık atıyordu bazıları hakediyor diyordu ama ben vicdanlı bir insanım benim için veya benim yüzümden ölmesine izin veremem.
Tam atlıyacaktı ki.
Aylin- dur atlama seni seviyorum.
Ah bunu nasıl derim artık tilkiyi seviyorum. Daha onun yanına gidiceğim evine çünkü hasta yani belki bence hasta ona bakıcağım .
Mert- atlamıyim diye yalan uydurma!
Aylin- ge- gerçekten seni seviyorum mert! Unuttun mu beni bırakan sensin ben seni bırakmadım. Sadece kızdım yaptığın için.
Mert mervivenlerden koşarak indi ve bana sımsıkı sarıldı etrafımıza doluşan insanlar bizi alkışlıyordu...
Ama sarılmak içimden gelmesede ona kızsamda vicdanım için sarıldım. Beni kaybedicekmiş gibi sıkıca sarılıyordu herkes çığlık çığlıyaydı.
Tilki'den
Aylin haklı çıkmıştı dün t-shirtle üşümüştüm bugün hasta olup üşütmüşüm. Eczaneden ilaç aldım çıktığımda sokakta yürürken sesler duydum. Çığlıklar,alkışlar,haykırıklar. Ortada bir çember vardı bunlar neye bakıyordu böyle. Merak edip yaklaştım. O o aylindi. Yanındaki de telefon da bana aylinden uzak dur sevgilisiyim diyen mertti. Sımsıkı sarılıyorlar noldu böyle. Birden öpüştüler istemsizce elimdeki ilaç poşetini bırakıp oradan uzaklaştım.
Aylin' den
Mertten ayrılmak istiyorum ama hâlâ sarılıyor çok özlemiş gibi.
Birden dudaklarıma yapıştı ne olduğunu bile anlamadım. Sonra kendimi geri çektim.
Mert- ne oldu hani seviyordun beni?
Aylin- insanların içinde utanıyorum biliyorsun mert!
Mert- gel sevgilim gidelim ama öpücüğümü sonra alırım.
Aylin
Of çattık ya napıcağım ben yürüyorduk yerde ilaç poşeti gördüm. Yanında doktorların ilaç adı yazdıkları reçete vardı. Inanmıyorum üzerinde kıvanç gündoğdu yazıyor. Bu tilki görmüş bizi ve gitmiş bu isim tesadüf mü? Tabi ya hasta , ilaç , kıvanç gündoğdu bukadar tesadüf fazla ilaç poşetini aldım ve.
Aylin- meltemlerin yanına gidiyorum görüşürüz.
Mert- tamam aşkım . O elindeki poşet ne?
Aylin- hiiç ilaç ya
Mert- nezaman aldın feldiğinde yoktu.
Aylin- poşeti katlayıp montumun cebine koymuştum bay bayy diyim uzaklaştım ve tilki'nin evine geldim zile bastım çalışıyorum çalışıyorum çalışıyorum açmıyor.
Sonunda bir adet tilkiyle karşılaştım.
Üzerinde hiçbir şey yoktu kasları ah çok tatlı utandım ve başımı eydim altında eşofman vardı. Ve çok sinirliydi.
Tilki- başını kaldır. Ne utanıyorsun?
Aylin- herkese yarı çıplak kapı mı açarsın?
Tilki- sanane
Aylin- ne demek sanane?
Tilki- bela mısın kızım ya?
Aylin
Söylediğini takmayıp içeri daldım elimdeki ilaç poşetini uzattım.
Tilki- ne bu?
Aylin- orda gördüklerin düşündüğün gibi değil. !
Tilki- beni ilgilendirmez sevgilin sonuçta.
Aylin- değil.
Tilki- nasıl değil?
Aylin- sana tehtit mesajı atmıştı ya benim gözlerim kör olmadan önce sevgilim di gözlerim kör oldu diye beni bıraktı şimdi iyileştim geldi.
Tilki- niye sevgilim dedin?
Aylin-demedim.
Tilki- bunu daha önce söyliyebilirdin?
Aylin- dün... dün söyledim ama balkon kapısı kapatmıştın duymadın.
Tilki- eee ?
Aylin- ne eee ?
Tilki- ne yapiyim ha sevgilin ha sevgilin değil bana niye anlatıyorsun.
Çünkü demin sarıldığımızı öpüştüğümüzü daha doğrusu birden öptüğünü yanlış anlama diye seni seviyorum ahmak.
Aylin- of gerizekalı ilaçları niye attın.?
Konuyu değiştirdim jkjk ;)
Tilki- atmadım düşürdüm.
Aylin- yat
Tilki- senle mi?
Aylin- sapık mısın ya ?
Tilki- e kızım sen dedin
Aylin- gıcık ediyosun beni gıcık.
Tilki- bende seni canım.
Aylin- of ciddiyim yat hadi.!
Tilki- bende ciddiyim sen bana asılıyorsun bence.
Aylin- delinin zoruna bak ben mi sana asılıyorum?
Tilki- türkçe konuştum ama anlamadın heralde.
Tilki bunları söylerken meşhur yamuk gülüşüyle sırıtıyordur ay sbsv yi çok özledim. Jkjkjk
Aylin- şu koltuğa yat çorba yapacağım. Dedim o gerek yok cart curt desede yapıp getirdim.
Tilki- kızım seni alan koca yandı.
Aylin- ne ?
Tilki- diyorum ki sen evde kalırsın.
1 saattir çorba yapamadın.
Aylin- sana hastasın diye bakıyorum maşallah hiç hasta ya benzemiyorsun. Öküzlüğünden bişey değişmemiş. Hâlâ yontulmamış odunsun.
Tilki aylini takmaz ve
Tilki- bunun içinde zehir falan yok demi?
Aylin- baktım ama bulamadım.
Tilki- ya ufaktan bana yürüyormussun gibi geliyor.
Aylin- aaa yeter ama sennin etrafındaki sürtük kaşar kızlara benzemem ben . Onlarla karıştırma beni şöyle şeyler diyip durma!
Evet aylini kızdırmak hoşuma gidiyor onun için böyle yapıyorum. Ama bu fazla oldu sanırım tam çantasını aldı çıkıyordu ki.
Tilki- ahhhhh
Bölüm sonu uzun komik replikli heyecanlı bir bölüm oldu bence uzun yorum ve vote yapın bu arada meksav ın aynı şeyi düşündükleri şey de aylin bence tilkiyi seviyor diye düşünmüşlerdi... Uzun yorum ve vote bu bölüm @meldanoyan a armağanım.

karanlıktaki gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin