26.bölüm "ölüyor musun? "

692 57 24
                                    

Bu bölüm biraz duygusal olacaktır!
Hatırlatma;
O kurşun....
Yeni Bölüm.
O kurşun aylin'ime gelmişti gözlerimin önünde kanlar içinde yere yığılmıştı. Seni öldüreceğim önce aylin'imi hastaneye yetiştirmem gerekiyor. Ağlamamaya çalışıyordum erkek adam ağlamaz diye bir şey yok. İnsan sevdiğini kaybedince ona bişey olunca ağlar. Sevdiklerimin canı yanınca kalbimi söküyorlarmış gibi oluyor. Meltem ve savaşta deliye dönmüştü savaş meeti dönüyordu o pislik yüzünden aylin bu duruma geldi. Tam beni vurucakken aylin önüme geçti. O beni korudu ben hiçbir şey yapamadım. Herkes bize bakıyordu sinama var gelin amına koyım!
Aylin imi kucağıma aldım ve taksiye bindirdim.
Tilki gittiğinde savaşın elinden merti polisler aldı kelepçeleyip karakola gittiler. Savaş ve meltem de taksi durdurup hastaneye gittiler.
Tilki; doktor aylin nasıl?
Doktor; ne diyeceğimi bilemiyorum.
Tilki; ne demek bilemiyorum lafı geveleme! Aylin nasıl?
Doktor; kurşun beynine gelmiş ve beyin damarını patlatmış .
Bu doktor ne diyor kafayı mı yedi? ALLAHIM deliriceğim. Daha varlığına alışamadım aylin. Yokluğuna nasıl alışayım be güzelim?
Doktor; ameliyat olması için burada imkanlar kısıtlı.
Tilki; burası hastane değil mi? Nasıl kısıtlı.
Doktor; bakın sakin olun amerika da daha iyi doktor lar var. Aylin büyük bir ameliyat olucak.
Tilki; uyanır mı?
Doktor; 24 saat uykuda kalıcak dinlendikten sonra vakit kaybetmeden amerikaya gitmeniz gerekiyor.
Aylin için herşeyi yaparım. Dünya nın öbür ucunada giderim. Allah kahretsin aylin nin telefon u çalıyor annesi. Ne diyeceğim ben şimdi. Kadın perişan olur ama o aylin in annesi anlatmak zorundayım.
Tilki; alo
Sevgi; aylin nerde oğlum.
Tilki; sevgi abla önce sakin ol
Sevgi; kötü bişey mi oldu?
Tilki; aylin
Sevgi; evet
Tilki; aylin
Sevgi; oğlum çatlatmasana adamı noldu?
Tilki; ..... hastanesine gelin
Sevgi abla telefon u kapattı. Savaş meltem ve kuzenim eylül geldi.
Tilki; sen nasıl
Eylül; savaş söyledi aylin nasıl?
Aylin iyi olmasada şimdilik öyle. O iyileşicek bana öküz diyecek hayvansın diyecek. Kızıcak.
Yarım saat sonra ağlıyarak sevgi abla geldi aylin in beni koruduğu için vurulduğunu anlatmak zorundaydım söyledim yakama yapıştı ve tokat attı haklı.
Sevgi; kı- kızım senin yüzünden bu durumda !
Tilki; haklısınız.
Sevgi; onun birdaha yanına bile yaklaşma! Madem onu koruyamıyorsun istemiyorum yanında seni.
Savaş; sakin olun lütfen!
Sevgi; sen sus! Kızım içeride yatıyor ölürse ne olucak?
Tilki yere çömelmiş gözleri kan çanağı ağlıyor...
Tilki; haklısınız beni haketmiyor.
Sevgi; yüzsüz
Meltem; onun bir suçu yok!
Tilki; Hayır benim yüzümden.
Sevgi; aylin onun önüne geçmiş o hiçbir şey yapmamış! Korumamış kızımı.
Savaş; bakın onun suçu değil aylin in eski sevgilisi silah çekti kavga...
Tilki; aylin benim yüzümden bu halde savaş!
Dedim ve koridordan uzaklaşmaya başladım. Attığım adımlar aylinsiz iğneydi. Ben sapa sağlamken aylin nin yaralı olması adalet değil! Aşk iki kişilil değil aşk birine güvenen onu gördüğünde kalbinde şuranda bişeyler hissetmek. Sevmektir aşk.
Bölüm sonu hastayım o yüzden kısa biraz zor yazdım daha diğer hikaye me yb yazcam sizin için kendimi yorup yazdım o yüzden yıldıza basmak zor değil Uzun yorum lar bana iyi gelicek. Bb hadiğğğ

karanlıktaki gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin