Aylin
Balkonda oturan tilkiyi görünce cama yazdığım tilki yazısı aklıma geldi hemen elimle sildim ve balkona çıktım.
Aylin-üşümüyormusun?
Tilki-içim yanarken nasıl üşüyebilirim.
İçi neden yanmış ya neye üzülüyor hâlâ alaranın onu aldattığına mı?
Aylin- bu soğukta montluk havada t-shirt le üşürsün ama.
Tilki-üşümüyorum.
Aylin- üşüyorsun ama nedeni ni bilmediğim üzüntünle içim yanıyor diyorsun! Için yanıyor olabilir. Ateşten gömlek te olsan hissetmiyor olabilirsin! Ve şuan üşüyorsun.
Tilki
Aylin'in sevgiisi olduğunu biliyorum. O yüzden ona açılamıyorum, onu canımdan çok severken onun kalbi başkasına ait.
Bu yüzden içim kan ağlıyor üşümüyorum. Çünkü ateşlerde yanıyorum aylin üşüsemde farketmiyorum. Farketsemde umrumda değil!
Aylin-ama hasta olursun hırka giy bari.
Tilki-benim üşümem hasta olmam seni ilgilendirmez! Hem bana bişey olmaz.
Aylin-iyilikte yaramıyor yontulmamış öküz.
Tilki-sen sevgilinle ilgilen kızım.
Aylin
Inanmıyorum söylemeyi unutmuşum hâlâ merti sevgilim sanıyor. Eski eski! Ama mert tilkiye sevgilisiyim demiş tam bolkonun kapısını kapatıcakti ki ağzımdan şu cümle çıktı.
Aylin-mert benim sevgilim değil.
Tilki bunu duymamıştı çünkü aylin kısık sesle söylemişti. Ve tilki bu cümleyi duymadığı için balkon kapısı kapatım içeri geçti.
Aylin- Allah kahretsin duymadı.
Aylin'in yanına melisa gelir.
Bavullarla
Aylin-hayırdır bu valizler ne?
Melisa-biliyorsun Türkiye ye 2-3 günlüğüne geldim saat 10 da uçağım kkalkıcak .gitmeden beni görebilmene çok sevindim. Yani gözlerinin iyileşmesine.
Aylin'in gözlerinden yaşlar süzülür.
Melisa- yanlış bişey mi söyledim?
Aylin- hayır canım gidiceğine üzülüyorum bidaha kim bilir nezaman görüceğim.
Melisa- üzülme canım hem görüntülü konuşuruz sonra facebook, twitter, whatsapp,instagram var hertürlü senin başının etini yiyebilirim.
Aylin- böyle durumda da güldürüyorsun. :)
Melisa-hadi ben gidiyorum vedalaşalım.
Aylin-hayır hava alanına ben bırakırım.
Melisa-aşağı gelsen yeterli aylin yorulma lütfen. !
Aylin-ne yor..
Melisa- aylin!
Aylin-peki tamam ya
Merdivenlerden inerler sevgi paltosunu giymiş bekliyordur.
Aylin- anne hayırdır?
Sevgi- melisayı hava alanına bırakıcam.
Aylin gülmeye başlar.
Aylin- melisacım kurtuluşun yok gibi :) bende geliyorum.
Melisa-çok teşekkür ederim tamam :)
Sevgi-bu kız deli mi neye güldü?
Melisa- boşver sevgi abla hadi çıkalım :)
Aylin
Tam kapıdan çıkıyorduk zil çaldı ay flimlerde de böyle olur hep tam kapıyı açarız eliyle zile basıcak biri olur. Hep tesadüf hep ekşın jkjl :)
Aaa gelen duru
Duru- evet amerikadayken en yakın arkadaşım melisaydı Türkiye ye döndüm savuşturmayayim mi ?
Dedi gülerek.
Melisa-teşekkür ederim :)
Aylin-hadi gidelim :)
Sevgi- benim araba ma binelim.
Hepsi: olur
Sürücü koltuğunda sevgi yanında kızı aylin arkada duru ve melisa bagajda melisa nın bavulları :)
Tilki
Tekrar balkona çıktım çünkü balkondaki masada telefonu mu unutmuştum. Aylinleri gördüm araba nın bagajına bavul yerleştrip gittiler. Yo-yoksa taşınıyorlarmı? Tatile mi gidiyorlar?
Aylin bana söylerdi ama!
Salak ahmak tilki niye sana söylesin?
Doğru niye bana söylesin sevgilisi değilim.
Salak tilki arkadaşısın gittiğini söylemek için sevgilisi mi olman gerek?
Seninde ne dediğin belli değil ya demin sen dedin sana niye söylesin diye.
Salak tilki ben demiyorum bunları düşünen sensin ben senim sen ben.
Of kafam karıştı kim kimmiş ?
Boşuna salak demiyoruz aqa. Diyorum ki ben senim iç sesin tanıştırayim.
Her fırsatta salak demek zorunda mısın?
Ben demiyorum sen diyorsun salak
Taaam iç ses
Sesini kes. qes....
Telefonumu aldım instagram a girdim.
Çok sevindim yani tabi üzücü bişey melisa gidiyormuş türkiye den ama aylin gitmediği için sevindim.
Aylin
Keşke bende annemle gitsem uzaklarda kafa dinlesem iyi olur hatta amerikaya taşınsam mı? Bence süper bir fikir melisayla aynı eve taşına biliriz herkesten uzak olmak iyi gelicek. Amerikayı seviyorum evet büyüyünce moda Tasarımcısı olucağım. Amerika da okurum pariste çizimler ah evet bekle beni amerika. ...
Bölüm sonu aylin amerikaya taşınırsa ti-tilki ne olucak?
Uzun yorum ve vote yorum çok uzun olsun yb de ne düşündüyseniz yazın fikirler aklınıza ne geldi falan flan güzel mi değil mi ? Bekliyorum. Voteee. Bb.
O değil de birazdan paramparça var paramparça izleyenler için söylüyorum cansu rolünde çok iyi hazal şeytan gibi dizide çok gıcık biri dizide sinir oluyorum ama sadece rolü öyle yani gerçekte kötü mü bilemeyiz instagram da fotoğraf larına sırf kötü rol oynuyor diye bazıları küfür saydırıyor. Sbsv deki burak varya hep instagram da birlikte fotoğraf ları var arkadaş larmış ama bence sevgililer. Herneyse bb