Kusura bakmayın yb nin yarısından fazlasını dün yazmıştım şarzım 4 dü salak kafam yazarken birden kapandı. Şarz bitti doğal olarak açtığımda kaydetmedi. Aynı şeyi yazmaya üşendim şimdi yazıyorum .
Aylin- inanmıyorum. Böyle bişey olamaz! İnanmalı mıyım?
Tilki' den
Aylin' in gözleri iyileştiği zaman bana sadece mert denen adamdan mesaj gelmemişti. Aylin sevgilim uzak dur ondan falan dedi. Bende durdum sevgili si olan bir kızı tavlamam! Ama aylin "mert eski sevgilimdi." Diyor. Ama bana yalan söylüyor daha bugün sokakta insanlar başına toplanmış mertle sarılıp öpüşmüşlerdi. Sahi neden okadar insan onları izliyordu? Herneyse aylin' in gözü iyileştikten sonra ... Ertesi gün yine bir mesaj geldi bu bilinmeyen numaradandı.
Mesaj şöyle ydi;
Selam tilki, benim kim olduğumu merak ediyorsun değil mi? Ben aylin' in eski sevgilisiyim. Şimdi diyeceksinki bu aylin' in sevgilileri beni nerden buluyor? Onu boşverelim konumuza dönelim. Aylin benim param için beni kullandı! Aşık oldum. İstediği herşeyi aşkım için yaptım. Sonra beni terketti. Şimdi karşısına çıksam. -"ben sizi tanımıyorum. Siz kimsiniz der?
Sana niye bukadar yakın davranıyor sevgilisi var ama yok diye kandırıyor. Daha bugün öpüşmüyorlarmıydı? Eyer ben aylin' in karşısına çıkarsam aylin senden uzaklaşır çünkü sana söyliyeceğimi anlar. Onun karşısına çıkacağım. Sonra senden uzaklaşıcak eminim hep böyle yapar beni param için kullandı. Ben üzülürmüyüm umrunda bile olmadı. Terk edip gitti. Aylin sadist bir kız.
Not: bilmeyenler için söyliyim sadist ;insanlara acı çektirmek ve bundan zevk almak.
Tilki
Mesajı okuduğumda donup kaldım. Bende çok zenginim! Param için mi yakın davranıyor? Aylin sadist birisi mi? O bilinmeyen numaraya mesaj atmam lazım .
Tilki...
Peki... aylin'i kafeye davet ediceğim. Onun karşısına çı seni tanımazdan gelirse planı devam ettireceğiz. Tanırsa zaten giderim. Sonra benden uzaklaşırsa haklı olan sen olucaksın. Aylin sadist ve param için bana yakınmış. Diyeceğim.
Tilki
Ben bu mesajı aylin'in gözleri iyileştikten sonra ki gün okumuştum mesajı düşündükten 2 gün sonra cevapladım. Ama hâlâ cevap alamadım.
Sabah
Aylin- nekadar da muhteşem kokusu var şu kreplerin.
Annem kahvaltı için yaptı da jkjkjk.
Sevgi- biraz daha ye canım.
Aylin- malesef kendime engel olamıyacağım. Yiyeceğim.
Sevgi- neden malesef miş?
Aylin- çünkü çok güzel ve kilo almak istemiyorum.
Sevgi- aylin kaşık kadarsın . Eksiğin var fazlan yok!
Portakal suyumu da fondip yapıp. Çantamı aldım ayakkabı larımı giydim ve arabamın anahtari nı aldım. Arabaya binicekken tilki evden çıkıyordu. Beni farketti ama yüzüme bile bakmadı. Bende araba ma bindim.
Neden böyle davranıyorsun? Gözlerim körken ne kadar iyiydin. Kendini bana aşık ediyorsun sonra uzaklaşıyorsun?
Tilki
Okula geldiğimde herzamanki gibi meltem ve savaş okuldaydı. Omg el ele tutuşuyorlar.
Savaş- evet çıkıyoruz.
Tilki- nezaman dır? Belliydi zaten de :)
Meltem- dünden beri.
Savaş- aylin nerde kaldı?
Tilki- bende sizinle aylin hakkında konuşacaktım.
Savaş- dinliyoruz
Tilki- burae olmaz! Arka bahçeye gidelim.
Meltem- ne oluyor ya?
Tilki savaş ve beni aylin gelmeden konuşmalıyız diye kolumuzdan tutup arka bahçeye getirdi.
Savaş- hadi anlat.
Tilki- aylin...
Derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim. Ya- yada konuşmadan direk delilimi gösteriyim . Telefon umu çıkartıp o mesajı açtım. Şaşkınlıkla okudular sonra bana bakmaya başladılar.
Aynı anda -"aylin sadistmiymiş."
Dediler.
Tilki- sessiz olun biri duyacak!
Savaş- meltem o kızdan uzak duracaksın!
Meltem- ya belki yalan söylüyor! Tanımadığımız kişiye mi inanalım ? Ayline mi?
Tilki- haklısın meltem ama 2 gün düşündüm. Adamın dediği planı uygulayacağız.
Savaş- ne planı.
Onlara anlattım. Şu cafe planını falan.
Savaş- belli değil ama yinede uzak dur aylinden!
Meltem- of tamam savaş!
X- aylin sadist miymiş?
Buda kim? Bölüm sonu bugün yb gelsin istiyorsanız elinizden geldiğince uzun yorum yazın vote bb.