Tilki; tamam ozaman arkamızdan gelin.
Aylin meltem ve ben tilki ve savaşın arkasından geldik tilki birden yaklaşma diye bağırdı.
-"noluyor tilki?"Tilki; '"aylin yaklaşma ! Geri çekil ve gözlerini kapa!"
Böyle söyliyince daha da merak etmiştim. Onu dinlemeyip önüne geçtim. Yerde kanlar içinde annem ve anneannem cansız bir şekilde yatıyordu annem in yanında balta annanem in ise karnında bıçak saplanmış bir vaziyetteyti. Yere çömelip ağlamaya başladım beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Okadar acımasızca ve caniyce öldürmüş ki balta ne demek ya? Annem' in kafasına baltayı vura vura oldurmuş. Annanem' in ise karnına defalarca bıçak saplamış.
Kafamı duvarlara vurmaya başladım tilki bana engel olmaya çalışıyordu benim bu halimi görünce gözlerinden yaşlar süzülüyordu delirmiş gibiydim. Kendimi öldürmek istiyorum eyer mertin yanında kalsaydım aileme zarar vermezdi.
Tilki; "Aylin yapma"-"yanlız kalmak istiyorum"
Tilki;" burda bırakamam seni! "
-"gidin başımdan! "
Tilki' den
Kendini suçlu buluyordu ama bunlar mertin yüzünden oluyor. O herifi gördüğüm yerde önce ellerini kırıcam sonra gözlerini oyucam ciğerini sökücem dalanıda ölmek için yalvarıcak bana işkence böyle adamlar için yapılır işte. !
Biraz savaş ve meltemle dışarıda bekledik meltem ağlıyordu savaşta Üzgün dü kendimi ağlamamak için zor tutuyorum. Beni öldürseydin ya aylinimin ailesinden ne istiyorsun şerefsiz herif?.
Tilki;" aylin yeter bukadar onların mezara gömülmesi gerek biliyorsun?"
-"onlar ölmedi mert bizi korkutmak için böyle bişey yaptı! Deyil mi tilki? Ölmedi onlar ,onlar ölmedi"
Tilki; "güzelim yapma böyle hadi!"
-"bırak beni! Ölmedi onlar! Niye uyanmıyorlar bunlar filimlerdeki salçalardan ketçap bu! Kan değil şaka bu şaka! Ben inanmadım. Hani kamera?"
Meltem; "aylin?" Dedi o da ağlıyordu. Kendini kandırıyordu aylin. Öldüklerini o da biliyordu.
Savaş; " aylin hadi gidelim canım?"
-"gidin başımdan gelmiyeceğim bırak beni bırak!" Kucağıma alıp arabaya bindirdim şu mezar işleriyle ilgilenen kişileri aradım morg a kaldırılacakmış sonra cenaze yıkanıp cenaze olucak. Aylin tüm bunları nasıl kaldıracak bilemiyorum.
-"indirin beni annemle annanemi almadık"
Tilki; "aylin!"
-"indir beni!"
-"ya hey ! Sana diyorum? "
Beni dinlememişti tilkinin evine geldik ben annemlerin yanına gitmek istiyorum onlar ölmedi.
Tilki; "yarın cenaze olucak sakin ol senin suçun değil ağlama artık meleğim"
-"senin annen falan ölsün sakin durur musun? Babamı kaybettim trafik kazasında o kazada gözlerim kör olmuştu. Şimdi tek ailem kalan annem ve annanem i kaybettim. Sakin durur muydun sen.?
Haklıydı ama böyle olmasına dayanamıyorum.
-"şaka şaka inanmadım ölmedi onlar mert intikam almak için böyle bir oyun oynamış"
Tilki; "aylin saçmalama kendini kandırma"
-" yeteeer!"
Diye bağırdı kafasını duvarlara vurmaya başladı meltem korkup ağlıyordu savaşla aylini tutup bağladık. Yoksa kendine zarar vericekti sonunda uykuya daldı.
Gece,
Aylin' den
Annemin yokluğuna dayanamam! Üzgünüm tilki seni bıraktığım için ama suçlu benim ölmeyi ben hakediyorum. Eyer mertle gidip onun istediklerini yapsaydım aileme zarar vermezdi. Herşey benim yüzümden yaşamayı haketmiyorum...
Bu lanet dünyadan gitmek istiyorum. Ya cennet ya cehennem yanımda sen ol! Kucakla beni anne.Sadece bileklerimi kesip yaşama ihtimali olsun istemiyorum bu yüzden tavandaki ampulü çıkartıp deliğe kanca taktım bu beni tartardı. Halatı bağlıyıp sandalyeyi koydum. Sonra üstüne çıkıp halatın halkasından kafamı geçirdim. Halatı boynumda sıkılaştırdım sandalyeyi ayağımla geri ittim. Şimdi boğazım sıkılaşmıştı nefes almam zorlaşmıştı. Öksüremiyordum bile! Kalp atışlarım azaldı boğuluyor gibiydim. Şimdi hiç nefes alamıyorum. Yavaşça gözlerim karardı...
Sonsuz bir boşlutayım,
Herşey benim yüzümden oluyorsa
Yaşamayı haketmiyen bir kızım.
Sadece sevdim aşkı ilk tilkide tattım.
Kalbim ilk ona çarptı ilk ve son aşkım Elveda...Bölüm sonu uzun yorum ve vote gerçekten aytili seven uzun yorum yapıp votelesin yoksa 2 gün sonra yb yazarım.