4.bölüm

762 64 6
                                    

Arabadan indik şuan belki herkesin gözleri kör kızın üzerinde yani benim kör olduğumu şimdilik belli etmemeye çalışıyorum siyah güneş gözlüğümle.
Gerçekten o sıra herkes ayline bakıyordu. Kör olduğunu henüz anlamadılar çok güzel olduğu için bakıyorlardı köşedeki konuşan grup 
X kişisi, çağla,savaş ve meltemde bakıyorlardı.

Savaş- lan kıza bakın çok güzel hayır muhteşem.

Çağla- bu niye bebek gibi annesinin koluna girmiş, yürüyor?
Aylin göremiyor o yüzden annesi yardımcı oluyor.

Meltem- ya kız köre benziyor yani sanki etrafı göremiyormuş gibi.
Meltem böyle söyliyince x ayline acıyan gözlerle baktı bu o kızdı çarpıştığı kızamı bakıcaktı tenefüslerde.

Çağla meltemin cevabına "ne" dedi gülerek ve alaylıyarak.
Yazar

Senin başına gelsin görürüm senide amk of yazar sen sus hikaye ye devam et diyonuz dimi dimi :) jkjk

X- kesin sesinizi! Dedi ve aylinin yanına doğru adım attı. Yakınlaştıkça yüzünü iyice görüyordu çarpıştığı kız olduğuna artık emindi yanına gelince kokusunu hissetti.
Aylin

Yanıma doğru yaklaşan ayak sesleri duydum yanıma geldiğinde o kokuyu hissettim içeme kokusunu çektim bu çarptığım çocuğun kokusuna çok benziyordu belkide o dur bir dakika emin olmalıyım belki aynı parfümü kullanıyordur.

X- Merhaba

Sevgi ve aylin

"Merhaba" dediler aylin yan tarafa bakarak söylemişti göremiyor sonuçta ama x tam karşısındaydı.

X- yan tarafına değilim!

Aylin- pardon... neredesin?

X- tam karşında

Aylin karşısına baktı baksada karanlıktan başka bişey göremiyor ki.

Sevgi- oğlum sen okulun müdürünü çağırabilir misin?

X- babamı mı?

Sevgi-sen müdürün oğlumusun?

X- evet

Sevgi- ozaman kızıma sen mi bakıcaksın?

X- evet

Sevgi-hem velinin habire gelmesi yasakmış hemde çalışmam gerekiyor çok teşekkür ederim bakıcağın için.

X- eyvallah

Sevgi- adın neydi ?

X- Kıvanç ama tilki diyebilirsiniz.

Sevgi- peki dedi aylinle vedalaşıp işe gitti arabasına binip.

Düşündüğün şeyi biliyorum ufaklık.

Aylin- ne ufaklığı ya.. hem ne düşünüyorum ben?

Tilki- neden bana tilki diyorlar diye düşünmüş olabilirsin mesele.
Aylin

Evet çok meraklıyımdır ve merak ettim niye diyorlar ya?

Aylin- ne merak ediceğim be banane!

Diyip sitemde bulundu.

Tilki- eminim öyledir herneyse çünkü çok kurnazım tilki gibi ondan herkes tilki der sende diyebilirsin ufaklık.
Aylin

İyiki söyledin inan merakımdan çatlıyordum. Yoo banane ya of bir dakika bu ses bu ses çarpıştığım çocuğun sesi kokusuda aynı bunlar tesadüf mü?

karanlıktaki gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin