12.bölüm

620 66 11
                                    

Öncelikle vampirin günlüğüne yb beklemeyin sınır 20 voteydi yapmamıssınız 9 vote var okuyan 80-90 dı 20 olmadan busefer gelmicek ben şuan sizin yüzünüzden okuyan vofeleyen hatta yorum yapan sbsv bitanelerine yb veremiyorum onların suçu ne onlar okuduktan sonra emeğime saygı duyup yıldıza basıyorlar ben gine insaflı davrandım 100 okuyan 20 vote diyorum 10 olmuş bu sefer 20 olmadan yok.
Hatırlatma
Bu sözün devamı'nı biliyordum tilki'yi dinlememek için. ..
Yeni bölüm
Gözlerimi açtım.
Inanmıyorum önüm karanlık  değil, Siyah değil, boşlukta değilim. Önce önümde duran kişiler iki erkek vardı hangisi tilki hangisi savaş? Onların seslerini biliyorum kendilerini hiç görmedim. İkiside taş gibi çok yakışıklılar ama sağdaki daha iyi.
Bahsettiği tilki Aylin bilmiyor.
Sonra anneme baktım,gözleri doluydu öyle gördüğüm için kalbim parçalandı sanki. Kocaman kollarımı açıp sarıldım.
Sevgi-canım kızım görüyorsun.
Aylin-evet ama melisa dışında kimseyi tanımıyorum seslerini biliyorum sadece.
Meltem- canım ben meltem.
Aylin- çok tatlıymıssın. Dedi melteme sarıldı.
Savaş-ben savaş. Aylincim
Aylin
Eyer bu savaşsa bana suskun suskun bakan tilkiydi ah çok fazla yakışıklı. 
Aylin- tekrar memnun oldum dedi sarıldılar.
Eylül- tilki'nin kuzeni eylül
Hı tilki'nin kuzeni ama meltem ve savaşla samimiler.
Aylin- memnun oldum dedi eylülede sarıldı.
Melisa- beni hatırladın değil mi?
Aylin- 2 sene önce gördüm 2 ay önce kör oldum ama sen çok güzelleşmissin tanıdım yinede.  Dedi melisaya sarıldı.
Tilki çok sessizdi gözleri dolmuştu,kızarmıştı. Aylin sona kalan kişinin tilki olduğunu biliyordu ama tilkiden duymak istiyordu tilki söylemiyince sormaya karar verdi. Bilsede
Aylin- sen tilki olmalısın.
Tilki- başka biri olmadığına göre?
Aylin- memnun oldum.
Tilki- bende
Aylin herkese sarıldığı gibi tam tilkiyede sarılıcakken tilki geri çekildi elini uzattı aylinde sıktı.
Tilki- ben gidiyim artık sanada bakmama gerek kalmadı iyileştin okulda özgürüm tenefüslerim harcanmıyacak görüşürüz.
Aylin
Hepsini ilk defa tanıyor gibiyim annem melisa hariç onlara sarıldım tilki'nin farkı neydi? O yüzden sarılacaktım geri çekilip elini uzattı bende sıktım.
Gerçekten böyle mi düşünüyordu? Teneffüsleri boşa mı harcanıyordu? Bakmak zorunda değildi, bakmasaydı.
Tilki bu sözleri söyliyince tam kapıdan çıkıcaktı ki...
Meltem- hani söz vermiştin?
Savaş- unuttun mu?
Eylül- aylin iyileşirse..
Melisa- gezdireceğini söyledin
Meltem- hani sözün?
Tilki- gezdireceğim demedim gezdireceğiz dedim.
Savaş- ne ima ediyorsun?
Tilki- yani siz gezdirin dedi ve çıkıp gitti.
Aylin
Hiçbir şey söylenmedim sadece konuşmalarını dinledim. Birden niye böyle soğuk davranıyor? Sanki gözlerimin iyileşmesinden rahatsız oldu. Gezdirmesi önemli değil tek de giderim her türlü konuşmaları sinir etti beni.
Aylin annesiyle vedalaşıp meltem melisa eylül ve savaşla kız kulesine giderler sonra gemiye binerler martılar simitler.
Aylin
Çok mutluyum şuan tilki'nin yaptığı umrumda ama olmamalı neyim ki o diyebilir herşeyi.  Dünya çok güzel deniz'in komusunu içime çekebiliyordum ama göremiyordum. Kuşların seslerini duyabiliyordum ama göremiyordum.
Sonra güneş sıcaklığı vardı şimdi ona bakınca gözümü kamaştırıyor "güneş".
Çok iyi arkadaşlarım var hepsi benimle ilgileniyor gemide selfie de çekindik şimdi ormanda bisiklet sürüyoruz adalardayız büyük adaydı burası.
Bisiklet sürdükten sonra fayton'a bindik tur attık. Çok eğleniyorduk istanbul gezisi yapıyorduk tarihi yerlere'de gittik çok yoruldum artık savaşın arabasına bindik beni eve bıraktılar.
Evin içine girdim, odam? Odam hiç değişmemiş annemle dekor ettiğimiz odam.! Yatağıma yattım annem geldi ne yaptığımı sordu bugün ne yaptıysak anlattım. "Çok güzel miş baya eyelenmişe benziyorsun" dedi.
Evet öyleydi ama tilki olsaydı daha iyi olurdu eminim artık ben onu seviyorum o peki beni seviyormu? Saçmalama aylin! Onun alara diye sevgilisi var. Of benim kafam güzel ya çocuğun sevgilisi var mal aylin.
Tilki'den
Hastanedeydik. Telefonuma mesaj geldi şöyle yazıyordu.
Mesaj : selam ben aylin'in sevgilisiyim ondan uzak durmanı istiyorum bak seni güzelce uyarıyorum. Adamsan sevgilisi olan bir kıza yavşama kötü birisi değilim. Yani tehtit değil uyarı senin sevgilin varmı bilmiyorum ayline yakın davrandığına göre artık yoktur diye düşünüyorum olsaydı yanında bir adam hörsen ne yapardın dalardın öyle değil mi? Uzak dur hadi bb.
Bu mesajı okuyunca haklı olduğunu düşündüm. Mesaj ise aylin'in gözleri açılınca meltemle konuşurken gelmişti. Bende aylinden uzak durdum duracağım.
Ama aylin söylememişti bir sevgilisi olduğunu gerçi zorunda da değil hem niye bana söylesin ki?
Aylin
Sabah olmuştu evet bugün kıyafetlerimi kendim giyiceğim.
Dolabımı 2 ay sonra ilk kez açıyorum gayet düzenli ben hiç düzenlemezdim dağınığım biraz. Üzerime   yazısı siyah renk olan bady boys yazan salaş t-shirt giyindim. Altıma siyah dar paça ve buz mavisi kot ceket giydim. Beyaz kulaklık siyah convers giydim bugün 2 ay sonra araba'ma binicektim okuldakiler benim araba sürdüğümü görünce ne yapıcak merak ediyorum. 
Kırmızı arabama bindim bunu babam almıştı.Benim kör olduğum gün ise ölmüştü aklıma geldikçe deliriyorum. Bir dakika ha- hayır bu olamaz nasıl olur bu inanamıyorum hayal mi gerçek mi? Ne bu ne? Seviniyim mi? Üzüliyim mi?
Bölüm sonu çok heyecanlı bitirdiğimin farkındayım. Şimdi fragmanı da yazıcam buraya o yüzden sınır da var sınır 15 nezaman 15 olursa ozaman yb o yüzden yb nezaman diye sormayın...
13.bölümden fragman
Aylin- niye söylemedin?
Tilki-sordun mu?
Aylin- söyliye bilirdin?
Tilki- zorunda değilim.
Aylin- bırak kolumu
Tilki- söyledin mi ?
Aylin-zorunda değilim.
Melisa- ben gidiyorum hoşçakal.
Uzun yorum ve vote bakın sınır geçene kadar fragman yazdım.

karanlıktaki gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin