Tilkiyle levent neden düşman?
Meltem
Çağla yanımıza doğru geliyordu ne istiyor bu?
Meltem- yolunuzu mu kaybettiniz?
Levent- hayır.
Tilki- git burdan levent
Levent-nasılsın Aylin?
Tilki-iyiy..
Tilki- ayline hatrını sorma! Git burdan.
Levent- niye aylin mi yeni sevgilin hergün başka biriyle zaten.
Dediği anda yumruğumu geçirdim 2-80 yerde yatıyordu sürtük çağla levent le sevgili olmuş bu levent kendini ne sanıyor da ayline selam veriyor. Ben niye kıskandım böyle banane aylinden.
Levent- babama söyleyeceğim yaptığını ödiyeceksin.!
Tilki-başbakanı da çağır.
Aylin sesleri duyuyor ama kavgayı engelliyemiyordu çünkü göremiyor gerçi görsede engelliyemez çünkü tilkinin elinden leventi kimse alamazdı yinede savaş ve meltem ayırmaya çalışıyorlardı çağla öylece izlerken aylin bişey yapamıyordu o sırada tilkinin babası nihat yani okul müdürü geldi.
Müdür-ne oluyor burada
Levent-oğlunuza sorun
Müdür- terbiyeni takın! Odama gelin
Dedi. Arkasından gittiler hiçbişey anlamadım tilki niye bukadar levent e sinirlendi anlıyamıyorum.
Müdür-evet anlatın ne oldu?
Tilki-yok bişey
Müdür-nasıl yok bişey
Levent-durduk yerde üzerime saldırdı.
Müdür-doğru mu Kıvanç?
Levent- öldürücekti beni tabi doğru.
Tilki-kes lan! Süzme bebe
Müdür-tilki doğru konuş.
Levent-hayret oğlunuzu savunmadınız.
Müdür- yeter levent bidaha kavga etmiyeceksiniz yoksa uzaklaştırma şimdi çıkın dedi ve masasına oturdu tilki ve levent birbirine ölümcül bakış attıktan sonra çıktılar tilkinin babası yani müdür tilkiyle levent in birbirine karşı düşmanlığını biliyordu ama nedenini bilmiyordu.
Bi süre sonra savaş tilkiyle konuşmaya başlar tilki.
-"ayline bakın bugünlük"
Savaş-neden? Yani tabiki bakarız da sen nereye?
-"işim var"
Aylin
Tilki napmaya çalışıyordu savaşlar beni evime bıraktıktan sonra teşekkür ettim.
Tilki evinde odasının camından bakarken savaşlar aylinin tarif ettiği adrese meltemle beraber aylini bırakır ama yan ev tilkinin aynı yerde oturduklarını görürler birbirlerine şaşkınca bakarlar.
Tilkinin telefonuna bir mesaj gelir.
Mesaj: sevgilin seni aldatıyor inanmıyorum gözlerimle görmem lazım diyorsan .... cafeye git.
1 saat sonra
Alara inanılmaz gibi değil ama levent le öpüşüyordu beni görünce ayrıldı.
Levente daldım kafa göz alara yapma Diyordu tabi durmuyordum en sonunda bıraktım.gidiyordum.
Alara-bişey söyle
Tilki- defol hit altattın beni
Alara- ....
Bölüm sonu bugün okula gitmedim hastayım o yüzden yb benim için güzel olmadı Özür dilerim yarın daha iyi yazıcam bugün hasta olduğum için başım ağrıyo kafam güzel :) hadi bb uzun yorum vote.