5.bölüm

722 62 5
                                    

Aylinde tilkinin böyle söylemesine şaşırmıştı, sonuçta çağla tilkinin sevgilisiydi pardon artık değilmiş.

Tilki-hadi sınıfa gidelim

Meltem ve savaş önden ilerlediler bile

Tilki aylinin yürüyebilmesi için koluna girdi.

Aylin- gerek yok

Tilki-var

Gerçektende vardı o yüzden aylin bişey demedi tilkinin yardımıyla sınıfa girdiler öğrencilerin uğultulu seslerinde ayline söyledikleri alaylı kelimeler duyuluyordu ama çok güzel kızmış dedikleride duyuluyordu tilki nedense alay etmelerinden çok güzel olduğunu söylediklerine kızmıştı.

Tilkiyle çağla beraber oturuyorlardı şimdi tilki aylinle oturdular meltemle savaş oturuyor.

Hoca sınıfa girer.

Hoca- hoşgeldin kızım yeni Öğrenci sensin değil mi?

Çağla-başka kör kız olmadığına göre.

Aylin çok üzülmüştü hoca olmasaydı kız demiyecekti dalıcaktı tilki nerdeyse.

Hoca- kes sesini çağla yaptığın çok ayıp.

Sınıfta evet falan diye sesler çıkardı.

Meltem- ya artık çağladan nefret ediyorum ya.

Savaş- bende
Meltem

Of savaşta benim gibi düşündü bana canım dedi bana dedi. Kendine gel meltem arkadaş olarak demiş olamaz mı.
Aylin

Aslında sınıf çağlayı sevmiyor gibi kim böyle bir kızı sevsin ki? Birgün iyileşiceğim! Doktor 2-3 gün 1 hafta 1 ay dedi en yakın zamanda iyileşmek istiyorum.

Tilki-aylin iyimisin

Aylin-evet

Tilki- hani çarpıştığımızda insanlar benimle dalga geçiyor dedin ya alıştım dedin.

Aylin-tilki eminim artık

Tilki-neyden

Aylin-çarpıştığım çocuk olduğundan.
Tilki

Hay aksi ya... pot kırdım çarptığın kişi benim dedim resmen.
Aylin

O olduğunu biliyordum aslında şimdi eminim.

Tilki-evet bendim

Aylin- neden söylemedin?

Tilki -çünkü... neyse hani çarpıştığımızda insanlar benimle dalga geçiyor dedin ya alıştım dedin ya

Aylin-eee evet?
Aylin

Konuyu değiştirdin tilki neyse üstelemiyeceğim.

Tilki- insanları takma çağlayı takma sen güçlü bir kızsın çağlaya böyle bişey olsun insanların yüzüne bakmaz evden çıkmaz sen kendinle barışıksın.

Aylin- ilk başta öyleydim alıştım.

O sırada zil çalar.

Meltem- aylincim kantine gidiceğim bişey istermisin?

Aylin- Hayır saol canım

Tilki-olur mu öyle şey kesin kahvaltı yapmamıssındır.
Aylin

Evet yapmadım

Aylin-yok yaptım

Tilki melteme para uzatır al der meltem ve savaş kantine giderler.

karanlıktaki gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin