15 vote olmadı gine yazıyorum ama bakın...
Ne yani tilki yan villa da oturuyor benim gözlerim iyileşmeseydi söylemiyecekti evden çıkıyordu beni gördü ama bişey demedi Günaydın dedim.
Tilki- sanada
Aylin- neden yan evde oturduğunu söylemedin?
Tilki-sordun mu?
Aylin-söyliye bilirdin.
Tilki- zorunda mıyım? Sen sanki herşeyi söylüyorsun.
Aylin- ne gibi
Tilki- neden sevgilin olduğunu söylemedin.
Aylin
Bir dakika benim sevgilim yok ki hem olsa onane şimdi onun dediğini diyeceğim merak etsin o bana burda oturduğunu söylemedi çünkü.
Aylin- zorunda mıyım?
Tilki- benim repliklerimi çalmayı kes!
Daha fazla çekemiyeceğim seni arabama bindim. Oda kendi arabasına bindi benim eskiden sevgilim vardı ama 2 ay önce beni kör olduğum için bıraktı. Yoksa iyileştiğimi öğrendi mi? Yokya nereden öğrencek.
Okula girdim. Arabayla geldiğim için bütün herkes şaşkın şaşkın bakıyordu evet kör değilim araba sürdüm
Çağla- se- sen nasıl araba. ..
Aylin- çağla kör değilim dün ameliyat oldum.
Çağlayı sesinden tanımıştım.
Çağla- çok şaşırdım
Aylin- kusura bakma dalga geçemiyeceksin Özür dilerim.
Derken arabadan inen tilki'yi gördüm yanıma bile gelmedi noldu buna böyle.
Meltem gelir
Meltem- hayırdır aylin?
Aylin-yok bişey
Meltem-var bişey
Aylin- ya meltem tilki sanki gözlerimin görmesinden rahatsız oldu bana çok uzak davranıyor.
Meltem-saçmalama aylin en çok o iyileşmesini istiyordu.
Aylin-neden istesin
Meltem- ya sana karşı uzak değil aynı tilki sana bakması gerekiyor du şimdi iyileştin tilki kızlarla yakın olmaz.
Aylin-siz?
Meltem-bizimle kaç sene sonra yakın arkadaş oldu hem alarayla ayrılmışlar o yüzden de Üzgün.
Aylin-neden ayrıldılar?
Meltem-sen neden soruyorsun? :)
Aylin-saçmalama meltem şuan saçmalıyorsun.
Meltem- bişey demedim ki :)
Aylin-meltem galiba seviyorum.
Meltem-biliyorum
Aylin- nee!! nasıl?
Meltem-sakin ol! Halinden belli.
Aylin- nasıl yani çok mu belli oluyor.
Meltem- evet
Aylin- of meltem süper morel veriyorsun.
Meltem- alara tilkiyi aldatmış.
Aylin- nee!
Okadar yüksek sesle bağırdım ki bütün okul bana baktı ve şu köşede duran savaşla tilki de.
Eyvah buraya geliyorlar.
Meltem- bağır biraz daha aylin geliyorlar bak.!
Aylin- off!
Tilki- noldu?
Aylin- şey..
Savaş- ne bu panik niye bağırdın "ne" diye. ?
Aylin-şey şey olmuş şeyden gelince şeyler de şey yapmış şeyi şeye verdik meltem top sende.
Meltem- şeyden sonra şey demişler biz bir şey demedik çokta şeyimde sonra aylin "ne" diye bağırdı şey oldu şaşırınca şeyimiz off!
Aylin
Off gören şey anlıyacak şey diyince o şeyden anlamayın ay bi şey dir tutturduk gitti.
Tilki-siz bişeyler karıştırıyorsunuz.!
Aylin- ne alaka
Meltem- ne karıştırıcaz.
Savaş- bişey olmadığına emin misiniz?
Aylin- Hayır ay evet.
Meltem kulağıma yaklaştı.
"İşler boka sardı kankacığım."
Tilki- bizde hiç duymadık zaten
Meltem- of sizene
Aylin- hıh zil çaldı.
Derstte szil çalınca dersten kurtuluruz busefer derse girme zili çaldı ilk defa buna sevindim lan can kurtaran zil oldu.
Not: bildiğiniz gibi tilki'nin kuzeni eylül başka okulda aylinin arkadaşı melisa ise 2-3 günlüğüne geldiği için okulda değil.
Aylin
Sonunda okul bitmişti tilki bugün çok soğuktu alaraylada ayrıldığı için üzüldüm çünkü tilki üzülmüştü onu seviyorum ama üzülmesine dayanamıyorum. Benim sevgilim yok ki niye öyle dedi anlamadım.
Tilki-hadi benim arabamla gidelim
Meltem- aylin?
Tilki- ne aylin?
Meltem- o da bizimle gelicek değil mi tilki?
Tilki-sanmıyorum.
Aylin- gelmem merak etme.
Tilki
Of aylin'i seviyorum uzak durmaya çalışıyorum ama olmuyor neden sevgilisi olduğunu bana söylemedi aylin öyle dediğim için üzülmüş olmalı sinirliydi arabasına binicekti ki kolunu birisi tuttu.
Aylin
Tam arabama binicektim ki kolumu birisi tuttu bu tilki miydi? Demin öyle dediği için özür mü dileyecek.
Tam arkamı döndüm bu bu olamaz eski sevgilim mert di.
Dudaklarımda baskı hissettim inanmıyorum dudaklarıma yapıştı tüm gücümle ittirdim ve sert bir tokat attım. Bunlar tilkilerin gözü önünde oluyordu.
Tilki yanıma geldi ve merti yere yatırdı.
Tilki- kimsin lan?
Kimsin de arkadaşımıza dokunuyorsun?
Zorla öpüyorsun! Kimsin
Aylin-tilki bırak öldürüceksin.
Beni koruması güzel di evet arkadaşıyım yani başka ne olabilir.
Tilki hâlâ dövüyordu ve beni dinlemiyordu.
Tilki-kimsin dedim sana?
X- mesaj
Dedi zorlukla yüzü kan içindeyken zor konuşurken hâlâ piç smile sırıtıyordu.
Ama mesaj dediğinde tilki mert'e vurmayı kesti sadece bakıyordu öfkeliydi ne mesajı ya benim bilmediğim bişey mi var?
Tilki-madem sevgilin neden öptüğünde sana tokat attı.
Mert- bilmiyorum.
Aylin-tilki
Tilki beni dinlemeden arabasına binip gitti.
Mert- ne atarlı arkadaşmış.
Aylin- yoksa ona sevgilim mi dedin?
Mert- evet öyle dedim.
Aylin- biz ayrıldık
Mert- hayatım o körken di.
Aylin-ne yani kör olduğumda destek olucağına bırakıp git . Sonra ben iyileşiyip güzelliğim için tekrar sevgilinim senin de bidaha karşıma çıkma ayrıldık. Sevmiyorum seni.
Mert- sevdiğini biliyorum.
Aylin- sen öyle san . Seni artık sevmiyorum. Beni bıraktın şimdi defol.
Mert- yoksa şu tilki' yi mi seviyorsun.?
Ağlıyarak "ne saçmalıyorsun sen? "
Meltem bana sarıldı savaş merte kafa attı sonra direksiyon a geçti meltem beni arabaya bindirdi hâlâ ağlıyordum.
Savaş- sakin ol güzelim.
Aylin- bunları size yaşattığım için özür dilerim.
Melsav- Aylin saçmalama
Aylin- sizi çok seviyorum tilki niye gitti.
Savaş- o çocukla yani mertle çıktığını düşündü mert seni öpüncede delirdi tabi.
Aylin- neden ?
Savaş- çünkü
#Flash back
Tilki- eyer aylin'i sevdiğimi söylersen ömür boyu konuşmam.
Savaş- bence o da seni seviyor.
Tilki-sanmıyorum.
Savaş
Ona söylersen tilki benimle konuşmaz.
Aylin- evet çünkü? Dedin
Savaş- çünkü o dalmasaydı ben dalıcaktım biz arkadaşlarımıza değer veririz aylin.
Meltem- geldik canım
Aylin- beni bıraktığınız için teşekkür ederim.
Savaş- teşekkür etme güzelim sevmeyiz.
Tebessüm ettim.
Aylin- ruh ikizi falan mısınız?
Savaş-???
Aylin- tilki de böyle söylemişti de
Savaş-tilki'nin söyledikleri çok umrunda gibi :)
Aylin- savaaaaş
Savaş-şaka şaka
Meltem-görüşürüz
Aylin-Eyvah
Savmel- noldu
Aylin-arabam okulun önünde kaldı
Meltem-yarın alırsın
Aylin-of annem erkenden işe gidicek taksiye binerim.
Savaş-hayır biz alırız
Aylin-olurmu ?
Meltem- evet
Sonunda vedalaşıp eve girdim annem gelmiş yemek yedik odama çıktım sıcak kahvemi aldım camın önüne geçtim cam buharlıydı kahvemi yudumlarken istemsiz bir şekilde tilki yazdım niye yazdığımı bende bilmiyorum. Off biliyorum seviyorum çünkü.
Camdan bakarken karşı evdeki balkonda bu soğukta t-shirtle oturan birisi vardı bu tilkiydi...
Bölüm sonu upuzun yorum gelirse vote olursa bugün yb yazarım birazdan diğer hikaye ye yb yazcam